Entertainment alle pijlers

MAFS 2026 *Geen spoilers*

05-04-2026 21:55 2390 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op dinsdag 7 april start het elfde seizoen van MAFS op RTL4.
Iedere dinsdag, woensdag én donderdag is er een nieuwe aflevering te zien om 20.30 uur en is het weer de vraag:

Of Sabeltandcavia en Yasmijn gaan turven hoe vaak het woord avontuur valt.
In hoeveel gevallen de datingexperts onder het mom van wetenschap de plank dit keer finaal misslaan.
Welk koppel na de huwelijksnacht eigenlijk al wil scheiden en/of welk koppel graag getrouwd wil blijven.

Het belooft een spraakmakend seizoen te worden dus wie kijkt er mee?
calamitycat wijzigde dit bericht op 19-05-2026 20:38
0.66% gewijzigd
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Voor wie in een zwart gat is gevallen na het einde van MAFS. Op npostart is nu "Daten in het Dorp op Texel" te vinden. Weer 7,5u kijkplezier!
Kijkt er iemand MAFS België? Ik heb pas een paar afleveringen gezien, maar die matches lijken een stuk succesvoller.
The impossible only takes a little longer
Ja die heb ik allemaal al gezien. Ik vind die een stuk leuker dan Mafs altijd…die moeten ook echt samenwonen in een apartement en niet een weekendje logeren bij elkaar in hun eigen huis.
Volgens mij blijven idd meer stellen daar bij elkaar
Ja, ik ben aan het kijken Mus!

Ik vind die militair best wel apart. Ik vind Maïté echt veel te leuk en lief voor hem. Hoe hij haar vertelt hoe de was moet, en de afwasmachine ingeruimd, en dat ze de strijk moet doen. Maar het niet zelf doet. Vermoeiend.
Domenik en Ferenc zijn nog altijd stapelverliefd :love:

https://www.rtl.nl/boulevard/artikel/56 ... atieadvies
Calamitycat schreef:
21-06-2026 12:36

Mooi :heart:
Calamitycat schreef:
21-06-2026 12:36

Fijn te lezen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
21-06-2026 13:03
Fijn te lezen.
Ik heb laatst hun huwelijksceremonie teruggekeken. Met de kennis van nu, zag je nog duidelijker de vonk overslaan. Ik werd er gewoon een beetje ontroerd van.
Het is wat het is.
Leuk! :)
Ik vind het ook zó leuk voor ze. Zag de vonk ook duidelijk tijdens de trouwerij overslaan en hoopte dat het niet kapot zou gaan omdat ze behoorlijk hard van stapel liepen, maar ondanks dat lijkt het erop dat deze twee nog lang en gelukkig leven :heart:
Ik kijk nu naar MAFS België. Zag de afgelopen tijd een paar afleveringen. Nu weer nieuwe matches blijkbaar.
Het zou fijn zijn als MAFS België en MAFS Nederland aparte topics krijgen. Nu loopt alles door elkaar hier. Ik denk steeds als ik nieuwe posts zie 'oh updates over het Nederlandse seizoen' en dan is het weer over België.

Niet iedereen kijkt beide en ik vind het topic inmiddels nogal verwarrend geworden met 2 series door elkaat.

Maar misschien ligt dat aan mij
FawleyFlame schreef:
25-06-2026 09:35
Het zou fijn zijn als MAFS België en MAFS Nederland aparte topics krijgen. Nu loopt alles door elkaar hier. Ik denk steeds als ik nieuwe posts zie 'oh updates over het Nederlandse seizoen' en dan is het weer over België.

Niet iedereen kijkt beide en ik vind het topic inmiddels nogal verwarrend geworden met 2 series door elkaat.

Maar misschien ligt dat aan mij
Ik ben het met je eens. Mafs Australië heeft ook z'n eigen topic. Maakt het wel zo overzichtelijk. Ik kijk de Belgische versie niet.
https://www.rtl.nl/boulevard/artikel/56 ... uw-seizoen

Voorlopig geen nieuw seizoen
Misschien door alles omtrent UK.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven