Cadeautjes voor meisjes 6 en 8 jaar?

06-08-2009 09:09 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn uitgenodigd bij een kennis van ons voor een weekendje en ik wil iets leuks meenemen voor zijn dochters van 6 en 8. volgens mij zijn het wel meisje meisjes maar voor de rest weet ik niks van ze. Ik heb zelf een meisje van 1 maar ik heb geen idee wat meisjes van die leeftijd leuk vinden. Ik wil rond de 20 euro uitgeven voor twee cadeautjes. Hebben jullie een idee?
- gelpennen

- teken en kleurspullen

- boek

- vakantie-doe-boek

- spelletje om samen te doen

zoiets?
Bij Jamin hebben ze van die leuke bosjes bloemen helemaal gemaakt van snoepgoed, die kosten ¤9,- tot ¤10,-. Altijd een succes!
een leuk spel voor hun samen, ik weet niet wat het weer doet van het weekend, maar als het nou lekker weer is iets om mee buiten te spelen. Springtouw, hoelahoep, tennissetje of misschien iets met water
- tattoopennen

- winx blaadje

- knutselspulletjes van de Action (voor het maken van armbanden e.d.)

- zeepjes maak set

- high school musical tas of andere meuk van dit product (voor die van 8)

Ben je nog goedkoop uit ook....
Leuke legpuzzels
quote:Jokejacket schreef op 06 augustus 2009 @ 09:21:

Leuke legpuzzelsJa met heeeeel veeel stukjes. Moet je er wel een z.g. oprolmat bij kopen. Kunnen ze het tussendoor opruimen zodat mams niet helemaal knetter wordt van die 100 stukjes o-ve-ral.....
Mijn dochter van 6 is de hele vakantie zoet geweest met een kleurboek met modellen die ze zelf aan kon kleden. Ik had mijn hele voortent op een gegeven moment vol met kleurende meisjes. Gekocht bij de Blokker en volgens mij heeft de speelgoedwinkel ook een variant. Set mooie stiften erbij en klaar.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
En als je het nog in de mega commerciële hoek zoekt dan is iets van Mega Mindy voor de 6 jarige leuke en voor de 8 jarige iets van Het Huis Anubis. In mijn huis met meisjes in deze leeftijdscategorie scoor je dikke vette punten als je met zoiets aankomt.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
De ouderwetse lolobal... ook leuk! Strijkkralen is bij onze buurmeisjes een ware hit.

Misschien met dit weer iets voor hun samen: een ding wat je aan de tuinslang kunt hangen, waardoor je een soort waterfontein krijgt (euh..nogal slecht in uitleggen, maar het is erg leuk...een soort sproeier in de vorm van een dier) heerlijk verkoelend.
Mijn dochter van 6 is op het moment helemaal wild van littlest petshop rommel en idd de eerder genoemde megamindy en wat poezewoes noemt is ook echt iets waar je mijn dochter blij mee maakt. Uiteraard doen de buitenspeeldingen het ook altijd goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven