Verliefd en nu
zaterdag 5 september 2026 om 17:27
Hoi allemaal,
Ik ben verliefd op de vriend van een goede kennis van mij en nu weet ik niet wat ik moet doen. We zien elkaar elke week via een hobby waar haar vriend ook komt en dan praten we wel maar wat ze niet weet is dat ik ook contact heb met haar vriend via facebook. We zijn beiden verliefd op elkaar denk ik hoe ga ik hiermee om?
Ik ben verliefd op de vriend van een goede kennis van mij en nu weet ik niet wat ik moet doen. We zien elkaar elke week via een hobby waar haar vriend ook komt en dan praten we wel maar wat ze niet weet is dat ik ook contact heb met haar vriend via facebook. We zijn beiden verliefd op elkaar denk ik hoe ga ik hiermee om?
♥
zaterdag 5 september 2026 om 20:46
Jawel hoor.
Die kerel laat elke dag de w.c. smerig achter na het poepen. W.c.borstel, wat is dat. En hij richt ook niet in de pot: urinedruppels op de vloer.
En dat ziet zijn vriendin (dagelijks) en jij niet.
Zie dat beeld maar elke keer dat je hem ziet.
Poef, verliefdheid voorbij.
En zeg die afspraak af.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
zaterdag 5 september 2026 om 20:48
Ja, en dat kun je er dan toch gewoon laten zijn? Je mag iemand aantrekkelijk vinden en een lekker stuk of een aangenaam gezelschap. Maar wat wil je dan? Dat jullie samen iets kunnen gaan opstarten. En blijft die aantrekking dan nog denk je of kom je dan ook op het punt dat iemand die bij wijze van spreken de vaatwasser nooit uitruimt en onderbroeken naast de wasmand gooit nog steeds even hard je hart laat bonzen. Als het ineens echt kan.
zaterdag 5 september 2026 om 21:15
De vieze onderbroeken zal geen rozengeur manenschijn zijn en dat weet ik ook. Het voelt voor mij niet als een oppervlakkige verliefdheid.
Sinds een halfjaar ben ik vrijgezel waardoor we meer het contact zijn gaan opzoeken maar de gevoelens waren al veel langer aanwezig.
Mijn onderbuik zegt ga niet naar de afspraak omdat ik dan wel weet wat er van komt en mijn goede kennis niet wil bedriegen maar aan de andere kant wil ik ook alleen met hem zijn.
Mijn verstand zegt als hij echt met mij wil zijn moet hij maar eerst zijn relatie beëindigen, dus veel strijd
Sinds een halfjaar ben ik vrijgezel waardoor we meer het contact zijn gaan opzoeken maar de gevoelens waren al veel langer aanwezig.
Mijn onderbuik zegt ga niet naar de afspraak omdat ik dan wel weet wat er van komt en mijn goede kennis niet wil bedriegen maar aan de andere kant wil ik ook alleen met hem zijn.
Mijn verstand zegt als hij echt met mij wil zijn moet hij maar eerst zijn relatie beëindigen, dus veel strijd
♥
zaterdag 5 september 2026 om 21:20
Maar hoezo: omdat je wel weet wat er van komt...
Stel he, er gebeurt dus daadwerkelijk wat. Dat voelt dan daarna toch compleet anders dan steeds die spark die je tot nu toe hebt gevoeld als je hem zag en er dan blij van werd?
Of is er echt iets mis met mijn voorstellingsvermogen?
(ik doel dus niet eens per se op het rotgevoel van of over het bedrog)
Stel he, er gebeurt dus daadwerkelijk wat. Dat voelt dan daarna toch compleet anders dan steeds die spark die je tot nu toe hebt gevoeld als je hem zag en er dan blij van werd?
Of is er echt iets mis met mijn voorstellingsvermogen?
(ik doel dus niet eens per se op het rotgevoel van of over het bedrog)
zaterdag 5 september 2026 om 21:46
Klinkt best prima eigenlijk. Kan je dat als relatie optie aanzetten bij tinder?
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
zaterdag 5 september 2026 om 22:31
Je hebt op dit moment dus helder overzicht. Dat sluit later de uitspraak "Het overkwam me gewoon" dus al volledig uit. En aangezien je dit nu al helder ziet voor de toekomst kun je je vast ook inbeelden hoe je je de dag daarna voelt. Dan wordt de keus dus tussen jezelf voelen als achterbaks figuur dat rommelt in de relatie van anderen om een stukje bevestiging te krijgen, of als gedisciplineerde vrouw met voldoende zelfrespect om die behoefte op een eerbaardere manier te bevredigen.
Je bent geen willoze speelbal hè, je bent een volwassen vrouw met zeggenschap over haar eigen leven.
zaterdag 5 september 2026 om 22:57
Ja dat denk ik ook. Hij moet bij haar blijven en mij vergeten of volledig voor mij kiezen. Wil geen genoegen met minderBethemanineed2026 schreef: ↑05-09-2026 22:54Jou vraag is hoe ga je hiermee om, afstand nemen. Als hij graag wil komt hij vanzelf naar jou toe en verbreekt hij de relatie.
♥
zondag 6 september 2026 om 00:03
Je weet in elk geval dat hij er geen probleem mee heeft om af te spreken met jou terwijl hij nog in een relatie zit. Wat zou jij ervan vinden als jij straks in de positie van zijn vriendin nu zit en hij afspreekt met een ander achter jouw rug om?
Wat hij nu bij haar doet, doet hij straks bij jou vast ook, als jullie zover zouden komen dat je een relatie krijgt enz.
