Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
maandag 3 augustus 2009 om 18:19
Mensen kunnen zich niet voorstellen dat je zo dik kan worden. Dat is het vaak. Hoe kun je het zover laten komen? Zelfs mijn partner snapt het niet. Maar dat geeft niet, dat is gewoon kortzichtigheid. Obesitas is een ziekte, en niet een gebrek aan discipline. Net als anorexia. Afvallen is niet een kwestie van een boterhammetje minder eten, net als dat anorexia/te mager een kwestie is van een boterhammetje meer. Was dat maar waar.
Gisteren op tv was een documentaire over 'de man van 500kg', iemand gezien? Hij kreeg een Gastric Bypass. Blijf het interessant vinden....
Gisteren op tv was een documentaire over 'de man van 500kg', iemand gezien? Hij kreeg een Gastric Bypass. Blijf het interessant vinden....
maandag 3 augustus 2009 om 20:21
Pilous: jij omschrijft het precies zoals het is van obesitas is een ziekte
Heb het ook gezien op rtl5 mannen van 500 kg
Heel interressant inderdaad.
Dacht dat het volgende week wel een vervolg was maar het was maar 1 aflevering.
Jullie kunnen mij vinden onder Brenda Haven Heerenveen
Zie jullie uitnodigingen tegemoet
Gezellig.
Op mijn hyves graag niets over mijn traject wat ik nu volg voor maagband, mijn familie weet het nog niet.
Ga jou nu zoeken Elise
Fijne avond
Heb het ook gezien op rtl5 mannen van 500 kg
Heel interressant inderdaad.
Dacht dat het volgende week wel een vervolg was maar het was maar 1 aflevering.
Jullie kunnen mij vinden onder Brenda Haven Heerenveen
Zie jullie uitnodigingen tegemoet
Gezellig.
Op mijn hyves graag niets over mijn traject wat ik nu volg voor maagband, mijn familie weet het nog niet.
Ga jou nu zoeken Elise
Fijne avond
maandag 3 augustus 2009 om 22:26
Hoi, ik sta ook op de wachtlijst voor een gastric bypass en zou 3 sept aan de beurt zijn maar ik kreeg vandaag te horen dat mijn zorgverzekeraar (Groene land Achmea) in de clinch ligt met het MCL (Leeuwarden) i.v.m deze operatie. Eind deze maand gaan beide partijen weer om de tafel om dit probleem op te lossen! Nu maar hopen op een positief eindresultaat zodat ik dit jaar nog geholpen kan worden in Leeuwarden. Groene land Achmea vergoedt de operatie in Arnhem wel maar daar is de wachtlijst langer dan een jaar en ik zal wel achteraan moeten sluiten....
dinsdag 4 augustus 2009 om 08:14
Hai Sientje,
Ik ben geopereerd in Dendermonde, st Blasius, door dokter Jacques Himpens. Er was een wachtlijst van 2 weken toen, nu geloof ik 6 weken. Alles is goed gegaan. De operatie was doormiddel van een kijkoperatie en ik was 2 dagen later weer thuis. Het is een fijne arts en een fijn ziekenhuis om in te liggen.
Ik ben geopereerd in Dendermonde, st Blasius, door dokter Jacques Himpens. Er was een wachtlijst van 2 weken toen, nu geloof ik 6 weken. Alles is goed gegaan. De operatie was doormiddel van een kijkoperatie en ik was 2 dagen later weer thuis. Het is een fijne arts en een fijn ziekenhuis om in te liggen.