Hulp gevraagd: nette vlotte kleding fotoshoot website effen
maandag 23 februari 2026 om 20:48
Pfff ik hoop op jullie hulp
Ik moet over een tijdje meedoen aan een fotoshoot van mijn werk voor onze website. Eisen: vlot, effen kleuren, broek en blouse/top of jasje
Lange mouwen anders ziet het er raar uit in de winter
Ik heb een hoop leuke blouses maar die hebben allemaal een patroon (pom, Fabienne chaopot)
Lang niet alles staat me: Ik heb echt een v hals nodig of een lage ronde hals en geen strikken of wikkelblouses. Ik heb wel wat taille maar niet te veel dus de kleding moet wel wat vorm hebben. Verder echt wintertupe dus wit of crème valt af. Zwart ook. Fellere kleuren staan me het best.
Mijn vrouwelijke collega’s hebben echt nette kleding van Caroline biss bijvoorbeeld.
Ik heb budget dus dat komt goed. En ik wil er ook graag aan meewerken maar oh die kleding….
(Geen rokken of jurkjes trouwens, want daar heb ik de schoenen niet voor en dat gaat ook niet veranderen)
Ik moet over een tijdje meedoen aan een fotoshoot van mijn werk voor onze website. Eisen: vlot, effen kleuren, broek en blouse/top of jasje
Lange mouwen anders ziet het er raar uit in de winter
Ik heb een hoop leuke blouses maar die hebben allemaal een patroon (pom, Fabienne chaopot)
Lang niet alles staat me: Ik heb echt een v hals nodig of een lage ronde hals en geen strikken of wikkelblouses. Ik heb wel wat taille maar niet te veel dus de kleding moet wel wat vorm hebben. Verder echt wintertupe dus wit of crème valt af. Zwart ook. Fellere kleuren staan me het best.
Mijn vrouwelijke collega’s hebben echt nette kleding van Caroline biss bijvoorbeeld.
Ik heb budget dus dat komt goed. En ik wil er ook graag aan meewerken maar oh die kleding….
(Geen rokken of jurkjes trouwens, want daar heb ik de schoenen niet voor en dat gaat ook niet veranderen)
maandag 23 februari 2026 om 21:17
Als wintertype staat kobaltblauw je vast heel mooi.
Simpele blouse, maar wel mooie stof en wat structuur:
https://www.ladress.com/nl/products/til ... vMQAvD_BwE
Zwarte pantalon eronder, klaar. Blouse natuurlijk in pantalon
maandag 23 februari 2026 om 21:34
Dit vind ik heel mooi. Zit meteen bij ladress te kijkenKarrota schreef: ↑23-02-2026 21:17Als wintertype staat kobaltblauw je vast heel mooi.
maandag 23 februari 2026 om 22:54
maandag 23 februari 2026 om 23:01
dinsdag 24 februari 2026 om 00:05
https://www.zalando.nl/cream-delia-blou ... t-j11.html
Roze blouse met V hals en dat combineren met een roze pantalon. Is dat wellicht wat?
Roze blouse met V hals en dat combineren met een roze pantalon. Is dat wellicht wat?
dinsdag 24 februari 2026 om 00:08
dinsdag 24 februari 2026 om 00:22
TO is een wintertype, daar hoort een bepaald kleurenpalet bij waarbij haar huidteint, haarkleur en oogkleur mooi uitkomen. Zo zijn er voor alle seizoenen types. Wit en zwart hebben dus hier niets met het seizoen winter te maken. Overigens kunnen wit en zwart bij bepaalde types niet goed uitpakken.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
dinsdag 24 februari 2026 om 07:08
Ik zou een mooi zittend jasje doen, met daaronder een wat feller gekleurd bloesje met v-hals, en een mooie zwarte broek. Misschien heb je al een favoriet kledingstuk?
Dan kan je dat aanvullen met de rest. Een langere dunne sjaal in een mooie kleur doet ook veel. Zorg dat het iets is waar je je fijn in voelt.
Dan kan je dat aanvullen met de rest. Een langere dunne sjaal in een mooie kleur doet ook veel. Zorg dat het iets is waar je je fijn in voelt.
dinsdag 24 februari 2026 om 07:16
dinsdag 24 februari 2026 om 07:44
dinsdag 24 februari 2026 om 08:46
https://www.zalando.nl/lipsy-blouse-blu ... 7-k12.html
Ik denk dat deze je heel mooi zal staan.
Ik denk dat deze je heel mooi zal staan.
Alles gaat voorbij
dinsdag 24 februari 2026 om 08:49
dinsdag 24 februari 2026 om 08:53
dinsdag 24 februari 2026 om 08:58
https://www.zalando.nl/diane-von-furste ... q-m11.html
Misschien is dit leuk?
Wel duur
Misschien is dit leuk?
Wel duur
Alles gaat voorbij
dinsdag 24 februari 2026 om 09:14
Ja dat weet ik, maar wit en zwart zijn juist 2 van de beste kleuren voor wintertypes en die benoemt ze als niet geschikt voor haar. Vandaar dat ik me afvroeg of ze bedoelde wat ik dacht dat ze bedoelde, want anders is het zonde als we kleuren adviseren die haar niet staan.SweetFirefly schreef: ↑24-02-2026 00:22TO is een wintertype, daar hoort een bepaald kleurenpalet bij waarbij haar huidteint, haarkleur en oogkleur mooi uitkomen. Zo zijn er voor alle seizoenen types. Wit en zwart hebben dus hier niets met het seizoen winter te maken. Overigens kunnen wit en zwart bij bepaalde types niet goed uitpakken.
dinsdag 24 februari 2026 om 09:24
Op dit soort momenten mis ik echt de Vanilia, die was zo geschikt hiervoor. Wellicht kun je iets op Vinted vinden TO, maar weet niet of je je daar comfortabel bij voelt. Anders is de Yaya ook nog wel een kanshebber.
Wat ik zelf wel altijd heel tof vind is een wijdere pantalon en/of een oversized blazer. Beide zon makkelijk items om te combineren. Draag ik graag en is makkelijk casual en meer zakelijk te dragen.
Bijv wijde pantalon met wijdere blouse erop en een duidelijke taille.
Of de oversized blazer zoals hieronder (maar dan met andere schoenen). Onder de oversized blazer kun je zelf kiezen voor een top met een V hals ipv hoog/rond. Voor zakelijkere look kun je makkelijk voor pantalonstof kiezen ipv jeansstof.

Wat ik zelf wel altijd heel tof vind is een wijdere pantalon en/of een oversized blazer. Beide zon makkelijk items om te combineren. Draag ik graag en is makkelijk casual en meer zakelijk te dragen.
Bijv wijde pantalon met wijdere blouse erop en een duidelijke taille.
Of de oversized blazer zoals hieronder (maar dan met andere schoenen). Onder de oversized blazer kun je zelf kiezen voor een top met een V hals ipv hoog/rond. Voor zakelijkere look kun je makkelijk voor pantalonstof kiezen ipv jeansstof.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in