Wat is jouw favoriete ijs(je)?

dinsdag 4 augustus 2009 om 12:50
quote:Roosh schreef op 04 augustus 2009 @ 12:37:
De IceAge ijsjes - citroen waterijs met binnenin een roomijsvulling (net als die in split) en twee zure gummisnoepjes bovenin de top, mmmmmmmmmmmmmm!!!Owhhhh dez ken ik niet ! ik ga zo direct naar de winkel toe kopen kopen en proberen zal ik hem laat ik zeker weten, ik ben nlk al dol op de split !
De IceAge ijsjes - citroen waterijs met binnenin een roomijsvulling (net als die in split) en twee zure gummisnoepjes bovenin de top, mmmmmmmmmmmmmm!!!Owhhhh dez ken ik niet ! ik ga zo direct naar de winkel toe kopen kopen en proberen zal ik hem laat ik zeker weten, ik ben nlk al dol op de split !
dinsdag 4 augustus 2009 om 12:50
Schepijs: lichée van Australian. Of zwarte kersen sorbetijs.
Sowieso sorbetijs, geen roomijs.
Waterijsjes: Van die meerkleurige met vruchtensap.
Solero's
Of zelf ijs maken: Fruit pureren (aardbei, framboos, mango of sinaasappel) met een beetje water aanlengen en invriezen in ijsvormpjes.
Sowieso sorbetijs, geen roomijs.
Waterijsjes: Van die meerkleurige met vruchtensap.
Solero's
Of zelf ijs maken: Fruit pureren (aardbei, framboos, mango of sinaasappel) met een beetje water aanlengen en invriezen in ijsvormpjes.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

dinsdag 4 augustus 2009 om 13:07
quote:shining schreef op 04 augustus 2009 @ 12:51:
Mijn favoriete ijsje bestaat helaas niet meer.
Een aantal jaar geleden was er een ijsje, genaamd Winner Taco. Een tacoschelp met ijs, chocola en nootjes erin. Nog nooit zo'n lekker ijsje gehad.
JA! Die waren ook zo lekker, echt heel jammer dat die er uit zijn gegaan.
En Poezewoes, lichee-ijs? Lijkt me heerlijk! Waar wordt dat verkocht?
En een sundea van de macdonalds met caramel en nootjes....
Mijn favoriete ijsje bestaat helaas niet meer.
Een aantal jaar geleden was er een ijsje, genaamd Winner Taco. Een tacoschelp met ijs, chocola en nootjes erin. Nog nooit zo'n lekker ijsje gehad.
JA! Die waren ook zo lekker, echt heel jammer dat die er uit zijn gegaan.
En Poezewoes, lichee-ijs? Lijkt me heerlijk! Waar wordt dat verkocht?
En een sundea van de macdonalds met caramel en nootjes....

dinsdag 4 augustus 2009 om 13:50