Bicycle Race sbs6
dinsdag 28 april 2026 om 08:06
Wie kijkt ook?
Het doet me denken aan Peking Express behalve dat hier BNers aan mee doen.
6 Koppels moeten met de fiets door het hectische India fietsen en onderweg kunnen ze bij toeristische trekpleisters opdrachten uitvoeren voor een paar roepies waarmee ze onderdak en eten kunnen regelen.
Verrassend leuk vind ik het!
Het doet me denken aan Peking Express behalve dat hier BNers aan mee doen.
6 Koppels moeten met de fiets door het hectische India fietsen en onderweg kunnen ze bij toeristische trekpleisters opdrachten uitvoeren voor een paar roepies waarmee ze onderdak en eten kunnen regelen.
Verrassend leuk vind ik het!
dinsdag 28 april 2026 om 12:32
zondag 3 mei 2026 om 23:07
zondag 3 mei 2026 om 23:47
maandag 11 mei 2026 om 13:21
Leuke aflevering weer maar man o man wat een modder in de straten daar in die laatste stad. Ik vind het leuk dat ze opdrachten moeten doen die echt met de Indiase cultuur te maken hebben.
Verder erger ik me al iedere aflevering aan hoe Thomas Dekker met zijn vader omgaat, wat een onsympathiek ventje is dat. Dat vond ik altijd al als hij ergens verscheen als wieleranalist of om over zijn boek te praten maar hij doet dus ook zo tegen zijn vader. Arme man, wat heeft die al veel over zich heen gekregen met een zoon als Thomas.
Verder erger ik me al iedere aflevering aan hoe Thomas Dekker met zijn vader omgaat, wat een onsympathiek ventje is dat. Dat vond ik altijd al als hij ergens verscheen als wieleranalist of om over zijn boek te praten maar hij doet dus ook zo tegen zijn vader. Arme man, wat heeft die al veel over zich heen gekregen met een zoon als Thomas.
maandag 11 mei 2026 om 13:28
Ja ik heb ook wel medelijden met die man. Hij mag wel wat zuiniger op hem zijn, hartstikke gevaarlijk hoe hard die jongen fietst en zn pa maar volgen.
Het andere oudje Arjen wordt tenminste wat ontzien en mag lekker vaak chai drinken van Aniek.
Het is een wonder dat er nog niemand van zn fiets gereden is trouwens. Al dat geslinger door het hectische verkeer daar en dan ook nog modder en gaten in de weg.
Het andere oudje Arjen wordt tenminste wat ontzien en mag lekker vaak chai drinken van Aniek.
Het is een wonder dat er nog niemand van zn fiets gereden is trouwens. Al dat geslinger door het hectische verkeer daar en dan ook nog modder en gaten in de weg.
maandag 11 mei 2026 om 13:31
De opdrachten vind ik ook echt gaaf. Ben nu ook race around the world op BBC aan het kijken maar daar is het spelelement bij opdrachten afwezig. Het is enkel een klusje doen voor budget. Hier is het ook elkaar kunnen aftroeven eerder bij de highlight te zijn en het zijn leuke bij de cultuur passende opdrachten.
Vond de eindopdracht met de dans ook leuk. Vooral die jongens die gingen breakdancen en wonnen!
Vond de eindopdracht met de dans ook leuk. Vooral die jongens die gingen breakdancen en wonnen!
vrijdag 15 mei 2026 om 19:01
Leuke aflevering! Echt leuk dat Anniek en Arjan wonnen. Beetje geluk natuurlijk maar dat maakt het juist leuk. Joshua en Bart vind ik ook echt leuk. En Thomas en z'n vader dan voornamelijk omdat ik het gaaf vind dat die vader zo goed gaat.
Blijft leuk om India zo te zien, zoals het echt is. Ik ga volgende week weer, moet er niet aan denken er te fietsen. Of die bedden waar Thomas en z'n vader op moesten slapen, blegh!
Blijft leuk om India zo te zien, zoals het echt is. Ik ga volgende week weer, moet er niet aan denken er te fietsen. Of die bedden waar Thomas en z'n vader op moesten slapen, blegh!
zondag 17 mei 2026 om 22:37
Wel héél begrijpelijk.PoesMinoes schreef: ↑17-05-2026 22:15Ja klopt, mooie aflevering. Jammer dat Anniek en Arjan zijn gestopt.
Wat een hel om daar te fietsen.
Ik vind Joshua en Bram het leukst.
Je ziet hun vriendschap echt weer groeien
Frankly my dear, I don"t give a damn
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in