Waar hebben jullie je gordijnen laten maken?

30-07-2009 18:38 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende details voor het nietuwe huize Nijnstra: de gordijnen.

Ik neig zelf naar de Hema; en dan de velourse versie, donkerrood. We hebben een oud huis met hoge plafonds, dus dat staat haske mooi volgens mij.

Is de Hema een goed idee? Ik keek ook al bij Ikea, maar daar werk ik niet gelijk enthousiast van.

Wat is jouw ervaring in de gordijnenwereld?

Bedankt dames (m/v)!
Bij mijn moeder.
Ik heb geen overgordijnen,heb in between paneel gordijnen en rolgordijnen.
Ik heb enkel ervaring met de Hema, maar die ervaring is prima!

Op hun website kun je tips vinden over hoe de boel op te meten. Met de opgemeten maten toog ik naar de Hema, alwaar de dame die me hielp goed checkte hoe ik aan die maten kwam en of alles echt klopte. Ze gaf ook ongevraagd nog extra informatie over de stof die ik had gekozen, zodat ik nog beter kon bepalen of die echt geschikt was. En 2 weken later kreeg ik een net telefoontje dat ik de gordijnen kon komen ophalen. Ze zijn helemaal goed.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik heb gordijnen bij Leenbakker of all places late maken. En erg tevreden over zowel service als kwaliteit.

Mijn vriendin heeft gordijnen bij Hema laten maken en dat was ook goed bevallen.
Mijn moeder maakt normaal haar (en mijn ) gordijnen zelf, maar wilde een keer lui zijn en bestelde ze bij de Hema. Was ze niet tevreden mee.
Bij de Kwantum hallen. Goed tevreden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Leen Bakker. Hier hangt Francien.
gordijnen van Leen Bakker, op maat gemaakt door mijn moeder

hangen inmiddels al bijna 14 jaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
.
.
Okee dames, Hema is dus een goeie keus.

Ik zal Leen Bakker ook even checken, ik ken ze eigenlijk niet, maar wie weet.

Sjee, wat komt daar veel bij kijken zeg, bij een nieuw huis!!

Bedankt voor de reacties lieve dames.
Hier ook de Leen Bakker. Hebben ook vaak de aanbieding dat ze de gordijnen gratis vermaken mits je de stof bij hun koopt.

Succes met het inrichten van je nieuwe plek!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Let er wel op dat bij acties van "gratis maken" alleen de standaard methode met haakjes daaronder valt. In ieder geval bleken van die grote metalen ringen erin stansen niet te vallen onder deze actie.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 30 juli 2009 @ 19:36:

Hier ook de Leen Bakker. Hebben ook vaak de aanbieding dat ze de gordijnen gratis vermaken mits je de stof bij hun koopt.

Succes met het inrichten van je nieuwe plek!Ik was alsnog 1400 euro kwijt! Maar ik heb ook enorm veel grote lange ramen en vitrage ervoor.
Klopt, het is niet spontaan goedkoop, maar ja dat zijn goede gordijnen eigenlijk nooit, jammer genoeg.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Wij hebben de gordijnen in keuken en kamer laten maken door Leenbakker, ze werden gratis gemaakt omdat we de stof daar kochten.

Onze gordijnen boven hebben we laten maken door de Kwantum.

Ik ben over beide winkels/gordijnenmakers heel erg tevreden.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Hier ook de hema. Ben erg tevreden.
hier Leen Bakker! Heb een hoog ( 3.4m) plafond en de service en kwaliteit is goed. Ook was LB de goedkoopste ( en heb heel wat winkels gezien....)
Nijnsta, wij hebben de gordesiën van de Praxis. Prima, prima, prima en niet duur!
Hele goede ervaringen met de Hema, qua keuze, kwaliteit en service. De aanbieding van 20% kortin gis net weer voorbij, jammer!

Toevallig heb ik net vanavond nieuwe gordijnen opgehaald bij de Kwantum. Ze geven het nog net niet weg daar en er is heel veel keuze aan stoffen. Prima dus. Het enige minpuntje is dat een set gordijnen wel heel erg gekreukt is, maar dat trekt nog wel weg nu ze hangen. En anders even een stoomstrijkijzer er langs halen.
Hema en ook tevreden.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
schiet me nog te binnen: een kennis van me had de hele bubs voor haar nieuwe huis besteld bij de Roobol. Maar daar ging echt al-les verkeerd en ze was er zo wanhopig door dat ze alles heeft afgezegd, blij dat ze er alleen met haar aanbetaling van 50,- nog vanaf kon komen
Slaapkamergordijnen (kamerhoog) door Kwantum laten maken: meer dan prima ervaring, goede service, goede kwaliteit en goede prijs.

Woonkamergordijnen, door ex-naailerares laten naaien. Gezien de stof en het patroon/verval durfde ik het zelf niet aan.
Hier geen ervaring met Hema, wel met V&D prima maar toch nog prijzig vond ik. Verder heb ik ooit donkerrode gordijnen gehad. Heel mooi en gezellig in de winter maar 's zomers vond ik het helemaal niks> Nou had ik toen een gewone doorzonkamer dus da's wat anders dan hoge plafonds in een oud huis maar denk goed na over de kleur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven