B&B Vol liefde 2026 ZONDER SPOILERS deel 2
donderdag 13 augustus 2026 om 23:42
Deel 2 alweer voor de mensen die B&B Vol Liefde op RTL4 volgen.

Met een nieuwe kandidaat:
Kasteelvrouwe Mireille (64)
Mireille woont samen met teckel Doortje in Château Le Combet in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. 14e-eeuws kasteel omgebouwd tot een b&b. Haar partner Jaap overleed in 2024 na een langdurig ziekbed.
Caroline (67)
In Estepona rapen Carolines liefdeskandidaten dankbaar de hondendrollen uit het gras.
Eline (37)
Eline neemt geen blad voor de mond op Aruba waar het altijd kortebroekenweer is.
Fred (67)
Zijn bezoekers houden een vieze nasmaak over aan Kentucky Fred Chicken op Bonaire.
Iris (50)
In Catalonië loopt Iris met haar ziel onder haar Soulfarm.
Nisha Tara (45)
Nisha Tara heeft meerdere gastenverblijven, maar slechts plek voor Lieske. Toch springt ze weer alleen op haar trampoline.
Paul (62)
Paul.
Thomas (36)
In Valencia staat Thomas op springen.
Timothy (40)
Op Ibiza leeft Timottee volgens zijn eigen motto: Een dag niet geluierd is een dag niet geleefd.
Elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4.
Link naar deel 1: https://forum.viva.nl/entertainment/bb- ... start=3350

Met een nieuwe kandidaat:
Kasteelvrouwe Mireille (64)
Mireille woont samen met teckel Doortje in Château Le Combet in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. 14e-eeuws kasteel omgebouwd tot een b&b. Haar partner Jaap overleed in 2024 na een langdurig ziekbed.
Caroline (67)
In Estepona rapen Carolines liefdeskandidaten dankbaar de hondendrollen uit het gras.
Eline (37)
Eline neemt geen blad voor de mond op Aruba waar het altijd kortebroekenweer is.
Fred (67)
Zijn bezoekers houden een vieze nasmaak over aan Kentucky Fred Chicken op Bonaire.
Iris (50)
In Catalonië loopt Iris met haar ziel onder haar Soulfarm.
Nisha Tara (45)
Nisha Tara heeft meerdere gastenverblijven, maar slechts plek voor Lieske. Toch springt ze weer alleen op haar trampoline.
Paul (62)
Paul.
Thomas (36)
In Valencia staat Thomas op springen.
Timothy (40)
Op Ibiza leeft Timottee volgens zijn eigen motto: Een dag niet geluierd is een dag niet geleefd.
Elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4.
Link naar deel 1: https://forum.viva.nl/entertainment/bb- ... start=3350
marindah wijzigde dit bericht op 14-08-2026 13:56
7.17% gewijzigd
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
vrijdag 14 augustus 2026 om 07:09
Ik lees dat iedereen twijfels heeft tussen Nisha en Lieske. Ik vond ze juist een leuk koppel? Ik denk alleen wel dat een echte relatie heel moeilijk gaat worden aangezien Lieske 3 kinderen heeft. Wat is trouwens miste was het verhaal daarachter. Viel ze dan eerst op mannen? Kwam ze pas veel later uit de kast? Is ze bi? Ik heb hier niks van meegekregen, terwijl ik dat wel interessant had gevonden. Er was in tegenstelling tot dat eigenlijk alleen maar saaiheid te zien. En blijkbaar ben ik.de enige die Nisha prima trekt haha.
Jiry heeft PTSS: Wie kan mij bijpraten? Ik heb hier serieus niks over gehoord! Of ik heb te ver doorgespoeld, of het kwam door het gebrul van mijn ventilator maar ik heb echt níks over PTSS gehoord. Wat zei hij hier precies over dan?
Ik vond het heel raar dat hij pas op de dag zelf vertelde dat hii die avond naar huis zou gaan voor zijn kind. Ik snap wel dat Iris verrast was en dat niet leuk vond. Het werd nog vreemder dat het gesprek daarna ineens een hele andere wending kreeg en hij blijkbaar uberhaupt niet terug kwam. Overigens, iemand met een kind lijkt me sowieso in het geval van een b en b in het buitenland geen serieus relatiemateriaal. Je zit altijd met gezeik, omgangsregelingen, een ex etc. Binnen NL kan dat al lastig zijn, maar laat staan in het buitenland.
Die nieuwe man bij Iris: VERSCHRIKKELIJK. Meteen al aangeven dat hij in het verleden vrouwen veel aandacht herft gegeven en dan recht heeft om iets terug te krijgen. M.a.w. als je een vrouw aandacht geeft heb je ineens allemaal rechten (om haar in bed te krijgen)?
Ik werd overigens alleen al zeer onpasselijk van zijn hoofd. Je zou er maar mee in bed moeten liggen, getver.
De nieuwe vrouw bij Paul: Leuk! Ik zie een 'mets'.
Jiry heeft PTSS: Wie kan mij bijpraten? Ik heb hier serieus niks over gehoord! Of ik heb te ver doorgespoeld, of het kwam door het gebrul van mijn ventilator maar ik heb echt níks over PTSS gehoord. Wat zei hij hier precies over dan?
Ik vond het heel raar dat hij pas op de dag zelf vertelde dat hii die avond naar huis zou gaan voor zijn kind. Ik snap wel dat Iris verrast was en dat niet leuk vond. Het werd nog vreemder dat het gesprek daarna ineens een hele andere wending kreeg en hij blijkbaar uberhaupt niet terug kwam. Overigens, iemand met een kind lijkt me sowieso in het geval van een b en b in het buitenland geen serieus relatiemateriaal. Je zit altijd met gezeik, omgangsregelingen, een ex etc. Binnen NL kan dat al lastig zijn, maar laat staan in het buitenland.
Die nieuwe man bij Iris: VERSCHRIKKELIJK. Meteen al aangeven dat hij in het verleden vrouwen veel aandacht herft gegeven en dan recht heeft om iets terug te krijgen. M.a.w. als je een vrouw aandacht geeft heb je ineens allemaal rechten (om haar in bed te krijgen)?
De nieuwe vrouw bij Paul: Leuk! Ik zie een 'mets'.
vrijdag 14 augustus 2026 om 09:12
Hartje567, dat hele gebrek aan verhaal en achtergrond is een van de dingen die het zo vaag maken bij Nisha en Lieske. We hebben daar alleen maar oppervlakkig gekeuvel en “intens” geknuffel gezien, iets daartussenin ontbrak. Misschien wilde Lieske dat ook wel niet, vanwege de kinderen, dat kan ook natuurlijk, al zou het me verbazen als RTL daar dan zo rekening mee houdt. Het zou wel haar behoudendheid ook enigszins verklaren. Maar ja, doe dan niet mee en ga er gewoon naartoe.
Jij bent niet de norm.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in