Budget hotel Barcelona gezocht

27-07-2009 19:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend en ik willen de 1e/2e week van september een paar dagen naar Barcelona en zoeken een budget hotel van maximaal E30 per nacht voor een tweepersoonskamer met eigen douche en toilet.

Ik heb wel enkele gevonden, maar die krijgen niet echt positieve beoordelingen.

Wie weet iets in deze prijsklasse dat schoon en niet lawaaierig is? Het hoeft niet luxe te zijn.

Groetjes, Tamara
Lonely Planet uit de bieb halen. Al denk ik dat je het voor dat budget kunt shaken eigenlijk.
http://www.barcelona30.com/

Wij zaten vorig jaar in pension Miami en 'n 1pk kostte toen 30 euro. Inmiddels zijn ze zo te zien wel duurder geworden, maar als je 'n 2pk hebt is het alsnog goedkoop. Prima hotel, schone kamers (spiegel aan 't plafond ) badkamer ensuite. 24 Uurs receptie wat 'n veilig gevoel geeft. 10 Minuten lopen van de Ramblas, 5 minuten van de metro.
Ik denk dat wat je graag wilt niet past bij je budget. Maar op deze site vindt je hotels op prijs gesorteerd.

Succes.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik denk dat het bijna niet haalbaar is.

Zowizo zijn de hotels in de plaatsen om barcalona heen goedkoper, je kunt ook naar de kust gaan richting de costa brava ofzo en dan met de trein voor 8 euro op en neer.
Je wilt 30 euro per nacht uitgeven voor 2 personen?

Wat denk je zelf? als je voor dat bedrag iets wilt vinden dan moet je ook niet raar staan te kijken dat het slecht word beoordeeld.

Als je uit gaat van 30 euro pppn kan je veel meer. Ga gewoon op een camping staan met een tentje en neem de trein dan kan je goedkoop slapen.
Ik ben zelfs verrast dat je toch enkele hotels voor die prijs hebt kunnen vinden

En dan ben jij verrast dat die geen goede beoordelingen krijgen?
Shit happens
Nee, ik bedoelde voor E30 per persoon per nacht, anders zou het idd wel erg goedkoop zijn, haha!
dan zou je toch prima moeten kunnen slagen op die barcelona30.com site die ik noemde
quote:Tomaatje76 schreef op 29 juli 2009 @ 09:36:

Nee, ik bedoelde voor E30 per persoon per nacht, anders zou het idd wel erg goedkoop zijn, haha!

Dacht ook al! Ja dan moet je idd kijken op de site die Elninjoo zegt.

Denk dat je dan echt wel wat leuks kan vinden.
Thanks! Ken die site inmiddels en daar moet wel op te vinden zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven