Entertainment alle pijlers

Bicycle Race sbs6

28-04-2026 08:06 21 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt ook?
Het doet me denken aan Peking Express behalve dat hier BNers aan mee doen.
6 Koppels moeten met de fiets door het hectische India fietsen en onderweg kunnen ze bij toeristische trekpleisters opdrachten uitvoeren voor een paar roepies waarmee ze onderdak en eten kunnen regelen.
Verrassend leuk vind ik het!
Ik heb toevallig alleen aflevering 2 gezien en ik vond het ook leuk. Ga aflevering 1 nog terugkijken. Het concept deed mij denken aan het programma dat men van dwars door zuid-Amerika moest reizen met het openbaar vervoer. Weet niet meer hoe het heette.
Oh ja dat was ook leuk! Dat was een programma van Martijn Krabbe maar hopelijk gaat dat met een nieuwe presentator ook nog eens opnieuw gemaakt worden!
Leontien van Moorsel met dr smetvrees zag ik wel telkens op blote voeten lopen waar de schoenen uit moesten. Je zou denken dat ze tenminste sokken aan zou doen.
OhMellie schreef:
28-04-2026 16:35
Leontien van Moorsel met dr smetvrees zag ik wel telkens op blote voeten lopen waar de schoenen uit moesten. Je zou denken dat ze tenminste sokken aan zou doen.
Voeten was je makkelijker dan sokken.
Ik had hier nog niet van gehoord. Lijkt me leuk!
Jammer dat het met bekende Nederlanders is.

Ik ben best wel vaak in India geweest, leuk die herkenning. Moet er niet aan denken er te moeten fietsen!
Mooi gesprek tussen Joshua en Bram over zijn vader

Dat ziekenhuis :O
Frankly my dear, I don"t give a damn
Heftig idd dat ziekenhuis!
Ben ook in die regio geweest en ik herken de veelzijdige kanten van het land. Vies en hectisch en tegelijk vriendelijk, gastvrij en kleurrijk. Hoe die kleding zo kleurrijk kan blijven in al dat stof, daar kan Robijn een puntje aan zuigen.
xiongmao schreef:
28-04-2026 19:37
Voeten was je makkelijker dan sokken.
Ik heb mijn sokken na de reis weggegooid. En liep op een gegeven moment ook heel oncharmant met sokken in mn teva's want niet alleen vanwege vuil maar vooral omdat die tegels rondom tempels vaak godsgruwelijk heet waren!
O ja vreselijk dat ziekenhuis. Ik ben benieuwd of dat Josje en Coen nog doorgaan. Of wat Coen zegt dat hij 5 dagen niet mag fietsen echt is of dat hij het alleen maar zegt om Josje te foppen.
Verder een leuke aflevering.
Ik hoop dat ze door kunnen.
Leuke aflevering.

Jammer dat Anniek en Arjan niet meer zo positief zijn, maar ook wel te begrijpen.

Had het idee dat de splinter erg uitgemolken werd. Niks aan de hand meer denk ik.
Leuke aflevering weer maar man o man wat een modder in de straten daar in die laatste stad. Ik vind het leuk dat ze opdrachten moeten doen die echt met de Indiase cultuur te maken hebben.
Verder erger ik me al iedere aflevering aan hoe Thomas Dekker met zijn vader omgaat, wat een onsympathiek ventje is dat. Dat vond ik altijd al als hij ergens verscheen als wieleranalist of om over zijn boek te praten maar hij doet dus ook zo tegen zijn vader. Arme man, wat heeft die al veel over zich heen gekregen met een zoon als Thomas.
Ja ik heb ook wel medelijden met die man. Hij mag wel wat zuiniger op hem zijn, hartstikke gevaarlijk hoe hard die jongen fietst en zn pa maar volgen.
Het andere oudje Arjen wordt tenminste wat ontzien en mag lekker vaak chai drinken van Aniek.

Het is een wonder dat er nog niemand van zn fiets gereden is trouwens. Al dat geslinger door het hectische verkeer daar en dan ook nog modder en gaten in de weg.
De opdrachten vind ik ook echt gaaf. Ben nu ook race around the world op BBC aan het kijken maar daar is het spelelement bij opdrachten afwezig. Het is enkel een klusje doen voor budget. Hier is het ook elkaar kunnen aftroeven eerder bij de highlight te zijn en het zijn leuke bij de cultuur passende opdrachten.

Vond de eindopdracht met de dans ook leuk. Vooral die jongens die gingen breakdancen en wonnen!
Jammer dat Teun en Ab eruit liggen. Ben nu voor team A en A chai.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Leuke aflevering! Echt leuk dat Anniek en Arjan wonnen. Beetje geluk natuurlijk maar dat maakt het juist leuk. Joshua en Bart vind ik ook echt leuk. En Thomas en z'n vader dan voornamelijk omdat ik het gaaf vind dat die vader zo goed gaat.

Blijft leuk om India zo te zien, zoals het echt is. Ik ga volgende week weer, moet er niet aan denken er te fietsen. Of die bedden waar Thomas en z'n vader op moesten slapen, blegh!
Misschien ben ik vandaag gewoon wat emotioneel, moest gewoon een traantje wegpinken op meerdere momenten. Mooie aflevering vandaag.
Ja klopt, mooie aflevering. Jammer dat Anniek en Arjan zijn gestopt.
PoesMinoes schreef:
17-05-2026 22:15
Ja klopt, mooie aflevering. Jammer dat Anniek en Arjan zijn gestopt.
Wel héél begrijpelijk.
Wat een hel om daar te fietsen.
Ik vind Joshua en Bram het leukst.
Je ziet hun vriendschap echt weer groeien
Frankly my dear, I don"t give a damn

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven