Yazen ervaringen
vrijdag 1 mei 2026 om 21:56
Ik ben op zoek naar ervaringen met Yazen!.. ik ben het zo beu! Ik wil van me overgewicht af maar merk dat ik een steuntje in de rug nodig heb.. online staat heel veel maar ben op zoek naar eerlijke ervaringen en meningen! En andere tips mag natuurlijk ook.. ik ga al naar de sportschool en werk en in de zorg dus me beweging heb ik wel.. nu alleen de rest nog.
ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
vrijdag 1 mei 2026 om 23:09
NellieVermicelli schreef: ↑01-05-2026 23:03OK. het enige dieet wat mij heeft geholpen is het EDH dieet. EET DE HELFT.
Ja, ik ook, dinerbord omwisselen met een ontbijtbord.
vrijdag 1 mei 2026 om 23:32
Zou bij mij niks helpen, want portiegrootte is totaal niet mijn probleem. Voor iedereen werkt wat anders en dit is niet bepaald een antwoord op de vraag.NellieVermicelli schreef: ↑01-05-2026 23:03OK. het enige dieet wat mij heeft geholpen is het EDH dieet. EET DE HELFT. Ben er 20 kilo mee afgevallen.
Ik zit bij Yazen en ondanks dat het voor mij werkt ben ik er zeer negatief over, en ja, dat is heel dubbel.
De begeleiding is namelijk VERSCHRIKKELIJK slecht. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik ergens mee zat en toen kreeg ik alleen maar AI gegenereerde antwoorden zonder daadwerkelijke inhoud.
Ze blaten dat ze naar de mens kijken, maar dat is totaal niet waar, ze kijken júist alleen maar naar bepaalde cijfertjes. Dat is ook niet zo gek, want ze kennen hun patiënten totaal niet
Ze zijn overduidelijk een commerciële instelling die alleen maar afslankmedicatie willen verkopen verkopen verkopen.
Volgens mij wordt er ook totaal niet bijgehouden hoeveel medicatie je nog in huis hebt enzo. Je zou zo je eigen zwarte handel kunnen beginnen, lol.
Maar...
De medicatie werkt voor mij goed en ik ben zelf medisch onderlegd en heb daardoor niet veel begeleiding nodig. Dus ik vind het fijn dat ik gewoon mijn eigen gang kan gaan.
vrijdag 1 mei 2026 om 23:51
Deze ervaringen zoek ik! Dankjewel voor je eerlijke en waardevolle mening, dan ga ik liever nog langs bij mijn huisarts.Karrota schreef: ↑01-05-2026 23:32Zou bij mij niks helpen, want portiegrootte is totaal niet mijn probleem. Voor iedereen werkt wat anders en dit is niet bepaald een antwoord op de vraag.
Ik zit bij Yazen en ondanks dat het voor mij werkt ben ik er zeer negatief over, en ja, dat is heel dubbel.
De begeleiding is namelijk VERSCHRIKKELIJK slecht. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik ergens mee zat en toen kreeg ik alleen maar AI gegenereerde antwoorden zonder daadwerkelijke inhoud.
Ze blaten dat ze naar de mens kijken, maar dat is totaal niet waar, ze kijken júist alleen maar naar bepaalde cijfertjes. Dat is ook niet zo gek, want ze kennen hun patiënten totaal niet
Ze zijn overduidelijk een commerciële instelling die alleen maar afslankmedicatie willen verkopen verkopen verkopen.
Volgens mij wordt er ook totaal niet bijgehouden hoeveel medicatie je nog in huis hebt enzo. Je zou zo je eigen zwarte handel kunnen beginnen, lol.
Maar...
De medicatie werkt voor mij goed en ik ben zelf medisch onderlegd en heb daardoor niet veel begeleiding nodig. Dus ik vind het fijn dat ik gewoon mijn eigen gang kan gaan.
vrijdag 1 mei 2026 om 23:52
Ik heb al een 2 jarig gli traject gevolgd maar toen dat afgelopen was kwam ik weer aan, vandaar dat ik op zoek ben naar iets anders.
zaterdag 2 mei 2026 om 00:04
zaterdag 2 mei 2026 om 07:42
zaterdag 2 mei 2026 om 08:47
Ik ben blij met Yazen. Maar heb dan ook niet hun coach nodig gehad. Mijn eigen kennis over voeding en medicatie is goed.
Wat iemand al zei, de coach gebruikt AI of standaard tekstjes als je een vraag stelt.
Ik vind de app fijn, kan alles bijhouden. Heb contact met een arts als het moet.
Het is fijn dat er bij aanvang en tussendoor ook een keer bloed geprikt wordt.
Zo weet je ook gezondheidstechnisch wat meer.
Maar waar het uiteindelijk om gaat is dat iemand de medicatie voorschrijft.
Ik zit inmiddels op streefgewicht. Heb net een nieuwe grote pen waar ik verwacht minimaal een half jaar mee te doen (ben aan het afbouwen en kijken hoe laag ik kan gaan met de dosering. Vandaag spuit ik 2mg)
Mijn abonnement is nu teruggedraaid naar alleen app en die kost me €4,99 per maand.
Als ik over een half jaar of langer weer medicatie nodig heb pas ik mijn abonnement aan naar app+medicatie voorschrijven.
Wat iemand al zei, de coach gebruikt AI of standaard tekstjes als je een vraag stelt.
Ik vind de app fijn, kan alles bijhouden. Heb contact met een arts als het moet.
Het is fijn dat er bij aanvang en tussendoor ook een keer bloed geprikt wordt.
Zo weet je ook gezondheidstechnisch wat meer.
Maar waar het uiteindelijk om gaat is dat iemand de medicatie voorschrijft.
Ik zit inmiddels op streefgewicht. Heb net een nieuwe grote pen waar ik verwacht minimaal een half jaar mee te doen (ben aan het afbouwen en kijken hoe laag ik kan gaan met de dosering. Vandaag spuit ik 2mg)
Mijn abonnement is nu teruggedraaid naar alleen app en die kost me €4,99 per maand.
Als ik over een half jaar of langer weer medicatie nodig heb pas ik mijn abonnement aan naar app+medicatie voorschrijven.
zondag 3 mei 2026 om 21:37
Bij de GLI zullen ze dit niet voorschrijven. En de huisarts kan alleen Saxenda vergoed voorschrijven.
Ik gebruik Ozempic, via de huisarts aangevraagd, maar zonder begeleiding en ik betaal alles zelf.
GLI doe ik er vanaf september wel naast, omdat er een kans is dat de zorgverzekering over een jaar of wat zegt, we gaan ozempic alleen vergoede voor mensen die een GLI traject hebben gedaan, dan heb ik er iig dat traject op zitten. Maar ik heb er geen verwachtingen bij.
donderdag 7 mei 2026 om 19:29
Ook ik ging naar de huisarts voor ozempic en kwam met een verwijzing voor de gli naar buiten. Schijnbaar als je dat een jaar gevolgd hebt, wordt de ozempic volledig vergoedt. Ik heb geen verwachtingen maar ga er toch vol goede moed aan beginnen. Op 30 mei de intake, bij slimfit, wat een rotnamen hebben dit soort bedrijven/mensen toch. Slim en fit, dat ben ik, maar wel dik.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in