De grote wappendraad, deel 2
woensdag 4 oktober 2023 om 20:37
Even een deel van de OP van het eerste deel gekopieerd:
Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"
Met dank aan hollebollegijs.
Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"
Met dank aan hollebollegijs.
Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2023 20:39
18.35% gewijzigd
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 5 februari 2026 om 11:24
Plus mensen die anders in eerdere jaren aan de griep zouden zijn bezweken maar door de maatregelen toen niet besmet zijn en nu alsnog omvallen.
Die hebben eigenlijk een paar jaar erbij gekregen.
Ik kan me namelijk herinneren dat er veel minder griepdoden waren in de coronajaren, dat ‘moet’ weer gecorrigeerd worden.
donderdag 5 februari 2026 om 11:38
En ik las dat de dingen die door de wappies worden toegeschreven aan de vaccins (de plotselinge dood en hartproblemen) er wel zijn, maar dan doordat covid-infecties die (hart)schade hebben opgeleverd.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
zaterdag 7 februari 2026 om 11:17
zaterdag 7 februari 2026 om 17:46
Ja,want stel dat ze niks te doen hebben!!! Ze moeten ons toch wakker maken.Maleficent schreef: ↑03-02-2026 10:48Ze kunnen nu weer los over Nipah. Gelukkig hebben ze weer wat te doen.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
zaterdag 7 februari 2026 om 17:48
Of IQ gelijk aan hun schoenenmaat!!!Solomio schreef: ↑04-02-2026 21:26Bij Covid dacht het RIVM in eerste instantie ook dat de kans klein was dat het hierheen zou komen.
Dat is één van de dingen waar wappies het steeds over hadden, alleen beweerden zij dat het RIVM gezegd had dat Covid niet hierheen zou komen.
Kleine kans ≠ geen kans.
Maar dat is voor wappies te ingewikkeld.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
zaterdag 7 februari 2026 om 22:21
Dat is ook de reden waarom het aantal Alzheimer-patienten flink gaat groeien. Doordat er meer oude mensen komen als gevolg van de vergrijzing, plus dat steeds meer ziekte waar je aan overleed voordat je zo oud was dat je Alzheimer zou krijgen te genezen zijn of chronische ziektes worden.
zaterdag 7 februari 2026 om 22:23
Nee hehe, je moet ook zelf onderzoek doen. Je bent toch geen schaap! Aldus de wappies...MadameBijoux schreef: ↑24-01-2026 18:04Dan weten ze het ineens niet meer of zoals hier in dit topic wel eens is voorgekomen dat als je naar een link vraagt je geen antwoord krijgt. Dat zegt al genoeg.
zondag 8 februari 2026 om 11:22
zondag 8 februari 2026 om 15:11
Ze kunnen zich beter druk maken over vogelgriep. (hoor ik ze niet zo over, maar dat ligt ongetwijfeld aan mij). Ben benieuwd wanneer het WEF dit virus pandemisch over ons uitstort.
dinsdag 10 februari 2026 om 09:32
Moet je ze alle 5 hebben voor een bingo?
dinsdag 10 februari 2026 om 10:31
woensdag 11 februari 2026 om 13:07
Besloten om vandaag even geen Twitter te doen. Mijn chakra’s zijn niet lekker uitgelijnd en mijn zonnevlecht is volledig van de kaart. Komt door de 5g en de chemtrails. Het wordt steeds erger en niemand heeft het door! #NWD
Ik werd vanmorgen ook wakker met een ernorme klit in mijn zonnevlecht, Ik ga zo eerst naar de apotheek voor ivermectine om een nieuw 6G schilt aan te leggen, ik las in de chemtrails dat ze 6G vandaag gaan uitrollen zodat ze alle ongefaxte kunnen uit schakelen.
#NWD
Vanochtend liep ik door mijn dorp en zag dat er een nieuw restaurant was geopend.
Toen ik goed keek bleek het een "Kentucky Fried Baby" te zijn.
De elite verbergt het niet eens meer
#NWD
etc etcHet is natuurlijk ook geen toeval dat in drugswinkels als kruitvat en etos de wormenkuren "uitverkocht" zijn ze weten heus wel dat dat hetzelfte is als ivecmertine ze willen ongefaxte gewoon dood maken
#NWD
Ik vind hier dingen van.
maandag 16 februari 2026 om 10:16
maandag 16 februari 2026 om 13:41
Door de opwarming van de aarde zoals RIVM en WEF je wijsmaken maar die eigenlijk een afkoeling is
(want homoniemen bestaan niet, dat zijn uitvloeisels van de lentekriebels)
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
dinsdag 17 februari 2026 om 10:48
Ik vind die man wel zo'n ongelooflijke dweil. (en ook zo'n eeuwig slachtoffer want hij werd gecanceld door zijn corona opvattingen, en klaagt daar nog steeds over, en dat is nu zijn verdienmodel)
Stressed is just desserts spelled backwards
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in