Botox in oksels ervaringen?
vrijdag 10 april 2026 om 19:09
Heeft iemand ervaring met botox in oksels laten spuiten om zweten te verminderen?
Ik heb nu echt al jarenlang last van overmatig zweten. Zo erg dat het door shirts heen gaat, ik geen blouse kan dragen en het zelfs door blazers heengaat. Ik draag veel katoen, maar het helpt niet.
Iemand ervaringen? Ik wil heel graag weer kleding dragen zonder me hier druk om te maken
Ik heb nu echt al jarenlang last van overmatig zweten. Zo erg dat het door shirts heen gaat, ik geen blouse kan dragen en het zelfs door blazers heengaat. Ik draag veel katoen, maar het helpt niet.
Iemand ervaringen? Ik wil heel graag weer kleding dragen zonder me hier druk om te maken
vrijdag 10 april 2026 om 19:47
Mijn dochter heeft jarenlang botox in haar oksels laten spuiten, soms vergoed, doorgaans niet. Hing af van de hoeveelheid botox die ze overhadden van andere behandelingen.
Dit ging jaren zo door tot ze een nieuwe , zeer pijnlijke, behandeling heeft ondergaan waarmee ze voorgoed van haar klotsoksels af was. Als je het interessant vindt wil ik wel even bij haar informeren wat het ook al weer was. Is zo'n 15 jaar geleden, ik weet het ook niet meer precies en ik was erbij.
Dit ging jaren zo door tot ze een nieuwe , zeer pijnlijke, behandeling heeft ondergaan waarmee ze voorgoed van haar klotsoksels af was. Als je het interessant vindt wil ik wel even bij haar informeren wat het ook al weer was. Is zo'n 15 jaar geleden, ik weet het ook niet meer precies en ik was erbij.
"Boring conversation anyway"
vrijdag 10 april 2026 om 20:19
Heel graag!BriannaF schreef: ↑10-04-2026 19:47Mijn dochter heeft jarenlang botox in haar oksels laten spuiten, soms vergoed, doorgaans niet. Hing af van de hoeveelheid botox die ze overhadden van andere behandelingen.
vrijdag 10 april 2026 om 23:15
zaterdag 11 april 2026 om 11:17
maandag 13 april 2026 om 07:49
Familielid hier wil een blokade laten zetten. Dat is een kleine medische ingreep. Ze wordt n.l. gek van zweet handen en voeten. (Stinken trouwens niet).
Hoop dat dat de oplossing gaat zijn.
Als je het ergens blokeerd (medisch, gemisch, botox enz.) Komt het elders eruit.
Verder gebruikt ze polarwise (maak nu wel reclame). Dit werkt ook super.
Beter dan de odorex.
Heel vervelend als je er zoveel last van hebt.
Veel succes!
Hoop dat dat de oplossing gaat zijn.
Als je het ergens blokeerd (medisch, gemisch, botox enz.) Komt het elders eruit.
Verder gebruikt ze polarwise (maak nu wel reclame). Dit werkt ook super.
Beter dan de odorex.
Heel vervelend als je er zoveel last van hebt.
Veel succes!
de wereld wacht om ontdekt te worden
maandag 13 april 2026 om 17:00
maandag 13 april 2026 om 19:00
Nee, het doet vreselijke pijn. Niet ondraaglijk, maar het is ook geen feestje zeg maar. Dat heb ik er wel voor over om altijd kurkdroge oksels te hebben en niet al na een half uur stank en natte shirts.Citygirl schreef: ↑13-04-2026 17:00Vervelend zeg, ik heb hetzelfde probleem. Draag ook alleen witte of zwarte topjes of iets met veel structuur zodat t niet opvalt.
Die syneo 5, is die een beetje zacht voor de huid? In heb een tijdje odorex extra dry gebruikt maar kreeg daar zulke brandende oksels van dat ik niet kon slapen.
maandag 13 april 2026 om 21:40
Eerste dag wel last van inderdaad. Maar hoef het maar eens in de 5 dagen te gebruiken.
Heb trouwens tegenwoordig ook nog 1 deo gevonden die goed werkt voor een dag, maar niet in Nederland bij de drogist te vinden. Bestel ik meestal uit Duitsland:
https://www.amazon.de/dp/B0DT785LQS?m=A ... th=1&psc=1
Wissel deze en de syneo 5 af. Zo fijn dat het droog is een niet meer ruikt onder de oksels en stuk goedkoper dan elke keer botox gebuiken.
Heb trouwens tegenwoordig ook nog 1 deo gevonden die goed werkt voor een dag, maar niet in Nederland bij de drogist te vinden. Bestel ik meestal uit Duitsland:
https://www.amazon.de/dp/B0DT785LQS?m=A ... th=1&psc=1
Wissel deze en de syneo 5 af. Zo fijn dat het droog is een niet meer ruikt onder de oksels en stuk goedkoper dan elke keer botox gebuiken.
zaterdag 25 april 2026 om 21:40
Ik gebruik al 20 jaar botox tegen overmatig zweten. Sinds 10 jaar ongeveer wordt deze vergoed door de basisverzekering, mits er een verwijzing is van de huisarts.
Deze behandeling heeft mijn leven compleet veranderd en ik krijg deze elke 6 maanden.
Ga bij de huisarts om een verwijzing vragen. De afdeling Dermatologie in het ziekenhuis voert de behandeling uit. De prikken zijn pijnlijk, maar je bent na een paar minuten klaar. De eerste keer zie je verschil binnen 2 weken, maar daarna veel sneller.
Deze behandeling heeft mijn leven compleet veranderd en ik krijg deze elke 6 maanden.
Ga bij de huisarts om een verwijzing vragen. De afdeling Dermatologie in het ziekenhuis voert de behandeling uit. De prikken zijn pijnlijk, maar je bent na een paar minuten klaar. De eerste keer zie je verschil binnen 2 weken, maar daarna veel sneller.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in