Vriezer kapot
woensdag 23 september 2026 om 13:22
Een impulsieve post:
We kwamen een half uur geleden thuis van tweeëneenhalve week vakantie en de vriezer blijkt kapot gegaan.
Er komt een enorme stank uit. Ik heb snel de deur dicht gedaan en kan nu even niet goed denken.
Heeft iemand een tip hoe je dit het beste opruimt?
De gedachte is nu: het hele ding met de deur dicht naar buiten brengen en ‘m daar leeghalen. Maar waar laat je alle stinkende inhoud?
De grijze container kan pas over een week aan de straat.
Mijn hoofd gaat op zwart, heeft iemand een idee hoe dit aan te pakken?
Ik ga nu eerst maar koffers uitpakken, opruimen en de wasmachine aanzetten.
We kwamen een half uur geleden thuis van tweeëneenhalve week vakantie en de vriezer blijkt kapot gegaan.
Er komt een enorme stank uit. Ik heb snel de deur dicht gedaan en kan nu even niet goed denken.
Heeft iemand een tip hoe je dit het beste opruimt?
De gedachte is nu: het hele ding met de deur dicht naar buiten brengen en ‘m daar leeghalen. Maar waar laat je alle stinkende inhoud?
De grijze container kan pas over een week aan de straat.
Mijn hoofd gaat op zwart, heeft iemand een idee hoe dit aan te pakken?
Ik ga nu eerst maar koffers uitpakken, opruimen en de wasmachine aanzetten.
woensdag 23 september 2026 om 15:48
Het zou eerlijk geeneens in me opkomen om voor zulke relatief lage kosten de verzekering te raadplegen.
woensdag 23 september 2026 om 15:53
woensdag 23 september 2026 om 16:16
Dank je wel, ik zoek een losse vriezer, ongeveer 140 cm hoog en liefst zelfontdooiend (dat lijkt me zo luxeOlleGrieze schreef: ↑23-09-2026 15:38Wat zoek je Dakpan? Een losse vriezer of een combi?
Ik heb sinds een half jaartje een losstaande hoge combi: linkerdeur over de hele lengte vriezer met ook schappen in de deur en rechterkant helemaal koelkast. Bevalt erg goed. Zeker die bergruimte in deur is handig maar ook dat de twee bovenste plankjes gewoon open zijn zonder la.
De koelkast is nog niet oud en doet het nog goed dus dat is niet nodig.
Misschien kan ik ook een tip delen: onze eerste gedachte was dat er een zekering doorgeslagen was in de meterkast. Dat was niet zo, maar toen dacht ik wel: gelukkig zitten de vriezer en de koelkast niet op dezelfde zekering.
dakpan wijzigde dit bericht op 23-09-2026 16:35
Reden: Maat aangepast
Reden: Maat aangepast
0.12% gewijzigd
woensdag 23 september 2026 om 16:18
Mijn aanrader met stipt op 1 neem een NO Frost diepvriezer. Nooit meer ontdooien.
Dus heel snel even doekje erdoor en hij is weer schoon.
Ik heb zelf een bosch ( 8 lades) die al bijna 20 jaar meegaat nu.
Maar andere merken zullen vast ook prima zijn
Let wel op de inhoud qua liters. Dat kan onderling echt nog wel veel schelen ook al hebben ze dezelfde aantal lades.
Dus heel snel even doekje erdoor en hij is weer schoon.
Ik heb zelf een bosch ( 8 lades) die al bijna 20 jaar meegaat nu.
Maar andere merken zullen vast ook prima zijn
Let wel op de inhoud qua liters. Dat kan onderling echt nog wel veel schelen ook al hebben ze dezelfde aantal lades.
woensdag 23 september 2026 om 16:42
Wat fijn dat het is opgelost!
Deze kwam goed uit de test van de consumentenbond:
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_h ... 68421.html
Deze kwam goed uit de test van de consumentenbond:
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_h ... 68421.html
woensdag 23 september 2026 om 16:45
Ik moest ook wel even lachen toen ik op plaatsen klikteOlleGrieze schreef: ↑23-09-2026 14:29ik lig dubbel om jouw nick in dit topic![]()
Wacht ik zet de concurrentie er even tegenover: TO Foodcubes zijn echt ontzettend handig in spul in te vriezen, veel makkelijker dan Tupperware!
woensdag 23 september 2026 om 18:02
Ja dat geloof ik. Ik heb het ook wel eens gehad. Kind had vriezer tijdens onze afwezigheid niet goed afgesloten en was zelf ook voor 2 weken vertrokken…Tupperware schreef: ↑23-09-2026 16:46Ik bestel via internet biologisch vlees, dat tikt aardig aan hoor.
Echt heel smerig wat je dan aantreft.
Ik heb 3 vuilniszakken vol weggebracht. Ook idd heel veel vlees dat is echt een kapitaal
Ook niet aan gedacht om het op te geven bij verzekering, als ze dat dan al uit zouden keren bij eigen fout.
woensdag 23 september 2026 om 18:30
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in