Een nieuwe Sinterklaas
zaterdag 19 september 2026 om 15:16
Stefan de Walle stopt na 15 jaar lang Sinterklaas spelen. Aan wie gaat hij het stokje overdragen?
Ik moet zeggen dat voor mij Sinterbram nog echt de orginele is. Maar Stefan heeft ook afgelopen jaen erg goed zijn rol vertolkt. (Nou, dag hoor!
)
Wie gaat de nieuwe Sinterklaas worden? Wie heeft jouw voorkeur?
Ik moet zeggen dat voor mij Sinterbram nog echt de orginele is. Maar Stefan heeft ook afgelopen jaen erg goed zijn rol vertolkt. (Nou, dag hoor!
Wie gaat de nieuwe Sinterklaas worden? Wie heeft jouw voorkeur?
zaterdag 19 september 2026 om 20:39
Ik vind het erg jammer dat Stefan de Walle stopt. In het begin moest ik er erg aan wennen, ik zag vooral Kees Flodder voor me, maar ik vind het nu ontzettend leuk om naar te kijken (inderdaad, dat kakkineuze "nou, dag hoor")
Wellicht ze weer met een gekke outsider komen, zoals ook niemand Stefan de Walle zag aankomen. Ik vind Kasper van Kooten nooit zo sympathiek overkomen, dus hoop stiekem op een ander. Daan Schuurmans had ik wel erg leuk gevonden, was voeger een grote crush van me
Wellicht ze weer met een gekke outsider komen, zoals ook niemand Stefan de Walle zag aankomen. Ik vind Kasper van Kooten nooit zo sympathiek overkomen, dus hoop stiekem op een ander. Daan Schuurmans had ik wel erg leuk gevonden, was voeger een grote crush van me
zaterdag 19 september 2026 om 21:35
zaterdag 19 september 2026 om 21:38
Vroegerlenthe_ schreef: ↑19-09-2026 20:39Ik vind het erg jammer dat Stefan de Walle stopt. In het begin moest ik er erg aan wennen, ik zag vooral Kees Flodder voor me, maar ik vind het nu ontzettend leuk om naar te kijken (inderdaad, dat kakkineuze "nou, dag hoor")
Daan Schuurmans heeft gezegd dat Kasper van Kooten het ook niet is.
Ik weet nog dat Stefan de Walle in het begin ook veel commentaar kreeg.
Ik heb echt geen idee maar ben wel benieuwd.
.
zaterdag 19 september 2026 om 21:39
zaterdag 19 september 2026 om 23:03
Hebben jullie de insta van Jochem van Gelder gezien?
Is hij nu de nieuwe Sinterklaas of hoe lezen jullie zijn bericht? In zijn bio staat ook adviseur van Sinterklaas? Als ik op hem google lijkt het dat je hem wel eerder kon inhuren om Sinterklaas te spelen dus weet niet of die insta update nieuw is.
Ik zou hem wel heel geschikt en leuk vinden voor deze rol denk ik!
Is hij nu de nieuwe Sinterklaas of hoe lezen jullie zijn bericht? In zijn bio staat ook adviseur van Sinterklaas? Als ik op hem google lijkt het dat je hem wel eerder kon inhuren om Sinterklaas te spelen dus weet niet of die insta update nieuw is.
zaterdag 19 september 2026 om 23:07
fala1989 schreef: ↑19-09-2026 23:03Hebben jullie de insta van Jochem van Gelder gezien?
Ik vind Jochem echt te hyper hiervoor.
Nu al medelijden met het paard
En ik denk dat zijn stem te herkenbaar is is vanwege Pietje Paniek.
zaterdag 19 september 2026 om 23:12
zaterdag 19 september 2026 om 23:16
Je hebt de verkeerde Jochem voor je
Mij maakt het niet zo uit wie het wordt. Neem aan dat er goed naar een passend iemand gezocht wordt
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 20 september 2026 om 00:11
Godsamme, inderdaad zeg. Een beter voorbeeld had je niet kunnen noemen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in