Wat hij nu bij haar doet, doet hij straks bij jou vast ook, als jullie zover zouden komen dat je een relatie krijgt enz.
zondag 6 september 2026 om 00:39
Dit is nog steeds de beste tip. Want hij is helemaal niet zo leuk als jij denkt, hij zit al vier jaar met z'n hoofd bij een ander terwijl hij een relatie heeft.Explorista schreef: ↑05-09-2026 20:38Zeg die afspraak af. "Hoi Harry, Ik heb besloten, dat ik jou niet 1 op 1 wil zien. Groeten, Esmee."
En op de block.
Hef je Facebook account op.
Ga een serie kijken. Law and Order: Special Victims Unit. Tegen de tijd, dat je bij seizoen 23 bent, is de verliefdheid voorbij.
Leer kantklossen in Horst.
zondag 6 september 2026 om 05:26
Spreek pas met hem af als hij z’n relatie heeft verbroken.
Kans is groot dat hij allerlei redenen (smoezen dus) opwerpt waarom hij dat (nu nog) niet gaat doen. Hij wil nl waarschijnlijk gewoon eerst zijn nieuwe schoenen passen en helemaal inlopen om daarna te kunnen vergelijken en te besluiten welk paar hij gaat houden.
Ben jij bereid om je daarvoor te lenen? Want zeer waarschijnlijk gaat het daar op uitdraaien.
Ps: dat inloopproces kan zomaar jaren duren
Kans is groot dat hij allerlei redenen (smoezen dus) opwerpt waarom hij dat (nu nog) niet gaat doen. Hij wil nl waarschijnlijk gewoon eerst zijn nieuwe schoenen passen en helemaal inlopen om daarna te kunnen vergelijken en te besluiten welk paar hij gaat houden.
Ben jij bereid om je daarvoor te lenen? Want zeer waarschijnlijk gaat het daar op uitdraaien.
Ps: dat inloopproces kan zomaar jaren duren
zondag 6 september 2026 om 06:40
Als hij zijn vriendin verlaat voor jou, zal hij later bij jou hetzelfde doen, als hij een ander, leuker schatje tegenkomt. Verliefdheid komt en verliefdheid gaat. Ben ooit bijna verliefd op een collega geworden, dat wilde ik niet en ik heb me op het -niet willen- gefocust. Na een paar maanden was het over en is het niet meer teruggekomen.
Love is the meaning of life
zondag 6 september 2026 om 10:10
Maakt het echt iets uit wat hier gezegd wordt?
Je weet wat er gaat gebeuren en welk drama er daarna volgt. Dus maak je keuze en aanvaard de consequenties.
Bijvoorbeeld dat je uitgekotst wordt op de hobbyclub omdat je nu met haar ex bent. Dat je erachter komt dat hij nog veel vervelendere trekjes heeft dan zijn onderbroeken naast de wasmand gooien. Of dat zijn gras ook best wel verdord is in het algemeen. Of dat hij na drie maanden weer een nog beter schatje heeft gevonden.
Veel plezier!
Je weet wat er gaat gebeuren en welk drama er daarna volgt. Dus maak je keuze en aanvaard de consequenties.
Bijvoorbeeld dat je uitgekotst wordt op de hobbyclub omdat je nu met haar ex bent. Dat je erachter komt dat hij nog veel vervelendere trekjes heeft dan zijn onderbroeken naast de wasmand gooien. Of dat zijn gras ook best wel verdord is in het algemeen. Of dat hij na drie maanden weer een nog beter schatje heeft gevonden.
Veel plezier!
zondag 6 september 2026 om 10:25
Maarreh....loop je niet een beetje hard van stapel? Je denkt dat hij ook verliefd is op jou. Maar verliefde mensen denken dat vaak, dat maakt het nog niet waar.
Waarom ben je zo overtuigd van de wederzijdsheid?
zondag 6 september 2026 om 10:46
Het is vrij eenvoudig hoe je van deze verliefdheid (en je kennis en je hobby(-maatjes)) afkomt:
Begin een relatie met hem! Dit zal uiteraard uitkomen. Jouw kennis wil jou dan dus niet meer zien. Op de hobbyclub zijn ze vast en zeker ook niet zo dol op mensen die op deze manier relaties kapot maken (geldt zowel voor hem als voor jou). Dus daar ben je geen graag geziene gast meer (lekker rustig, meer tijd voor hem!).
Maar hij is van het type dat trouw blijkbaar niet zo hoog in het vaandel heeft staan. Dus over een paar maanden/een jaar heeft hij er een ander schatje naast.
Aangezien je aangeeft dat je hem niet wil delen stopt het dan voor jou.
Hoezée! Je bent van je verliefdheid (en kennis en hobby) af!
Begin een relatie met hem! Dit zal uiteraard uitkomen. Jouw kennis wil jou dan dus niet meer zien. Op de hobbyclub zijn ze vast en zeker ook niet zo dol op mensen die op deze manier relaties kapot maken (geldt zowel voor hem als voor jou). Dus daar ben je geen graag geziene gast meer (lekker rustig, meer tijd voor hem!).
Maar hij is van het type dat trouw blijkbaar niet zo hoog in het vaandel heeft staan. Dus over een paar maanden/een jaar heeft hij er een ander schatje naast.
Aangezien je aangeeft dat je hem niet wil delen stopt het dan voor jou.
Hoezée! Je bent van je verliefdheid (en kennis en hobby) af!
zondag 6 september 2026 om 11:24
Dat vraag ik me idd ook af.
Misschien vindt ie het een leuk spelletje omdat jij (TO) die verliefdheid kennelijk nogal laat merken.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 6 september 2026 om 19:54
Nee. Hij moet bij haar blijven of het uitmaken.
En in het tweede geval pas daarna, liefst pas na een paar maanden, eens een gewone leuke afspraak met jou maken.
Dan is het tenminste een goeie vent.
•
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in