De slimste mens voorjaar 2026
dinsdag 24 februari 2026 om 13:34
Wie kijkt er ook?
Ik schrok een beetje van het feit dat René Karst meteen in de eerste aflevering zat, ik had de inleiding van Herman van der Zandt gemist. Later terug gekeken, maar heel mooi gedaan door Herman van der Zandt.
Roxanne Kwant kende ik niet, ik weet niet of ze bevangen was door de zenuwen en daarom werkelijk niks wist, maar haar deelname was niet best.
Ik schrok een beetje van het feit dat René Karst meteen in de eerste aflevering zat, ik had de inleiding van Herman van der Zandt gemist. Later terug gekeken, maar heel mooi gedaan door Herman van der Zandt.
Roxanne Kwant kende ik niet, ik weet niet of ze bevangen was door de zenuwen en daarom werkelijk niks wist, maar haar deelname was niet best.
dinsdag 24 februari 2026 om 18:35
De andere Maarten vind ik een leukere man.
Roxanne die wist niet veel.
En Rene
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 25 februari 2026 om 11:50
Het wordt zo laat uitgezonden, dat vind ik wel heel jammer. Mijn man gaat meestal rond 22 uur naar bed, dus nu kunnen we het niet samen kijken. Daardoor zet ik het er zelf ook minder snel op.
René Karst was echt een leuke kandidaat, vol positivisme en nieuwe plannen. Zo verdrietig dat het hem niet langer gegund was om zijn plannen ten uitvoer te brengen.
Ik weet niet wat het is met deze Maarten, maar het is niet mijn type mens of zo.
René Karst was echt een leuke kandidaat, vol positivisme en nieuwe plannen. Zo verdrietig dat het hem niet langer gegund was om zijn plannen ten uitvoer te brengen.
Ik weet niet wat het is met deze Maarten, maar het is niet mijn type mens of zo.
vrijdag 27 februari 2026 om 13:06
dinsdag 10 maart 2026 om 19:49
dinsdag 10 maart 2026 om 22:18
woensdag 11 maart 2026 om 20:38
woensdag 11 maart 2026 om 21:55
Deze begin sfleveringen kunnen zo maar de doodsteek voor het programma worden.
Het is vreselijk saai er waren n paar leuke kandidaten Maarten van Rossum .en Delilah is ontzettend goed, Chris Bauer ook leuk zo,n redelijk jonge kandidaat.misschien vergeet ik er nog een of twee .
Het ligt niet aan Herman en Paulien.het zijn echt de saaie kandidaten ,
Het is vreselijk saai er waren n paar leuke kandidaten Maarten van Rossum .en Delilah is ontzettend goed, Chris Bauer ook leuk zo,n redelijk jonge kandidaat.misschien vergeet ik er nog een of twee .
Het ligt niet aan Herman en Paulien.het zijn echt de saaie kandidaten ,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 17 maart 2026 om 10:16
Ik loop een beetje achter. Net de aflevering van afgelopen vrijdag gekeken.
Er zat een fout in één van de galerij-vragen.
Je zag steeds een scheikundig element (afkorting, twee letters) met een foto ernaast. Zo ook 'Ar' met een foto van een gorilla (zilverrug).
Maar 'Ar' staat voor Argon en niet voor zilver. Bij zilver hoort 'Ag'!
Dat vind ik toch best wel slordig.
Je zag steeds een scheikundig element (afkorting, twee letters) met een foto ernaast. Zo ook 'Ar' met een foto van een gorilla (zilverrug).
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
dinsdag 17 maart 2026 om 22:00
Ja dat viel me ook op. Behoorlijk slordig.OriginalHeleen schreef: ↑17-03-2026 10:16Ik loop een beetje achter. Net de aflevering van afgelopen vrijdag gekeken.
En ik vind dat ze het gewoon weer om half 9 moeten uitzenden.
woensdag 18 maart 2026 om 06:08
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in