ex wil na 18 jaar weer afspreken

01-08-2009 22:03 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week kwam ik er achter dat mijn ex en zijn vrouw gaan scheiden.

Nooit wilde hij me toevoegen op zijn hyves.

Nu ineens wel.

Hij zegt dat dat was om zijn vrouw niet te kwetsen.

Nu krijg ik ineens te horen dat hij altijd aan mij is blijven denken.

Ik ook aan hem want we hebben 3 jaar verkering gehad van mijn 18e tot mijn 21ste waarin we elkaar iedere dag zagen.

Nu hebben we wat heen en weer gesmst en wil hij me weer zien.

Ik voel kriebels in mijn buik, hij was mijn grote liefde...

Maar ik woon samen....

Ben ook bang dat we het idealiseren want na 18 jaar zijn we natuurlijk erg veranderd.

Iets afspreken kan natuurlijk geen kwaad maar ben bang om mezelf te verliezen.

Grrr ik haat dit gevoel en wil er helemaal niet aan toegeven.

Maar aan de andere kant wil ik uitzoeken of er wel degelijk nog iets is tussen ons.

Damn wat een ellende allemaal.

Relatie waar ik nu in zit is ook niet alleen maar rozengeur en maneschijn maar welke wel?

Wie heeft er een mening over ook al weet ik dat ik waarschijnlijk veel negatieve reacties kan verwachten.
Mark uit Hardinxveld-Giessendam?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Melis uit Heteren?
Mario uit Hoenderloo?
Manolito uit Heythuizen
Meindert uit harlingen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je bent ook al aan het SMS'en geslagen ?

Laat me eens raden ......je huidige partner weet van niks ?

Laat je lijden door wat je je vriend durft en wilt vertellen . Da's meestal een hele goede grens .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Manfred uit Hengstdijk?
quote:Very Cherry schreef op 01 augustus 2009 @ 22:19:

De lafbek. De scheiding is er nog niet door of hij trekt al een oude vlam uit de mottenballen.

Voel jij je daar niet veel te goed voor? Het is toch wel duidelijk wat deze mijnheer wil; zijn benen vanonder de ene tafel meteen onder een andere tafel schuiven.

-BRAAAAAAK-En zo is het maar net.
Als je er na een berichtje van een ex die je 18 jaar niet gezien hebt al over denkt om je huidige relatie te verbreken dan zou ik dat sowieso maar doen. Waarom zou je bij je vriend blijven als je er over denkt om hem in te wisselen, verdient hij niet een vrouw die voor de volle 100% voor hem kiest?
Soweee wat een reacties.

En ik moet er ook wel om lachen hoor in de positieve zin.

Nee hij is niet M uit H.

Nee ik ruil mijn vriend niet zo maar in.

Op hyves vind ik het leuk om mensen uit mijn verleden op te sporen om te kijken hoe het met ze gaat.

Zo ook mijn ex en de reden waarom het toen mis ging is omdat ik andere mannen interesanter ging vinden omdat die ouder waren.

Leerde hem kennen toen ik 18 was en hij bijna 16 (is verboden geloof ik)

En toen hij 18 was maakte ik het uit en had hij na een tijdje een vriendin maar bleef ik toch nog een beetje aan hem hangen en hij aan mij.

Uiteindelijk heeft hij voor haar gekozen en is al die 18 jaar met haar geweest.

Ik ben hem in al die jaren nooit vergeten en denk ook wel dat het voor mij de spanning is op het moment.

Heb ook al gezegd dat hij het idealiseerd omdat we beiden niet meer de zelfde zijn.

Maar het intrigeert me gewoon.

En tsja wat mijn huidige relatie betreft soms blijf je hangen in het gemak.

Kan je het goed vinden met iemand...

Is het gezellig met z'n tweetjes...

Maar ontbreekt er wel iets...

En zijn er dingen gebeurd waardoor ik af en toe denk, ik mag ook een fout maken.

OOO bull ik probeer me er uit te lullen maar kan het niet helpen.

Het was echt de liefde van mijn leven.

Ennuh van zijn voeten onder een andere tafel schuiven is geen sprake hoor.

Zeg altijd al tegen mijn huidige vriend als het op de een of andere manier mis gaat tussen ons dan komt er echt nooit meer een vent in en dat meen ik.

Heb nu 2 keer samen gewoond en 2 jaar alleen en dat laatste beviel toch ook wel erg goed.

Maar goed, ik ga slapen en morgen alles weer in een ander licht bekijken.

Dank jullie wel voor jullie reacties ik kan er zeker wat mee en heb al genoeg mee gemaakt door ook wel hetzelfde te denken.

Liefs Moenty
Tja een man die gaat scheiden is toch wel weer een vrouw nodig voor de was, het strijken etc
quote:mika65 schreef op 02 augustus 2009 @ 03:23:

Tja een man die gaat scheiden is toch wel weer een vrouw nodig voor de was, het strijken etcPfft alsof ze niet neuken willen?
quote:AriMa schreef op 02 augustus 2009 @ 03:37:

[...]

Pfft alsof ze niet neuken willen? Ach ja hoe kan ik dat nou vergeten? Komt doordat ik er zelf helemaal uit ben
Off topic: geen bedtijd?
quote:AriMa schreef op 02 augustus 2009 @ 03:46:

Off topic: geen bedtijd? Yep ik ga nu
Moenty; Waarom zou je bij iemand willen zijn waarvan jij niet zijn grote liefde bent?

Je bent zelf indertijd ingeruild voor zijn nu ex-vrouw...

Je speelt toch geen tweede viool.... kom op! :-)

Kan me vergissen maar lijkt erop dat hij je als: Rebound-girl in het vizier heeft.....
Maar wat zou je dan willen doen?

Even je oude liefde testen om te kijken of het nog steeds zo goed klikt en als dat zo is bij je huidige vriend weggaan? En als het niet meer zo goed klikt, gewoon bij je huidige vriend blijven?

Lijkt me niet de juiste volgorde. Kijk eerst naar je huidige relatie en of datgene dat je mist nog ooit te vinden zal zijn in die relatie en/of je het ook voldoende vindt om altijd bij hem te blijven zonder dat datgene wat je mist er is. En zonder dat je naar allerlei andere mannen gaat lonken nu en in de toekomst van je huidige relatie.

En wat al gezegd is: klinkt inderdaad alsof jij de rebound girl voor hem bent.
Ik zou met 'm afspreken. Waarom? Meestal idealiseer je je oude liefdes maar als je ze terug ziet dan denk je bij jezelf: 'hoe heb ik daar in godsnaam verliefd op kunnen zijn?' Anders blijft de fantasie van je oude liefde jouw huidige relatie in de weg staan. En als je eerlijk tegen jezelf bent, dan moet je je toch ook wel realiseren dat zo'n man die net 'n relatie heeft verbroken (of komt dat initiatief van zijn ex-vrouw?) gewoon op zoek is naar 'n warm lichaam en kijk, daar vond ie toevallig nog 'n adres van 'n ouwe vlam, dus daar ook maar even 'n balletje bij opgooien...
Oooooh......... doe het niet!!!

Maurits uit Hertogenbosch?
Ik zou hem ook opzoeken. Je bent blijkbaar niet getriggerd om hem meteen te negeren en af te wijzen.

Je blijft er waarschijnlijk mee rondlopen als je het niet doet en ook heb je blijkbaar behoefte om je relatie eens te testen.

Vooral doen dus maar niet raar opkijken als het niet wordt wat je er van verwacht/hoopt, dat dan weer niet. Je bent volwassen en er zitten hoe dan ook consequenties aan een afspraak als deze. Als je die maar in je achterhoofd houdt.
Ik hoop dat als je hem gaat opzoeken, hij enorm tegenvalt. Voor je eigen bestwil! Je wilt toch geen tweede keus zijn?

Lekker makkelijk gedacht van die man... 'ik ben gescheiden, dus nu heb ik wat te neuken nodig'. Denkje nou echt dat hij jou wil zien om te kijken of er nog een relatie in zit??
Nou, ik zou er voor gaan als ik jou was!!

Ik heb mijn grote liefde na 10 jaar weer terug gevonden. Al die 10 jaar aan hem blijven denken. Toen ik hem na 10 jaar weer zag op een feestje sloeg de bliksem dubbel en dwars weer in!!

Heb mijn toenmalige relatie direct verbroken (daar zat toch niets meer van liefde in), en heb het heel voorzichtig aan weer opgebouwd met mn jeugdliefde.

En inmiddels zijn we getrouwd!!

Ik ben blij dat ik er helemaal voor gegaan ben, ik heb de liefde van mijn leven terug en we hebben het geweldig samen!

Oude liefde roest niet dus ik zou zeggen: Doe wat je hart je ingeeft!!
Zo hier even mijn update!

We hebben afgesproken en het was er gelijk vanaf de eerste blik dat we elkaar zagen.

Boem wat een spanning en wat een vonken.

Moeilijk moeilijk moeilijk, nog 2 keer afgesproken en de laatste keer ben ik niet meer weggegaan.

3 weken bij hem op de camping gewoont en sinds 1 september wonen we samen en in het weekend zijn we gezellig met z'n viertjes want dan zijn zijn 2 kinderen bij ons.

Oude liefde roest echt niet hoor.

Ben blij dat ik mijn eigen gevoel gevolgd heb.

Dit is de beste stap die ik ooit heb kunnen zetten.

Nu sparen voor onze bruiloft!
Huh? En je relatie dan?
quote:moenty schreef op 12 november 2009 @ 12:55:

Zo hier even mijn update!

We hebben afgesproken en het was er gelijk vanaf de eerste blik dat we elkaar zagen.

Boem wat een spanning en wat een vonken.

Moeilijk moeilijk moeilijk, nog 2 keer afgesproken en de laatste keer ben ik niet meer weggegaan.

3 weken bij hem op de camping gewoont en sinds 1 september wonen we samen en in het weekend zijn we gezellig met z'n viertjes want dan zijn zijn 2 kinderen bij ons.

Oude liefde roest echt niet hoor.

Ben blij dat ik mijn eigen gevoel gevolgd heb.

Dit is de beste stap die ik ooit heb kunnen zetten.

Nu sparen voor onze bruiloft!

Sorry meid, maar hij is net gescheiden,je woont sinds 1 september samen en jij denkt nu al aan sparen voor de bruiloft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven