Gezondheid alle pijlers

Puist in oor

02-08-2009 14:02 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet mogelijk hem zelf uit te drukken? de druk neemt dan in ieder geval flink af.
En dat doet verrekte zeer!

Vandaag is de tweede dag dat ik met pijn wakker werd. Ibuprofen helpt goed en druppelen met oordruppels doe ik sinds gister. Ik hoor amper meer met mijn linkeroor.

Er zit een bult is en dat is mijn eigen schuld vrees ik: teveel gepoerd met een wattenstaafje deze week. Vroeger heb ik daardoor ook weleens bulten in mijn oor gehad, die dan op den duur wel knapten (ieuw), maar tot op heden gebeurt er nog vrij weinig in mijn linkeroor!

Gek word ik ervan, want ik ben er ook een beetje ziekig door.

En de hamvraag: wat kan ik nog meer doen om het z.s.m laten te genezen?
biergistpillen werken zuiverend, of karnemelk (om te drinken - niet om in je oor te druppelen natuurlijk!)

Oordruppels... ik weet niet of die helpen hiertegen. Wel zure oordruppels, geloof ik.

Sterkte! Ik heb het ook een paar keer gehad en dat doet echt heel veel pijn.
Ieuwwwwww Kym.

Mijn eerste idee zou zijn naar de huisarts, maar dat gaat ik jouw geval een beetje lastig denk ik

Maar is het echt een puist of gewoon een wondje wat gekomen is door het poeren (briljant woord overigens)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Is het een optie om iemand er met een gesteriliseerde naald in te laten prikken? Als er pus in zit zou dat er zo uit moeten kunnen, is iig de druk wat minder.
Een wattenschijfje met kamillethee kan misschien helpen? Door de warmte "rijpt" het verder, waardoor hij eerder knapt. En de kamille werkt pijnstillend en helpt het eerder genezen.
Ow, dat doet zeer.

Ik heb het nog wel eens na het te lang dragen van oordopjes van een mp3 speler.

Ik probeer dan wel met mijn tanden op elkaar er toch druk op te zetten, tóch met een wattenstaafje of met een tissue om mijn vinger.

Ik zou niet met vettigheid gaan druppelen, eerder het natmaken met sterilon ofzo.
Trekzalf er op. Er in prikken als het nog niet "rijp" is heeft helemaal geen zin.
Dank voor jullie reacties. Even in mijn oor laten kijken en het is nog niet echt rijp. Ga nu warmen, antibiotica (dat zijn die druppels) en ibuprofen blijven slikken. Hopelijk knapt ie dan vanzelf. Ieuw.
ik weet niet in welk buitenland je je bevindt, maar misschien kun j lidocainecreme/druppels kopen daar. Dat verdooft plaatselijk. Sterkte.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
ja dat doet idd verrekes zeer,je voelt die jongen helemaal opkomen.

Ik heb hem de vorige keer uitgedrukt (rijp of niet), deed wel ff zeer, maar toen was ik er vanaf.

En daarna had ik er alcohol opgedaan, prikt ook lekker.

Ik hoop dat hij snel rijp is, voor je.

ik denk ook, dat als je er niks op smeert, druppelt, dat hij dan sneller rijpt.

Anyway, sterkte.
Aarghh, gek word ik! Het wordt niet beter! En zonder ibuprofen is de pijn niet te harden (en ik piep niet snel). Het liefst druk ik 'm natuurlijk ook eigenhandig uit, maar dat lukt niet. Het zit net ietsje te diep denk ik.

Toch besloten vandaag naar een ziekenhuis te gaan. Ze mogen me pijn doen, ze mogen prikken, ze mogen alles! Als dat kloteding maar weggaat!
En hoe is het nu?
Hi, nou. Ik ben niet gegaan, was niet mogelijk en afwachten tot hij of zou slinken, of zou barsten leek de enige optie. En verhip: de pijn neemt af per vanmiddag. Ik krijg de hoop dat ik spoedig weer een normaal oor zal hebben!
Misschien is ie nu rijp?

Brrr wat klinkt dat vies.

Maar kun je 'm niet eerst goed schoonmaken met gekookt water wat je eerst een beetje laat afkoelen en daarna twee papieren zakdoekjes en dan uitdrukken?

Een puist in je oor doet echt hartstikke zeer. Kan me voortellen dat je je er zelfs wat ziekig door voelt.
Hoe is het nou met de puist in je oor?

Op de één of andere manier laat het me niet los
Voor alle lieve geinteresseerde en betrokken mede-forummers: mijn oor is genezen! Echt waar! Zomaar ineens, vanzelf!

En nu wil ik er Goddomme geen woord meer over horen!!!
Ah, dit dus!

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Nu vergeet ik je nooit meer, lekker wijf!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven