VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Gecondoleerd Wind!

Peb, niet mekkeren, maar plakken

LLL, poeh, poppetje dus flink last van het tijdverschil....

Hier alles goed. De kinderen zijn zo lief!

Tenminste Zen en Zeefje. Zootje is ook lief, hoorde ik van moeder van vriendinnetje, maar die is dus nog weg. Blijft een extra nachtje (en ik mis haar al zo erg) Maar heerlijk om te horen.

Morgen ga ik een dagje op stap met mijn mooie zoon. Eerst naar de dokter en dan naar de training van Ajax (wel erg herkenbaar zo he) Heb er helemaal zin in!!

Zeefje is donderdag aan de beurt.

Vorige week was ik al op pad met Zootje, shoppen en lunchen.

Hebben ze allemaal even individuele aandacht gehad voordat de baby komt!

Dan kan ik met een gerust hart vrijdag bevallen
Zeg Ely, jij ook niet lullen, maar bevallen he!

Ik ben zooo benieuwd naar de nieuwe nick, heb je die al?

Leuk je individuele aandachtdagen met je kindjes. Waar je de puf vandaan haal meid, pfff.....

Peb, ik zou inderdaad je schoonouders even lekker bellen meid. Doe gewoon rustig aan en geniet lekker van de dagen alleen. Doe je lekker even trutten, beetje lezen en echt Me-time.

Wind, gecondoleerd meid. Is niet fijn tijdens jullie vakantie, maar iig prettig dat jullie de begrafenis bij kunnen wonen.

Hier heeft Vrolijkerd braaf een spinninglesje met mij uitgezeten en ging best behoorlijk goed. Maar moet zeggen dat zijn conditie door squash en hardlopen ook aardig was dus hij heeft geen reanimatie nodig gehad. Ik geloof dat hij als surprise terug mij heeft opgegeven voor kwart marathon volgend jaar voor zijn werk vrouwenteam. Hmm..was mijn spinning lesje toch wat minder evil

Verder hebben wij ook een boel op MP gezet aangezien ik de bugaboo en overige dingen als hippychick, ledikant etc de deur uit doe. Maar gaat prima en heb zelf ook geboden op megapartij Playmobil voor mormel en zit van alles en nog wat bij (politiebureau, helicopters, vliegveld etc) voor 70 euro. Dus die deel ik in stukjes en krijgt Mormel bij elke leuke gelegenheid.

O ja Nathje, hoe lang duurde eigenlijk het boomhutbed egenlijk wbt levertijd? Weet je dat nog?
Hee, zou echt mijn eer te na zijn om hulp te vragen bij plakken band. Dus is reeds gefixed. Zelfredzaamheid heb ik hoog in vaandel staan, zwanger of niet. Bovendien zitten schoonouders met Pebbeltjes in Van der Valk hotel in den Bosch.

Wind gecondoleerd. jullie gaan dus toch samen naar begrafenis?
Ik doe niet aan emancipatie als ik het niet zelf hoef te doen
Er ligt hier heeeeel veeeeel playmobil op tafel! Ik denk dat Momel spontaan erin zou blijven als hij dit allemaal zou zien! Vrolijkerd heeft het zojuist opgehaald en was een beetje verbolgen da ik niet had gezegd dat het zoveel was hahahaha..
Wauw, dat klinkt als heel veel playmobil Moet je weer verzinnen waar je dat allemaal gaat opbergen Vrolijk!

Bed duurde week of 10 dacht ik. Voor ons was dat geen probleem want wij wilden hem pas als we gingen verhuizen.

Japie ligt er nu in, goed he?

Ik ben helemaal blij met het boekje! Ik wil wel meteen naar Parijs en die wandelingen gaan maken.

Goed gedaan Peb! Ik zou het ook zelf doen maar dan kun je er hoe dan ook stevig van balen dat ie lek is! Komt ook nooit gelegen.

Gecondoleerd Wind. Wel goed van jullie dat jullie heen en weer gaan, hoor! Ook wel pittig.

Gelukkig dat de kinderen weer lief zijn Ely! Zorro weer helemaal op de been? Q-time met kinderen is ook wel erg leuk!

LLL is poppetje al een beetje gewend?
Hallo, daar was ik weer even. Poppetje nog steeds niet gewend aan tijdsverschil (hoewel het wel steeds een uurtje later wordt), en ook nog steeds heeeeel erg eenkennig. Wil alleen maar bij mij zijn, of bij iemand anders als ik maar niet verder dan een meter of drie bij haar uit de buurt ga. Wat wel heel schattig was was dat gisteren mijn tante met mijn achternichtje (de dochter van mijn nichtje) er waren, en bij mijn achternichtje vond ze het wel helemaal prima. Mocht ik gewoon weg, en als ze bij mijn moeder ging huilen en zij nam haar over was het weer goed. Leuk, want nichtje (11) natuurlijk zo trots als een pauw.

