Welke Smartwatch
zondag 18 januari 2026 om 14:26
zondag 18 januari 2026 om 21:39
Dat kan iedere activity tracker... net zoals hardlopen, wandelen, fitness, crosstrainer, zwemmen etc. Al zwem ik niet met mijn Fit 3 omdat ik wisselende ervaringen lees over de waterdichtheid dus ik voor dat later handmatig in.
Ik heb um nu bijna 2 jaar en doet het nog steeds prima. Draag hem eigenlijk altijd behalve als ik ga zwemmen of douchen. Heb alleen extra bandjes gekocht zodat ik kan afwisselen.
maandag 19 januari 2026 om 19:59
Niemand kaapt een topic. Lijkt me juist goed als iedereen hier smartwatch vragen kan stellen.
maandag 19 januari 2026 om 20:04
Bedankt voor alle tips. Hier kan ik zeker wat mee. De Garmin venu sprak mij al aan. Ga het inderdaad even in een mediamarkt oid passen.
Slaap bij houden vind ik niet interessant. Lijkt me heel onrustig met een smartwatch om slapen. En als ik slecht of goed geslapen heb weet ik ook wel zonder smartwatch. En wil in de nacht juist niet al die elektronica.
Coros is voor mij compleet nieuw. Ga ik eens bekijken.
Ik zag ook nog een smartwatch in combinatie met een abbonement maar dat spreekt mij persoonlijk minder aan.
Slaap bij houden vind ik niet interessant. Lijkt me heel onrustig met een smartwatch om slapen. En als ik slecht of goed geslapen heb weet ik ook wel zonder smartwatch. En wil in de nacht juist niet al die elektronica.
Ik zag ook nog een smartwatch in combinatie met een abbonement maar dat spreekt mij persoonlijk minder aan.
woensdag 21 januari 2026 om 09:10
Slaap bijhouden vind ik zelf echt niet onrustig. Het was even 2 nachten wennen met het dragen. Ik krijg geen melding na het slapen, alleen als er iets anders is dan gemiddeld. Dat laatste vind ik juist fijn want ik heb soms gewoon 8 uur geslapen maar wordt toch vreemd wakker. Ik merk dan al dat ik ‘s ochtends benauwd wakker ben geworden en dan krijg ik de bevestiging. Ik heb nu het vermoeden dat het dan veel te vochtig geworden is in onze kamer (78% luchtvochtigheid) dus ik probeer meer te luchten. Maar ik krijg dus geen meldingen over hoeveel remslaap of diepe slaap ik gehad heb ook al kan ik het opzoeken.Erla schreef: ↑19-01-2026 20:04Bedankt voor alle tips. Hier kan ik zeker wat mee. De Garmin venu sprak mij al aan. Ga het inderdaad even in een mediamarkt oid passen.
woensdag 21 januari 2026 om 11:32
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in