Jongere collega flirt misschien met mij
maandag 9 maart 2026 om 13:49
Beste mensen,
Ik heb een situatie. Op mijn werk is een nieuwe veel jongere collega (<25 jaar), hij zit niet in mijn team maar zo nu en dan moeten wij wel samenwerken. En hij is altijd ontzettend aardig tegen mij. Een beetje te aardig. Hij geeft mij vaak complimenten over mijn outfit/haar/parfum, als hij koffie haalt neemt die altijd een extra kop voor mij mee en hij is erg geïnteresseerd in mijn weekend- en vakantieplannen. Ik merk dat hij dat niet is met andere collega's. Dit is zo'n 3 maanden al aan de gang en ik merk dat ik dat ik mij er een beetje opgelaten door voel. Maar ik wil hier eigenlijk niks overzeggen omdat het zo raar klink. Ik ben meer dan 2 keer zo oud als hem. HR ziet mij al aankomen. Hoe moet ik dit aanpakken? Daarnaast durf ik ook niets tegen hem te zeggen. Straks flirt hij niet met mij en is hij gewoon erg aardig. Dan ben ik weer de oude tang die dingen in haar hoofd haalt. Heeft iemand tips?
Ik heb een situatie. Op mijn werk is een nieuwe veel jongere collega (<25 jaar), hij zit niet in mijn team maar zo nu en dan moeten wij wel samenwerken. En hij is altijd ontzettend aardig tegen mij. Een beetje te aardig. Hij geeft mij vaak complimenten over mijn outfit/haar/parfum, als hij koffie haalt neemt die altijd een extra kop voor mij mee en hij is erg geïnteresseerd in mijn weekend- en vakantieplannen. Ik merk dat hij dat niet is met andere collega's. Dit is zo'n 3 maanden al aan de gang en ik merk dat ik dat ik mij er een beetje opgelaten door voel. Maar ik wil hier eigenlijk niks overzeggen omdat het zo raar klink. Ik ben meer dan 2 keer zo oud als hem. HR ziet mij al aankomen. Hoe moet ik dit aanpakken? Daarnaast durf ik ook niets tegen hem te zeggen. Straks flirt hij niet met mij en is hij gewoon erg aardig. Dan ben ik weer de oude tang die dingen in haar hoofd haalt. Heeft iemand tips?
zondag 22 maart 2026 om 18:59
Misschien ruik je naar je laatste bruikbare ei en wordt ie daar erg hitsig van. Weet jij veel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 22 maart 2026 om 19:32
“Het laatse ei”. Klinkt als een nominatie voor de Libris Literatuurprijs.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-03-2026 18:59Misschien ruik je naar je laatste bruikbare ei en wordt ie daar erg hitsig van. Weet jij veel.
In het Engels is het een Netflixserie.
zondag 22 maart 2026 om 23:20
Misschien voelt het gewoon bij jou prettig voor hem.juist omdat ie tegenover vrouwen van gelijke leeftijd verlegen is,Queenie_70 schreef: ↑14-03-2026 08:22Leuk contact is altijd gewenst, maar omdat hij alleen dit met mij doet en zo dichtbij mij staat (letterlijk) word ik er ongemakkelijk van. Ik kan ook niet de reden vinden waarom hij dit juist bij mij doet. Ik ben niet jong, aantrekkelijk en kan hem ook niet helpen om hoger op te komen. Daarom weet ik niet goed wat ik moet doen. Het heeft alle kenmerken van flirten en dat wil ik dan gelijk afkappen. Maar ik kan mij niet voorstellen dat zo'n jonkie iets met mij wil.
En bij jou denkt met haar kan mij niks gebeuren ziet ie jou als oudere zus .zeg gewpon tegen hem ik beschouw jou als mijn kleine broertje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 22 maart 2026 om 23:21
Misschien voelt het gewoon bij jou prettig voor hem.juist omdat ie tegenover vrouwen van gelijke leeftijd verlegen is,Queenie_70 schreef: ↑14-03-2026 08:22Leuk contact is altijd gewenst, maar omdat hij alleen dit met mij doet en zo dichtbij mij staat (letterlijk) word ik er ongemakkelijk van. Ik kan ook niet de reden vinden waarom hij dit juist bij mij doet. Ik ben niet jong, aantrekkelijk en kan hem ook niet helpen om hoger op te komen. Daarom weet ik niet goed wat ik moet doen. Het heeft alle kenmerken van flirten en dat wil ik dan gelijk afkappen. Maar ik kan mij niet voorstellen dat zo'n jonkie iets met mij wil.