Inmiddels dus veel familie gezien, bootje gevaren en lekker geshopt. Maar het weer valt een beetje tegen, volgens mij is het in nederland mooier nu.

Zelf band plakken vind ik ook stoer. Ik weet wel hoe het moet maar doe het nooit, alleen al omdat ik die fiets met al die kinderzitjes niet op zn kop kreeg. Nu met bakfiets nog niet aan de hand gehad.

Ely leuk van die q-timedagjes met ieder kind apart! Ben je ook echt vrijdag uitgerekend?
Wow lll, jullie vakantie klinkt lekker! Weer dan wat minder, maar mijn ervaring is toch dat dat minder belangrijk is als je leuke dingen te doen hebt. En zo te lezen schort het daar niet aan!

Vrolijk, wat een briljant idee, playmobil via MP. Boefje vroeg er pasgeleden ook om, maar aangezien hij nog steeds nauwelijks ergens echt mee speelt had ik er helemaal geen zin in om eens over wat speeltjes na te denken. Maar dit is wel een aardige manier om eens wat uit te proberen als hij tegen verjaardagstijd nog steeds overtuigd is dat 'ie het leuk vindt.

Wind, gecondoleerd. Lijkt me inderdaad heel vreemd, zo even op en neer. Maar fijn dat het geregeld kon worden.

Mijn emancipatie stopt echt bij bandenplakken. Mijn fiets is toch veel te zwaar om 'effe' op zijn kop te zetten. En eerst nog alle zitjes e.d. eraf. Mij niet gezien, daar is ome fietsenmaker voor.
Mijn fiets is ook topzwaar in al zijn degelijkheid (stalen frame ivm met veelvuldig bepakt en bezakt dagelijks gebruik) en mijn buurvrouw was het er ook niet mee eens dat ik hem zelf had omgedraaid (je moet hem op de juist manier onder zwaartepunt optillen) en toch heb ik hem ook zelf weer teruggedraaid (over achterwiel heen). Dus na het plakken van mijn band had ik een voldaan gevoel mét maagzuur. Ik heb geen stoeltjes meer maar inklapbaar achterzitje en dat scheelt wel.

En vanmorgen was de band weer plat.

Ben dus met fietspomp op pad gegaan en heb het met 1x tussentijds pompen gehaald. Kefpep is een waardeloze naast de fiets loper, ik doe er met hem 2x zo lang over dan alleen. En het fiets echt kut, zo'n hond die je moet meesleuren.

Toen ik net ook nog van een trapje af dreigde te vallen (maar gelukkig kon springen ipv vallen) was de maat vol en kon ik wel janken. Pebblo is lekker aan het vissen op een fjord. Pebbeltjes lopen blij te zijn in de Efteling, schoonouders genieten ervan en ik zit hier alleen aan te modderen. Blegh, ik zit er even doorheen en dan moet ik straks weer 6 km met hond gaan fietsen en dan heb ik lasagne klaarstaan thuis. Is ook bijster slim, lasagne als je last hebt van maagzuur...

En dan nog maar eens bandplakken.

En ik heb ook ruzie met uwv omdat ik denk dat zij niet snappen waar ze het over hebben en ik ze dat niet aan het verstand kijg en de mevrouw (mederwerkster klantcontact) telkens hetzelfde antwoord herhaalde "u heeft 0 inkomen in 2008 dus geen recht op een uitkering". Terwijl het hele principe van de meewerkende partner (voor wie de uitkering bedoeld is) er op gestoeld is dat deze meewerkende patner zelf geen inkomen heeft omdat de eenmanszaak op naam van de partner staat en dus de winst op zijn aangifte en er een belastingaftrek voor de meewerkende partner is.

Nu moet ik een schatting maken van mijn winst als vennoot (sinds 1-1-2009) voor 2009 en bewijzen dat ik vennoot ben en de aanvraag helemaal opnieuw indienen. Ik haat uwv. Ze werd ook nog boos toen ik uwv/gak zei ipv uwv. Zeikwijf.
quote:athena schreef op 04 augustus 2009 @ 16:01:

Vrolijk, wat een briljant idee, playmobil via MP. Boefje vroeg er pasgeleden ook om, maar aangezien hij nog steeds nauwelijks ergens echt mee speelt had ik er helemaal geen zin in om eens over wat speeltjes na te denken. Maar dit is wel een aardige manier om eens wat uit te proberen als hij tegen verjaardagstijd nog steeds overtuigd is dat 'ie het leuk vindt.En zo heeft GP heel veel playmobil en speelt er nooit mee. Gelukkig speelt KP er wel mee, dat scheelt weer.
Ach Pebbles wat een k*tdag zeg! Als ik je ergens mee kan helpen, geef maar een gil hoor! Met UWV weet ik ook wel raad dus zeg het maar als ik daar mee kan helpen. Stelletje sukkels. Alsof het zo leuk is om een zwangerschapsuitkering aan te vragen.

Familiebezoek klinkt gezellig LLL. Wat lief dat poppetje ook bij je achternichtje wilde Hoe oud is ze ook alweer?

Speelt Boefje ook niet met dat prachtige keukentje? Dat zou toch zonde zijn van jullie harde werken, zeg!

Hier zit een vlieg me zwaar te irriteren! Ik ga even met een tennisracketje erachteraan!
Dankje Nath, ik ga er wel uitkomen met uwv denk ik. Heb net nog een en ander nagekeken op site belastingdienst en in brochure uwv dus komt goed. Ik heb namelijk gewoon gelijk, en als ze me aan de telefoon niet geloven dan stuur ik de eigen documentatie van uwv wel mee waar mijn gelijk in te lezen is, alsmede een uitleg op de site van de belastingdienst. Maar triest is het, de rigide houding van zo'n telefoontroela en dat ik dus de behandelaar en afwijzer van mijn aanvraag niet kan en mag spreken.

Hoera, ik ga nu weer fijn een bandje plakken.

Ben dus om 18 uur gaan lopen, even plakspullen gekocht bij gamma vlak bij de zaak en toen naar huis. Ene hand fiets, ander de Kefpep en om 19.20 was ik thuis. Slaat toch nergens op, om 8.30 de deur uit en om 19.20 er weer in? Dus ga even plakken, relaxen en naar bed.
Goed van je Pebbles! Het komt vast goed! Vervelend dat je zo lang hebben moeten lopen. OV is zeker ook geen optie?

Het spijt me zeer maar bij het UWV werken echt veel sukkels met weinig tot geen kennis. Vrolijk kan dit beamen want hoe vaak wij samen bij oude werkgever ellende hebben gehad met die lui is niet op 1 hand te tellen (en op twee of drie handen ook niet). En die paar mensen die wel goed werk leveren kunnen jammer genoeg het imago niet opvijzelen. blegh!

Stinkvlieg zit er nog steeds!
Ik krijg mijn band gewoon niet geplakt! Geplakte gat van gisteren opnieuw geplakt en 2x hele band door water gehaald. Zag er goed uit. Band er in en ik krijg hem niet opgepompt. 2 andere ventielen geprobeerd, ook niets. Band weer nagekeken, weer gat. Gat geplakt, oppompen om te testen, opeens nog een gat. Ook die geplakt, getest, ventiel getest, alles oke. Dus alles weer op wiel en nu krijg ik band weer niet hard. Inmiddels is het donker en heb ik het bijltje er bij neergegooid. Dan ga ik maar uurtje lopen morgenochtend. Ik voel me een beetje in de zeik genomen door mijn fiets...

OV kan, is ruim half uurtje geloof ik met 1x overstappen. Maar kefpep moet mee en ik durf eigenlijk niet met hem in de bus...

Maar, mooi dat ik die hond morgen laat ophalen door mijn schoonouders en dan net als de Pebbeltjes ook daar laat slapen tot donderdagavond! En dan vraag ik wel of ze mij ook ophalen om 18 uur en ga daar eten en laat me weer thuisbrengen. Ik ben er helemaal klaar mee. En dan ga ik donderdag wel met de bus. Oh, ik zou willen dat Pebblo morgen al thuis kwam! Of nu!

Hulpen sms-en net. Ze komen morgenochtend ivm vakantie ipv donderdagmiddag. Dus ook nog maar even opruimen nu.
Stomme fiets Peb! Dat dit precies nu moet gebeuren nu Pebblo er niet is! Nou meid, je hebt je best gedaan hoor. Een beetje hulp is nu erg welkom.

Ga lekker slapen en morgen zal het vast beter gaan dan vandaag en zo niet dan kom ik je echt even helpen hoor!

Ik ga ook mijn mandje in. Morgenvroeg Apie wegbrengen voor een logeerpartij bij 'Oop en Oom' zoals ze dat zelf noemt.
Oh, en waar ik dan van baal is dat Pebblo net belt en ik nog geen woord gezegd heb en al moet huilen. dar heeft hij natuurlijk niets aan daar in Noorwegen. Nouja, hij zegt dat hij zich geen zorgen om mij maakt (dat wil ik ook echt niet) dus ik hoop het maar.

Even een nachtje slapen en dan red ik het morgen wel weer.
Morgen heb ik ook hulp in de winkel, dus kan ik hem laten lopen en sjouwen. Dus komt echt echt goed. Lief dat je wilt helpen Nath, maar ik geloof dat ik het wel weer zie zitten.
quote:athena schreef op 04 augustus 2009 @ 16:01:

Vrolijk, wat een briljant idee, playmobil via MP. Boefje vroeg er pasgeleden ook om, maar aangezien hij nog steeds nauwelijks ergens echt mee speelt had ik er helemaal geen zin in om eens over wat speeltjes na te denken. Maar dit is wel een aardige manier om eens wat uit te proberen als hij tegen verjaardagstijd nog steeds overtuigd is dat 'ie het leuk vindt.

Playmobil hebben we nu alleen vliegveld en 1 vliegtuig gegeven aangezien we Mormel zover hebben dat we het Little People meuk mogen verkopen. Hoera! De rest zit in een grote verhuisdoos en een boodschappentas te wachten op betere tijden. Maar speelgoed van plastic via MP vind ik ideaal.
Peb, soms zit het tegen en vandaag is ook echt zo'n dag dat alles tegen lijkt te zitten he? Ik hoop dat het morgen alweer een betere dag is meid.

Nathje, 10 welen is lang! Ik zal morgen eens bellen voor hoe, wat en waar... pff...

Ik heb nog nooit een band geplakt en zou ook niet weten waar ik moet beginnen. Denk dat ik sowieso geen gedul zou hebben om zo'n stinkgat te zoeken. Pff..doe mij dan maar vriend fietsenmaker.

Verder vandaag lekker gelunched met Vrolijk na sporten vandaag. Samen even op een terrasje heerlijk aan de focaccia en van de zon en zomerrust genoten. Nog wat laatste zomerdingen gescoord voor vakantie en denk dat de kinderen nu echt omkomen van kleding. Ook leuke winterjassen al gezien dus ik hoop dat ze hun oude niet meer passen en anders zet ik ze wel op MP. Na de vakantie ga ik maar wat winterdingen verzamelen voor ze aangezien ze vast hun oude spul niet allemaal meer passen. Raar idee dat over een paar weken Loeder naar school gaat en dan naar groep 3.
Vrolijk, als 10 weken te lang is voor die boomhut. T. en ik kunnen ook een bed op maat ontwerpen in de punt van het dak van de kamer van Mormel die jullie timmerman/vriend kan uitvoeren? Ontwerp is snel gemaakt en wij kennen ook wel mensen die het kunnen maken. Volgens komt het prijstechnisch uit op boomhut van KF. Geef maar een gil als je interesse hebt.

Jouw dagen met Vrolijkerd klinken heerlijk! Zou ik ook wel willen!

Gelukkig gaat het iets beter Peb en fijn dat je hulp in de winkel hebt!

Nu even verder!
pffff, ik kan niet slapen...
Ik heb ook al zo slecht geslapen! Al een paar nachten. Maar ik lag wél in bed om 1.19 uur.

Laatste dag alleen, begin van de avond is Pebblo er weer dus ben ik blij. Nu al op de zaak, busverbinding ging sneller dan ik dacht.
Al even niet geweest,midweekje vorige week was erg prettig en nu heerlijk aan het genieten van het mooie weer en mijn gezin.Over twee dagen weer beginnen met werken,dat is wel minder,maar goed.

Als ik jouw dag zo lees,Pebbles,zou ik ook huilen als mijn man zou bellen en dan ben ik noggeens zwanger.Fijn dat Pebblo er vanavond weer is.

Hier spelen de kinderen met lego.Heb afgelopen jaar met Sinterklaas de trein gekocht op Mp met toebehoren(brug e.d.)

En daar wordt veel meegespeeld,zelfs vriendjes van Meis duiken als eerste op die trein als ze hier binnenkomen.

We hebben een serre en daar staat het speelgoed van de kinderen.Spullen kunnen dus ook gewoon blijven liggen.

Slapen gaat hier goed,ben wel erg vroeg wakker.Hoe gaat het met popje,LLL?

Ga even buiten het bad vullen en de vaatwasser uitruimen voordat ze boven wakker worden.
Hej Irsa, welkom terug!

Slapen je kinderen lekker uit?

Fijn Peb dat je man vanavond weer terug is! Je zal hem wel plat knuffelen

Even vraagje: klopt het dat verzendkosten van een pakket onder de 10 kg altijd 6,75 euro is voor particulieren en bedrijven?

We zijn aan het calculeren hoe te doen met het krukje wat we op de beurs gaan introduceren en transport en verpakking hoort daar ook bij...
Irsa welkom terug!

Peb, geniet lekker van Pebblo!

Hier leuke dag gehad met Zeefje, wel veel last van de hitte zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven