Word pagina nr niet op eerste sectie
zondag 25 januari 2026 om 18:56
Al wetende hier :
Ik zit al twee dagen met mijn dochter te proberen om de paginanummering in een Word verslag goed te krijgen
Pagina nummering moet vanaf pagina 4
Eerste 3 geen nummering. We geven het verslag in twee secties verdeeld. Sectie 2 begint op het goede moment met de nummering (eindelijk
). Alleen sectie 1 blijft hij ook nummers geven. Dat willen we niet. Maar als ik het daar weghaal, verdwijnt het overal. Wat doe ik fout?
Ik zit al twee dagen met mijn dochter te proberen om de paginanummering in een Word verslag goed te krijgen
Pagina nummering moet vanaf pagina 4
Eerste 3 geen nummering. We geven het verslag in twee secties verdeeld. Sectie 2 begint op het goede moment met de nummering (eindelijk
zondag 25 januari 2026 om 21:10
Die heeft al geholpen met de sectie eindes maken. Maar verder kom ik qua pagina nummering niet
zondag 25 januari 2026 om 23:40
Ik ga het morgen met dit filmpje proberen.aanschouwer schreef: ↑25-01-2026 21:47Je moet sectie 2 eerst loskoppelen van sectie 1:
https://youtu.be/0izrhrFYUcY?si=yRoHJRUkXdKnnO-K
maandag 26 januari 2026 om 09:28
Koppeling verbreken:
Ga naar de pagina waar sectie 2 begint.
Dubbelklik op de kop- of voettekst waar het paginanummer staat.
In het lint verschijnt "Koptekst en voettekst". Klik op Koppeling naar vorige om deze uit te schakelen (deze mag niet meer grijs gemarkeerd zijn).
Nummering verwijderen:
Ga nu naar een pagina in sectie 1.
Selecteer het paginanummer en druk op Delete, of ga naar Invoegen > Paginanummer > Paginanummers verwijderen.
De nummers in sectie 1 verdwijnen, terwijl sectie 2+ behouden blijft.
Ga naar de pagina waar sectie 2 begint.
Dubbelklik op de kop- of voettekst waar het paginanummer staat.
In het lint verschijnt "Koptekst en voettekst". Klik op Koppeling naar vorige om deze uit te schakelen (deze mag niet meer grijs gemarkeerd zijn).
Nummering verwijderen:
Ga nu naar een pagina in sectie 1.
Selecteer het paginanummer en druk op Delete, of ga naar Invoegen > Paginanummer > Paginanummers verwijderen.
De nummers in sectie 1 verdwijnen, terwijl sectie 2+ behouden blijft.
maandag 26 januari 2026 om 11:57
Minimalista schreef: ↑26-01-2026 06:43Als de nummers verder wel goed staan kan je ook nog een tekstvakje over de nummers zetten die je niet wilt. Dan zet je lijn en invulling op wit en niemand die er iets van ziet.
Dit is ook mijn go-to hack als het te lang duurt. Uiteindelijk maak je er toch een pdf van, of niet?
maandag 26 januari 2026 om 14:04
Wat je kunt doen:
- Dubbelklikken in de voettekst van de sectie waar je wilt beginnen met nummer, zodat deze bewerkbaar wordt.
- Paginanummer invullen.
- In het lint bij Paginanummer voor Opmaak paginanummers kiezen.
- Bij Paginanummer kiezen voor: Beginnen bij:
- Dubbelklikken in de voettekst van de sectie waar je wilt beginnen met nummer, zodat deze bewerkbaar wordt.
- Paginanummer invullen.
- In het lint bij Paginanummer voor Opmaak paginanummers kiezen.
- Bij Paginanummer kiezen voor: Beginnen bij:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 28 januari 2026 om 13:09
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in