En bij jou denkt met haar kan mij niks gebeuren ziet ie jou als oudere zus .zeg gewoon tegen hem ik beschouw jou als mijn kleine broertje o
Of zeg gewoon schertsend als hij in de buurt komt aah daar is mijn kleine broertje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 25 maart 2026 om 07:34
Wat onaardig en onnodig.canis-felis schreef: ↑25-03-2026 00:34Ach, ja. Zegt wat mij betreft ook wel weer wat over het type forummer dat TO is.
woensdag 25 maart 2026 om 09:43
Ja? Ik bedoelde vooral wat ik eerder ook al schreef: in andere topics weet ze haar mondje aardig te roeren, niet altijd bepaald vriendelijk en inclusief oordelen, en is ze druk met reageren. Hier meldt ze zich zeer mondjesmaat. En wanneer het over irl voor zichzelf opkomen gaat, is het ineens toch wat anders. Dat kan en mag, maar zegt voor mij iets over hoe ze zich presenteert als forummer. Ik zie niet helemaal wat daar onaardig en onnodig aan is, maar oké.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
woensdag 25 maart 2026 om 10:14
Ik ben het met je eens. TO is zo te zien actief op het forum, maar hier reageren ho maar. En als ze eens reageert is het een herhaling van eerdere posts.canis-felis schreef: ↑25-03-2026 09:43Ja? Ik bedoelde vooral wat ik eerder ook al schreef: in andere topics weet ze haar mondje aardig te roeren, niet altijd bepaald vriendelijk en inclusief oordelen, en is ze druk met reageren. Hier meldt ze zich zeer mondjesmaat. En wanneer het over irl voor zichzelf opkomen gaat, is het ineens toch wat anders. Dat kan en mag, maar zegt voor mij iets over hoe ze zich presenteert als forummer. Ik zie niet helemaal wat daar onaardig en onnodig aan is, maar oké.
Het is wat het is.
woensdag 25 maart 2026 om 10:47
Geen zorgen ik reageer. Ik was gisteren op mijn werk en daar was die weer. Hij gaf mij weer een complimentje over mijn uiterlijk en toen heb ik gelijk aan hem gevraagd waarom hij mij dat gaf. En hij zei omdat het zo is. Ik vind dat moeilijk te geloven. Als ik er nog heel goed uitzag voor mijn leeftijd, ok. Maar dat is niet het geval. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet boos was, maar dat ik liever niet wilde dat hij mij hierover complimentjes zou geven. Als hij toch iets wilde zeggen dat het dan over mijn werk moest gaan.
Ik denk dat dit zijn vruchten af heeft geworpen want hij vroeg later of ik ook koffie wilde, dat is al een verandering van vorige keren, toen haalde hij het spontaan voor mij. Ik heb toen gezegd als hij dat ging doen dat hij het voor de andere collega´s ook wel kon halen en dat deed hij ook zonder morren.
Ik denk dat dit zijn vruchten af heeft geworpen want hij vroeg later of ik ook koffie wilde, dat is al een verandering van vorige keren, toen haalde hij het spontaan voor mij. Ik heb toen gezegd als hij dat ging doen dat hij het voor de andere collega´s ook wel kon halen en dat deed hij ook zonder morren.
woensdag 25 maart 2026 om 17:03
Het werd te ongemakkelijk. De aandacht, de complimenten, het te dicht bij staan. Het voelde zowat als vreemdgaan aan.
woensdag 25 maart 2026 om 18:16
Haha.Queenie_70 schreef: ↑25-03-2026 17:03Het werd te ongemakkelijk. De aandacht, de complimenten, het te dicht bij staan. Het voelde zowat als vreemdgaan aan.
Goed gedaan!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in