Brievenbuscadeaus
maandag 12 januari 2026 om 22:57
Ik ben op zoek naar leuke brievenbuscadeaus/webshops, want ik ben een beetje inspiratieloos. En niet alleen dat, met welke cadeaus heb jij goede ervaringen?
Ik stuur naar bijv oud-collega's of vriendinnen graag een cadeautje rond hun verjaardag en heb dit ook al een paar keer gedaan. Bijv brownies of thee, maar weet het mu even niet.
Wie heeft dé tip? Dan kan ik wellicht weer even vooruit.
Oh en heeft iemand ervaring met de Boterkoekbroers? Die kwam ik tegen in m'n algoritme.
Ik stuur naar bijv oud-collega's of vriendinnen graag een cadeautje rond hun verjaardag en heb dit ook al een paar keer gedaan. Bijv brownies of thee, maar weet het mu even niet.
Wie heeft dé tip? Dan kan ik wellicht weer even vooruit.
Oh en heeft iemand ervaring met de Boterkoekbroers? Die kwam ik tegen in m'n algoritme.
dinsdag 13 januari 2026 om 09:34
dinsdag 13 januari 2026 om 10:58
Laat ik het anders verwoorden dan: van de tips op de eerste pagina is het gros zoetigheid. Dat is blijkbaar het eerste waaraan men denkt?Madam_Madness schreef: ↑13-01-2026 09:34Ik heb vaak genoeg brievenbus-cadeau's gekregen waar geen chocolade in zat. Droogbloemen, thee, zeepjes/verzorgingsproducten, sokken, kleine decoraties voor in huis, boeken, enz.
dinsdag 13 januari 2026 om 11:50
Klopt en er is ook altijd chocolade of andere zoetigheid waar je uit kunt kiezen bij die aanbieders. Maar als je zoekt op die sites kun je gelukkig ook andere dingen vinden.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Stephen King
dinsdag 13 januari 2026 om 12:44
Dat dacht ik ook. Vandaar mijn suggestie van bioscoop-pakket. Kun je zelf samenstellen naar de smaak van de ontvanger. Bij bioscoop kan zowel hartig als zoet
dinsdag 13 januari 2026 om 22:29
woensdag 14 januari 2026 om 10:10
Slechte ervaring mee. Ooit een keer besteld. Ik maar wachten. Kreeg niks. Mail gestuurd, geen reactie. Toen maar onder een filmpje van hen op social media een reactie geplaatst. Ook geen reactie op gekregen. Daar bestel ik niet meer.
vrijdag 16 januari 2026 om 17:25
Vervelend!
Ik heb er meerdere keren besteld en nooit problemen gehad.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in