Wat heb jij in de gang aan de muur
maandag 10 augustus 2026 om 13:02
Ik ben opzoek naar ideen voor aan de muur in de gang.
Heb tot nu toe alleen een rechthoekige spiegel met bruine lijst hangen.
Ben zelf vd action spulletjes.
Maar misschien hebben jullie nog ideen.
Ik hou van niet schreeuwerige kleuren.
Heb zelf een lijst gezien van soort bruin/ beige waar een aantal fotos in kunnen.
Heb tot nu toe alleen een rechthoekige spiegel met bruine lijst hangen.
Ben zelf vd action spulletjes.
Maar misschien hebben jullie nog ideen.
Ik hou van niet schreeuwerige kleuren.
Heb zelf een lijst gezien van soort bruin/ beige waar een aantal fotos in kunnen.
maandag 10 augustus 2026 om 13:05
Ik weet niet of ik een goede tip voor je heb, want ik heb zelf een hekel aan Action-spulletjes. Onze smaken zouden dus nogal kunnen verschillen. Maar ik vind de gang dus een fijne plek voor de combi van warm welkom en praktische opbergruimte. Dus een ondiep kastjes waarin huissleutels en handschoenen/sjaals kunnen bijvoorbeeld.
Met een warme kleur op de muren. Of zelfs een mooi behang. Ik ben fan van lambrisering, want dat maakt het instant gezellig.
En natuurlijk mooie prenten of foto’s. Fijne herinneringen die je dagelijks ziet en zo weer even realiseert wat mooi en leuk was/is in je leven.
Met een warme kleur op de muren. Of zelfs een mooi behang. Ik ben fan van lambrisering, want dat maakt het instant gezellig.
En natuurlijk mooie prenten of foto’s. Fijne herinneringen die je dagelijks ziet en zo weer even realiseert wat mooi en leuk was/is in je leven.
maandag 10 augustus 2026 om 13:16
maandag 10 augustus 2026 om 13:18
maandag 10 augustus 2026 om 13:22
Ik heb er kunst hangen, een kapstok, een schoenenkast, een spiegel en een vintage kastje waar sjalen, handschoenen etc in opgeborgen liggen.
En de kunst is allemaal originele kunst, geen troep van de Action. Niet zo saai en kil low quality massa productie.
De kunst komt van een plaatselijke kunstenaar, een tekening gemaakt door mijn oma, een schilderij gemaakt door mijzelf, twee prenten van die ik op een kunstmarkt heb gekocht en een schilderij gemaakt door een bevriende kunstenaar.
En de kunst is allemaal originele kunst, geen troep van de Action. Niet zo saai en kil low quality massa productie.
De kunst komt van een plaatselijke kunstenaar, een tekening gemaakt door mijn oma, een schilderij gemaakt door mijzelf, twee prenten van die ik op een kunstmarkt heb gekocht en een schilderij gemaakt door een bevriende kunstenaar.
maandag 10 augustus 2026 om 13:30
Ik wil geen foto’s in mijn huiskamer dus die heb ik in de gang. Allemaal in zwart/wit om een eenheid te krijgen. Allemaal verschillende maten en vormen.
Er tussen een houtskool tekening van familievriend.
Andere muur een pentekening van een plaats waar we graag komen. Gemaakt door kunstenaar wel in kleur maar in pasteltinten.
Nog een poster ook ingelijst, gekregen van vrienden uit het buitenland waar we gewoond hebben van plaatselijke kunstenaar. Kortom allemaal dingen die voor ons emotionele waarde hebben.
Derde muur hangt een hele grote spiegel. ( alles in zwarte lijsten )
Lambrisering die ik pas behangen heb met linnen behang ipv de verf die er eerst opzat. Hierdoor krijg je een veel gezelligere sfeer vind ik. ( plafond in dezelfde kleur muur als muurverf en het behang)
Een oud houten tafeltje met klein plantje en iets decoratiefs.
Lege haakjes ….want de jassen van onszelf hangen ergens anders.
Loper op de vloer….
Er tussen een houtskool tekening van familievriend.
Andere muur een pentekening van een plaats waar we graag komen. Gemaakt door kunstenaar wel in kleur maar in pasteltinten.
Nog een poster ook ingelijst, gekregen van vrienden uit het buitenland waar we gewoond hebben van plaatselijke kunstenaar. Kortom allemaal dingen die voor ons emotionele waarde hebben.
