Naar welk concert ben je het laatst geweest?
donderdag 12 maart 2026 om 08:20
maandag 11 mei 2026 om 22:10
Maandje geleden naar Pentatonix geweest, vond ik mwaah
Ik ga in juli naar Tom Jones. Ik heb me voorgenomen om m’n slip aan te houden
Een paar dagen later naar Nile Rodgers en Chic
Ook nog bløf en chef’s special. in het concertgebouw. En chef’s special bij een kampvuurconcert.
Ik kan ook nog naar karzu en Stef Bos, ik twijfel.
En in januari Huub van der Lubbe in het concertgebouw.
Ik ga in juli naar Tom Jones. Ik heb me voorgenomen om m’n slip aan te houden
Een paar dagen later naar Nile Rodgers en Chic
Ook nog bløf en chef’s special. in het concertgebouw. En chef’s special bij een kampvuurconcert.
Ik kan ook nog naar karzu en Stef Bos, ik twijfel.
En in januari Huub van der Lubbe in het concertgebouw.
zaterdag 16 mei 2026 om 11:12
Ja ik vond het echt geweldig. In zijn Kensington tijd heb ik m al vaak live gezien maar dit was wel echt heel anders. Door de locatie, de liedjes en de connectie met het publiek.vivapimpelmees schreef: ↑16-05-2026 11:04Ja hè. Een paar maanden geleden ook gezien. Ik was diep onder de indruk.
zaterdag 23 mei 2026 om 23:39
Ik heb Kensington 1 keer live gezien en toen vond ik die hele band stukken karton met lippen. Alsof ze een verplicht nummertje af draaiden.
zaterdag 23 mei 2026 om 23:39
zondag 5 juli 2026 om 19:11
twee weken geleden naar de Tribute Party geweest en een paar hele goede tribute bands gezien. Onder andere the young analogues die de Beatles nog beter vertolken dan de Beatles zelf en Berget Lewis met een ode aan Tina Turner. Wat een stem heeft die vrouw!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 5 juli 2026 om 19:21
zondag 5 juli 2026 om 20:31
Max.Daffie schreef: ↑05-07-2026 18:49Net terug van Down the rabit hole. I know, het is vandaag nog de hele dag maar ik ben een beetje gestrand, pffh, 3 dagen, valt niet mee. Maar...David Byrne gezien! Wowwowwow!
Ooo wat leuk!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in