Entertainment alle pijlers

Het Blok 2025

29-04-2025 12:27 664 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijkt iemand? Ben nu bezig om de eerste aflevering van gisteren terug te kijken. Het is in ieder geval een leuke mix van kandidaten!
En Daan vind ik echt fantastisch.
Isabellaa schreef:
14-05-2026 23:36
Sonja die zegt dat ze niks kan hebben van Frank omdat zijn hoofd haar niet aanstaat.
Die Frank moet je wel voor je houden.
Zoals hij gisteren in één keer begon te schreeuwen tijdens die lunch.
Het Blok haalt niet zijn leukste kant naar boven.

Ik vind niemand echt leuk dit seizoen. Dan zijn Tim en Jim inderdaad misschien wel de makkelijkste en neutraalste.
Het programma voedt dat natuurlijk ook wel. Eerst een waarschuwing nav geluidsoverlast. Daarna bouwregels nog een keer uitdelen. Dan bericht dat er boetes komen. Programma weet ook heus wel wie regels overtreden, als de kijkers het weten, weten zij het ook. Ze vragen nu ook om bewijs. Dan werk je dit soort gedrag van verklappen in de hand.

Als je de roze helm zo graag had willen hebben, had je sneller moeten zijn.
stempelinkt schreef:
15-05-2026 17:06
Die Frank moet je wel voor je houden.
Zoals hij gisteren in één keer begon te schreeuwen tijdens die lunch.
Het Blok haalt niet zijn leukste kant naar boven.

Ik vind niemand echt leuk dit seizoen. Dan zijn Tim en Jim inderdaad misschien wel de makkelijkste en neutraalste.

Ik trek Frank een stuk beter dan Sonja met haar omgekeerde glimlach en ranzige grapjes.
Wat een afschuwelijk mens die Sonja
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
18-05-2026 22:39
Echt hoor. Als je het dan zo moet halen!
louise1 schreef:
18-05-2026 22:39

Oh echt, om het brengen van een stoel! Terwijl er zoveel ergere dingen gebeuren de hele tijd! En dan iets mompelen van 'achterbaks gedoe'. Joehoe, nog geen spiegel gekocht zeker? Echt bah bah.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Deze actie was wel echt sneu.
Hoe Sonja ook tegen Lotti praat. Regels zijn regels. :(
Lotti is zich van geen kwaad bewust, heel blij met haar stoel. Mooi hè, zegt ze nog.
En ook nog tegen Sonja: 'Dank voor je...!' Verklikkerlij? Naaistreek? Lotti kon zelf ook niet benoemen wat het was, Frank had haar wel meteen door. Wat een feeks.

Uiteindelijk was het een tip, want nu kunnen ze mooi een factuurtje regelen. Hoop ik.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
MarindaH schreef:
19-05-2026 16:16
En ook nog tegen Sonja: 'Dank voor je...!' Verklikkerlij? Naaistreek? Lotti kon zelf ook niet benoemen wat het was, Frank had haar wel meteen door. Wat een feeks.

Uiteindelijk was het een tip, want nu kunnen ze mooi een factuurtje regelen. Hoop ik.
Daarvoor had Sonja eerst even Finance gebeld. Zo sneaky.
Ik denk dat Lotti alsnog een facuurtje laat maken. Nou poeh, dan zullen ze nu vast wel verliezen. Dat is echt een hap uit het budget. :@@:
Het is mijn smaak niet wat Lotti doet, maar ze maakt er wel altijd iets leuks van.
En ze loopt nooit anderen te naaien. ‘Ik heb een dilemma’ :sick:
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
MarindaH schreef:
19-05-2026 19:11
En ze loopt nooit anderen te naaien. ‘Ik heb een dilemma’ :sick:
Ja, dat is inderdaad heel irritant en gemeen. Je hebt geen dilemma, want je hebt 'het meisje van finance' al geinformeerd.
Wie had er eerder al foto’s gemaakt? Van laat doorgaan met klussen? Was dat Lotti niet?
En niet om het voor Sonja op te nemen.
Wat een klikspaan die Sonja. En dan ook nog zeggen “ik voel me wel een beetje ongemakkelijk erbij” Yeah right….
.
En moet Heiko ook niet checken dat alles goed gebeurd?
.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven