Gezondheid alle pijlers

Maagband/verkleining

12-01-2009 11:13 3746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Er was ooit een topic met het onderwerp maagband of verkleining. Maar ik wilde graag een nieuw topic openen.

Ik zit nu in een traject van 3 maanden. Ik wil graag met mensen hier op het topic mijn bevindingen en ervaringen delen. wie schrijft er mee?

Groetjes Pom
Ik ga jullie even zoeken op hyves

X pom
Elise is toegevoegd.. Brenda ook??
Chica heb jij geen hyves?
hahhaa ik ben gelijk iedereen aan het spammen
Mensen kunnen zich niet voorstellen dat je zo dik kan worden. Dat is het vaak. Hoe kun je het zover laten komen? Zelfs mijn partner snapt het niet. Maar dat geeft niet, dat is gewoon kortzichtigheid. Obesitas is een ziekte, en niet een gebrek aan discipline. Net als anorexia. Afvallen is niet een kwestie van een boterhammetje minder eten, net als dat anorexia/te mager een kwestie is van een boterhammetje meer. Was dat maar waar.

Gisteren op tv was een documentaire over 'de man van 500kg', iemand gezien? Hij kreeg een Gastric Bypass. Blijf het interessant vinden....
Pilous: jij omschrijft het precies zoals het is van obesitas is een ziekte

Heb het ook gezien op rtl5 mannen van 500 kg

Heel interressant inderdaad.

Dacht dat het volgende week wel een vervolg was maar het was maar 1 aflevering.

Jullie kunnen mij vinden onder Brenda Haven Heerenveen

Zie jullie uitnodigingen tegemoet

Gezellig.

Op mijn hyves graag niets over mijn traject wat ik nu volg voor maagband, mijn familie weet het nog niet.

Ga jou nu zoeken Elise

Fijne avond
Heb je uitgenodigd Elise
Jep ik heb ook hyves.........natuurlijk!!

Ik stuur je wel ff een privebericht.
Owh dan moet je wel eerst vriendjes worden......

Want ik ga mijn naam en toenaam, hier niet weg zetten.
meisjes ik ben net op de sportschool geweest. Ik heb Zumba gedaan... ik hield het 4 min. vol... goeie grutten ben kapot. was wel heel leuk!

hoe doe je dat vriendjes worden?
ik bedoel 45 minuten hahhahaa

4 is wel erg kort
Hoi, ik sta ook op de wachtlijst voor een gastric bypass en zou 3 sept aan de beurt zijn maar ik kreeg vandaag te horen dat mijn zorgverzekeraar (Groene land Achmea) in de clinch ligt met het MCL (Leeuwarden) i.v.m deze operatie. Eind deze maand gaan beide partijen weer om de tafel om dit probleem op te lossen! Nu maar hopen op een positief eindresultaat zodat ik dit jaar nog geholpen kan worden in Leeuwarden. Groene land Achmea vergoedt de operatie in Arnhem wel maar daar is de wachtlijst langer dan een jaar en ik zal wel achteraan moeten sluiten....
Hey Sientje, welkom!

Wellicht dat je GLA kan bellen om te vragen met welke ziekenhuizen ze verder een contract hebben?
Hoi, ik ga inderdaad morgen maar eens bellen maar wat ik in Leeuwarden begreep dat ze alleen maar in Arnhem en in Belgié vergoeden ...........iemand nog ervaringen in België?
Hiero! Ik ben in Belgie geweest.

Stel je vragen maar dan geef ik morgen antwoord. Ik ga nu naar bed
Okay dan.....

Waar in België ben je geweest? Welke dokter? Is alles goed gegaan? Is de wachtlijst daar lang?

Ik zal morgen eerst eens bellen met Groene land....naar welke ziekenhuizen ik mag!

Tot morgen en lekker slapen
Pom dan kan je in een linkercolom zoeken onder voeg toe als vriend en dan wijst het zich vanzelf.

En leuk he ? Zumba !!!

Chica..... Anders zoek je mij op :

Riny van den Broek

Hoek van Holland
Hai Sientje,

Ik ben geopereerd in Dendermonde, st Blasius, door dokter Jacques Himpens. Er was een wachtlijst van 2 weken toen, nu geloof ik 6 weken. Alles is goed gegaan. De operatie was doormiddel van een kijkoperatie en ik was 2 dagen later weer thuis. Het is een fijne arts en een fijn ziekenhuis om in te liggen.
En via Riny kan je mij vinden

Ja wel vermoeiend maar zeer zeer leuk!

Hai Sientje!! Welkom, ja ik zou ook gaan bellen waar wel en waar niet, is het AZN niet iets? Daar ben ik geopereerd, ging ook redelijk vlot.
Ik heb eventjes de link gestuurd pom, ik schijn moeilijk te vinden te zijn
riny uitgenodigd.....
Ik heb een hyvesje gemaakt.

Meiden van Viva.

Voor iedereen die elkaar echt wil leren kennen, foto's etc.

Niets hoeft alles mag.

xx Pom
Pilous ook? gezellig
gelukkig heb je er eentje gemaakt, waar je eerst toestemming moet krijgen om lid te worden, pom.

Dan blijft het nog een beetje privacy.

**afwachtmodus weer aan**
Tuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven