Woningen op Funda, deel hier wat je opvalt deel 12!

04-05-2026 12:13 270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vorige topic is gesloten, dus tijd voor een nieuwe ronde met nieuwe huizen! :sherlock:

Zoek je niet per se een huis, maar kijk je wel graag bij anderen naar binnen? Dan zit je hier goed! Wij kijken graag op Funda, en plaatsen wat ons opvalt. Dus kom je een huis tegen dat je opvalt, om welke reden dan ook, plaats hier wat foto's, de link en laat ons meegenieten.

Foto's plaatsen = extra leuk!

Hier het vorige topic: overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... ges/505835

Veel kijk- en postplezier!
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lelijk huis op een enigszins gewilde plek en met wel verdraaid veel ruimte. Kunststof kozijnen helpen ook niet bij de look.

Afbeelding

Handige plek ook voor de boodschappenlijst

Afbeelding

Mooie grasmat in de tuin ook

Afbeelding

Bovenste verdieping vind ik het mooist

Afbeelding

https://www.funda.nl/detail/koop/amster ... /43330098/
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Wat suf, die plaatsing van dat bad!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
DG2015 schreef:
04-05-2026 13:18
Afbeelding

Wat suf, die plaatsing van dat bad!
Drama ook met schoonmaken. Ik wilde ook wel een (half) vrijstaand bad maar bewust niet gedaan want dan hadden wij ook zo'n schoonmaakhel-hoekje gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het aangezicht van dit huis geeft al crematorium-vibes, maar de tuin is helemaal erg.

Afbeelding

Afbeelding

https://www.funda.nl/detail/koop/goirle ... edia/fotos
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het er wel netjes uitzien. Maar wel jammer dat er een aantal (slaap)kamers zijn waar je alleen in kunt via een andere kamer...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
04-05-2026 12:18
Lelijk huis op een enigszins gewilde plek en met wel verdraaid veel ruimte. Kunststof kozijnen helpen ook niet bij de look.

Afbeelding

Handige plek ook voor de boodschappenlijst

Afbeelding

Mooie grasmat in de tuin ook

Afbeelding

Bovenste verdieping vind ik het mooist

Afbeelding

https://www.funda.nl/detail/koop/amster ... /43330098/
Ik snap niks van deze keuken! Zo’n raar toonbankje aan het einde van de tafel waar dan juist ruimte zou zijn voor een koffiehoek, maar nee, we zetten een lelijk kastje voor de boodschappenlijst en daar komt dan het koffiezetapparaat op.
Zo onpraktisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
04-05-2026 13:23
Het aangezicht van dit huis geeft al crematorium-vibes, maar de tuin is helemaal erg.

Afbeelding

Afbeelding

https://www.funda.nl/detail/koop/goirle ... edia/fotos


Ooohh wat verschrikkelijk. En zo warm in de zomer, bah
Alle reacties Link kopieren Quote
ladadieladieda schreef:
04-05-2026 13:31
Ik snap niks van deze keuken! Zo’n raar toonbankje aan het einde van de tafel waar dan juist ruimte zou zijn voor een koffiehoek, maar nee, we zetten een lelijk kastje voor de boodschappenlijst en daar komt dan het koffiezetapparaat op.
Zo onpraktisch.

Is dat toonbankje niet een soort van barretje? Het zit niet tegen het raam he, je kunt er nog tussendoor lopen zo te zien.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat rare toonbankje is vrij diep en bevat aardig wat bergruimte. Als je van koken en bakken houdt is een extra aanrecht erg praktisch. Vermoedelijk is er weer erg opgeruimd voor de verkoopfoto’s waardoor het niet logisch voelt.

Ik vind het een leuk huis en veel ruimer dan je denkt door het aanzicht vanaf de dijk. Wel jammer dat er zoveel ruimte verloren gaat beneden aan hal.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.funda.nl/detail/42257240?ut ... ting-modal

Een penthouse in IJmuiden met uitzicht op Tata.

Oorspronkelijke prijs 995.000 von, staat nu 6 maanden te koop en nu is de prijs 1.065.000 von.

Benieuwd of ze hem nu sneller verkopen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
laiskuri schreef:
04-05-2026 13:44
Dat rare toonbankje is vrij diep en bevat aardig wat bergruimte. Als je van koken en bakken houdt is een extra aanrecht erg praktisch. Vermoedelijk is er weer erg opgeruimd voor de verkoopfoto’s waardoor het niet logisch voelt.

Ik vind het een leuk huis en veel ruimer dan je denkt door het aanzicht vanaf de dijk. Wel jammer dat er zoveel ruimte verloren gaat beneden aan hal.
dat denk ik ook. daar zal e post liggen en de fruitschaal staan en bij echt koken kun je daar ook nog snijden etc.

die slaapkamer met werkkamer en suite vind ik wel prachtig
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
04-05-2026 14:04
https://www.funda.nl/detail/42257240?ut ... ting-modal

Een penthouse in IJmuiden met uitzicht op Tata.

Oorspronkelijke prijs 995.000 von, staat nu 6 maanden te koop en nu is de prijs 1.065.000 von.

Benieuwd of ze hem nu sneller verkopen..

En dan allemaal lelijke nep-AI foto's en alleen wat foto's van de woonkamer/keuken. Succes mensen!
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.funda.nl/detail/43252103?ut ... ting-modal

Mooie details :heart:
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Alle reacties Link kopieren Quote
Kattentuintje schreef:
04-05-2026 14:14
En dan allemaal lelijke nep-AI foto's en alleen wat foto's van de woonkamer/keuken. Succes mensen!
Het zijn allemaal impressies want de bouw is pas in augustus klaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
04-05-2026 14:04
https://www.funda.nl/detail/42257240?ut ... ting-modal

Een penthouse in IJmuiden met uitzicht op Tata.

Oorspronkelijke prijs 995.000 von, staat nu 6 maanden te koop en nu is de prijs 1.065.000 von.

Benieuwd of ze hem nu sneller verkopen..
Net kerstverlichting 's avonds ...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Kattentuintje schreef:
04-05-2026 14:14
En dan allemaal lelijke nep-AI foto's en alleen wat foto's van de woonkamer/keuken. Succes mensen!
Ja, ik heb er ook echt helemaal niets mee. En die stomme nep foto’s. Kan mij voor dat bedrag ook niet voorstellen dat het storm loopt…
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
04-05-2026 14:43
Het zijn allemaal impressies want de bouw is pas in augustus klaar.

Oh zo goed had ik niet gekeken. Maar dan nog: je wilt voor dat geld toch ook weten hoe de rest eruit ziet of komt te zien?
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
04-05-2026 14:04
https://www.funda.nl/detail/42257240?ut ... ting-modal

Een penthouse in IJmuiden met uitzicht op Tata.

Oorspronkelijke prijs 995.000 von, staat nu 6 maanden te koop en nu is de prijs 1.065.000 von.

Benieuwd of ze hem nu sneller verkopen..
Het moet nog opgeleverd worden en er zit dus inmiddels 6 maanden bouwrente in de prijs. Dus het is niet gek dat de prijs nu hoger is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kattentuintje schreef:
04-05-2026 16:21
Oh zo goed had ik niet gekeken. Maar dan nog: je wilt voor dat geld toch ook weten hoe de rest eruit ziet of komt te zien?
Hoe de rest eruit komt te zien, hangt toch af van de koper?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
04-05-2026 17:10
Het moet nog opgeleverd worden en er zit dus inmiddels 6 maanden bouwrente in de prijs. Dus het is niet gek dat de prijs nu hoger is.
Ja is volgens mij vrij normaal met nieuwbouw dat pas later wordt verkocht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh nieuw topic, zo leuk! Ik lees weer mee en reageer af en toe en zal zelf ook weer eens een “pareltje” zoeken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oef… Dit is wel een echte opknapper. Alsof de tijd heeft stilgestaan: https://www.funda.nl/detail/koop/groene ... /43330117/
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Baggal schreef:
05-05-2026 13:09
Oef… Dit is wel een echte opknapper. Alsof de tijd heeft stilgestaan: https://www.funda.nl/detail/koop/groene ... /43330117/
en volgens mij 1 kamer zónder vochtplekken/schimmel.

wel echt een mooi huis met tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Baggal schreef:
05-05-2026 13:09
Oef… Dit is wel een echte opknapper. Alsof de tijd heeft stilgestaan: https://www.funda.nl/detail/koop/groene ... /43330117/
Sommige behangetjes zouden nu zo weer kunnen.
Die posters aan de muren!

Afbeelding

Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven