Cadeautjes voor meisjes 6 en 8 jaar?
donderdag 6 augustus 2009 om 09:09
We zijn uitgenodigd bij een kennis van ons voor een weekendje en ik wil iets leuks meenemen voor zijn dochters van 6 en 8. volgens mij zijn het wel meisje meisjes maar voor de rest weet ik niks van ze. Ik heb zelf een meisje van 1 maar ik heb geen idee wat meisjes van die leeftijd leuk vinden. Ik wil rond de 20 euro uitgeven voor twee cadeautjes. Hebben jullie een idee?
donderdag 6 augustus 2009 om 10:14
Mijn dochter van 6 is de hele vakantie zoet geweest met een kleurboek met modellen die ze zelf aan kon kleden. Ik had mijn hele voortent op een gegeven moment vol met kleurende meisjes. Gekocht bij de Blokker en volgens mij heeft de speelgoedwinkel ook een variant. Set mooie stiften erbij en klaar.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 6 augustus 2009 om 11:31
En als je het nog in de mega commerciële hoek zoekt dan is iets van Mega Mindy voor de 6 jarige leuke en voor de 8 jarige iets van Het Huis Anubis. In mijn huis met meisjes in deze leeftijdscategorie scoor je dikke vette punten als je met zoiets aankomt.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
donderdag 6 augustus 2009 om 11:33
De ouderwetse lolobal... ook leuk! Strijkkralen is bij onze buurmeisjes een ware hit.
Misschien met dit weer iets voor hun samen: een ding wat je aan de tuinslang kunt hangen, waardoor je een soort waterfontein krijgt (euh..nogal slecht in uitleggen, maar het is erg leuk...een soort sproeier in de vorm van een dier) heerlijk verkoelend.
Misschien met dit weer iets voor hun samen: een ding wat je aan de tuinslang kunt hangen, waardoor je een soort waterfontein krijgt (euh..nogal slecht in uitleggen, maar het is erg leuk...een soort sproeier in de vorm van een dier) heerlijk verkoelend.
donderdag 6 augustus 2009 om 11:34