Derde muur hangt een hele grote spiegel. ( alles in zwarte lijsten )
Lambrisering die ik pas behangen heb met linnen behang ipv de verf die er eerst opzat. Hierdoor krijg je een veel gezelligere sfeer vind ik. ( plafond in dezelfde kleur muur als muurverf en het behang)
Een oud houten tafeltje met klein plantje en iets decoratiefs.
Lege haakjes ….want de jassen van onszelf hangen ergens anders.
Loper op de vloer….
maandag 10 augustus 2026 om 13:45
50 kleine houten fotolijstjes (1, 2 of 3 keer gebeitst dus net een andere kleur met daarin foto's van mijn kinderen en andere belangrijke mensen/dingen in mijn leven. Willekeurig opgehangen.
Voorheen was de muur zelf gewoon wit maar sinds een jaar is die licht grijs met daarop in twee, net iets donkerdere tinten, gesponste vlekken.
Voorheen was de muur zelf gewoon wit maar sinds een jaar is die licht grijs met daarop in twee, net iets donkerdere tinten, gesponste vlekken.
maandag 10 augustus 2026 om 13:48
Ik heb een spiegel hangen en een mooi zwartwit portret van mijn overgrootopa - oma toen ze net getrouwd waren. Een soort staatsportet. Ze zagen er bijzonder stijlvol en prachtig uit. Met een bijzonder kapsel van haar
En in de winter heb ik een elandhoofd/gewei waar sjaals en wat hoedjes/pet aan hangen.
En in de winter heb ik een elandhoofd/gewei waar sjaals en wat hoedjes/pet aan hangen.
majadeb wijzigde dit bericht op 10-08-2026 18:37
13.71% gewijzigd
maandag 10 augustus 2026 om 13:56
maandag 10 augustus 2026 om 14:30
Ik heb dus een gedeelte lambrisering, de muren zijn bleekroze en een spiegel, kapstok en een schoenenkast en 1 la gebruiken we voor winterspullen, handschoenen etc. Op de kast staat 1 vaas met 2 grote bloesemtakken. En bij de muur van de trap hangt een grote schilderij wat ik ooit kreeg van mijn familie, een schilderij met een verhaal!
Je gaf al aan dat je van Action spullen hou, maar bij de kringloop hebben ze vaak ook leuke spullen.
Je gaf al aan dat je van Action spullen hou, maar bij de kringloop hebben ze vaak ook leuke spullen.
maandag 10 augustus 2026 om 14:38
maandag 10 augustus 2026 om 14:42
maandag 10 augustus 2026 om 14:45
Aan de ene kant een soort zelfgemaakt wandmeubel met de meterkast, kapstok, mandjes en een zitplek/opbergkastjes.
Aan de andere kant een schoenenkast, met daarboven verschillende zwartwitfoto's van ons gezin in dezelfde kleur lijsten. Daarnaast een wereldkaart in bruintinten, in eenzelfde kleur lijst als de foto's.
Aan de andere kant een schoenenkast, met daarboven verschillende zwartwitfoto's van ons gezin in dezelfde kleur lijsten. Daarnaast een wereldkaart in bruintinten, in eenzelfde kleur lijst als de foto's.
maandag 10 augustus 2026 om 14:48
Succes en veel plezier!
maandag 10 augustus 2026 om 15:19
Ik heb leuk behang, maar verder heb ik ook niet veel ruimte om iets op te hangen. Op de overloop boven heb ik dat wel (ruimte) en heb er allerlei eigen werk hangen in verschillende stijlen en maten. Maar ik houd wel van wat chaos.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 10 augustus 2026 om 15:39
Een radiator ombouw met plank erboven voor wat losse spullen erboven een spiegel en een zwartwit tekening met lijst. Bij de trapopgang dezelfde lijst maar dan een stuk groter met witte tekst erin op zwarte achtergrond. De tekst heb ik van internet en staat erop met kalligrafie letters geschreven door mijn dochter.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 10 augustus 2026 om 15:49
Aan een wand stylepads van Dock Four met spiegel en plankje en elastieken waarachter een wisselende collectie theater tickets.
Andere wand een reproductie van een schilderij, de kleuren in de hal zijn daar op gebaseerd.
Een zwarte radiator en 3 losse rechthoekige kapstokken waar de hangers in verdwijnen als er niks aan hangt.
Andere wand een reproductie van een schilderij, de kleuren in de hal zijn daar op gebaseerd.
Een zwarte radiator en 3 losse rechthoekige kapstokken waar de hangers in verdwijnen als er niks aan hangt.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in