Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

En het nieuwe topic is geopend.

Nu op naar de eerste aug/sept baby's!!!
Yeaaaaah hoeven we ons niet meer in te houden qua posts
Jippie!! Kunnen we weer helemaal los gaan! :-)
Hey, wat goed Nala, snel ook! Nou hier even kort bericht. Heb nog 9u en 40 minuten om te bevallen op 7-8-9. Moet kunnen voor een tweede, toch?

Dier, weet niet hoe Frodo's voeten eruit zien, maar ken z'n hoofd wel, dus kan me er iets bij voorstellen. En als ik naar m'n eigen voetjes kijk, dan krijg ik wel een idee.

Star, Inad, Pauwie, Ely, Lala, zijn jullie dochters ook van die poppenmeisjes toevallig? Dochter iig wel en ze is de 31e jarig, dus vindt het wel tijd worden om een pop voor haar te kopen. Ze heeft nu alleen een stoffen lappenpop, maar ik wil dus zo'n babyding kopen. Net ff bij speelgoedwinkel gekeken, maar vind ze zo vreselijk lelijk! Hebben jullie nog tips? Of zijn alle babypoppen lelijk, of ligt het gewoon aan mij?
Frodo's voeten zijn harig

Mijn dochter houdt, net als haar moeder, niet van poppen dus kan je niet helpen

Ik zou een BV pop kopen
Mijn zoon houdt, net als zijn moeder, wel van poppen. Wij hebben gewoon de goedkoopste lelijke babypop uit de speelgoedwinkel. Is inderdaad spuuglelijk, maar je went eraan.

Baby zit hier nog netjes in buik. Vorige keer kon ik de baby er wel uit kijken, nu ben ik er eigenlijk nog niet zo mee bezig. Ik meld het wel als ik aan de m&m's begin...

Mijn dagen vul ik overigens met nestelen. Dat van die vloer dweilen van Star vond ik dan ook heel normaal klinken. Maar goed, als jullie me zoeken, ik nestel dus.

Heeeeeet he, trouwens?
Ik heb net M&M's op

Maar zou niet zo handig zijn nu want ouders zijn een weekend weg en die moeten op Ceetje passen.

Lekker nestelen met dit warme weer Mmomo!
Zwetend nestelen heet dat
noodtas voor eventuele ziekenhuisactie is zojuist ingepakt. Maar je kan toch nooit alles inpakken? Kopen jullie bijvoorbeeld een extra tandenborstel enzo? En je fototoestel en whatever doe je er toch ook pas op z'n laatst in?
Jullie met je M&M's! Zoooooo 2008. Dit jaar zijn het Lion Pop Choc's. Zo gaat er natuurlijk niemand bevallen

Hebben jullie ook last van 'vocht-kilo's'?
quote:mmomo schreef op 07 augustus 2009 @ 15:28:

noodtas voor eventuele ziekenhuisactie is zojuist ingepakt. Maar je kan toch nooit alles inpakken? Kopen jullie bijvoorbeeld een extra tandenborstel enzo? En je fototoestel en whatever doe je er toch ook pas op z'n laatst in?Extra tandenborstel hadden we nog liggen dus die inderdaad maar gepakt. En een extra deo'tje en tandpasta gekocht want die gaat toch wel op. Maar nee je kan niet alles inpakken. Telefoonoplader, ziekenhuiskaart, mobiel en die dingen gaat niet.
Ja, misschien moet ik me er idd maar aan overgeven en gewoon die lelijke pop kopen.Fijn dat je even kwam opduiken ondanks nestelbezigheden, Mmomo.

Bij mij is 't juist andersom, vorige keer deed ik alles nog fluitend tot aan zh-opname en bevalling. Nu loop ik te zuchten en te steunen, maar doe stiekem nog wel wat dingen.

Bv-pop, jaaa! Maar ze kan met gewone pop ook borstvoeden...

En idd, niet alles kan al in tas. Tandenborstel, das een goeie trouwens, die was ik nog vergeten.

noodtas voor eventuele ziekenhuisactie is zojuist ingepakt. Maar je kan toch nooit alles inpakken? Kopen jullie bijvoorbeeld een extra tandenborstel enzo? En je fototoestel en whatever doe je er toch ook pas op z'n laatst in?

Nee, tandenborstel neem ik niet mee. Volgens mij hebben ze dat soort dingen ook in het ziekenhuis en zo niet, dan kan altijd iemand er eentje halen.

Fototoestel ligt hier gewoon voor het grijpen op de tafel.
Geen vochtkilo's, wel vetkilo's

Nee vocht echt geen last van gelukkig. Pas mijn schoenen en ringen nog allemaal.

O en Vis, ik hoor net uit betrouwbare bron dat wat huisarts kletst over glucose in urine te laag echt BS is. Het hoort er gewoon NIET in te zitten.
Zo, mein Liebchen belt net wat ik van de MacCrappy wil
Super Nala! Hoef ik mij ook niet meer in te houden en kan ik gewoon weer mededelen dat ik diarree heb. Dat was een goed teken toch ? Nu nog wat Lion Choco pops of ouderwets gele m&m's en wie weet....

Wat neem je Star van de Mac Crappy? Ik eet savonds bijna niets en met dit weer al helemaal niet, blegh. Ik heb wel overal zin in....

Hier alleen Frodovocht voeten zonder haar en enkels met haar en vocht en voor de rest overal vet, like star. Begint hier wat dicht te trekken, hoop op regen!

Tandenborstel in tas maar had ik al liggen als reserve. Kaugom doet het toch ook goed voor tijdelijk? Of is dat ranzig?

Mmomo leuk jij hier! Bijna alles klaar, ideaal. Ik heb trouwens laatst ook pas om 22.30 uur de was opgehangen. Heb het nooit durven opbiechten aan Star!

Ik wilde laatst ook pop voor Nesta kopen want nu is de schroevendraaier de baby en ik vind pop wat vergelijkbaarder met een baby . Ook niet veel soeps gezien maar misschien kun je pop nog wat oppimpen Rebbel? Leuke kleertjes. Een jurkje in dezelfde stof als de aap van baby. Die is erg leuk zeg!
Ter illustratie:

Ik heb ook helemaal geen honger en heb dus ook alleen mijn milkshake helemaal op

Was ophangen moet je ook niet aan mij opbiechten, straks krijg ik er nog ideeen van. Dat kreeg ik namelijk ook van jouw badkamerschrobactie
quote:Star schreef op 07 August 2009 @ 16:09:

O en Vis, ik hoor net uit betrouwbare bron dat wat huisarts kletst over glucose in urine te laag echt BS is. Het hoort er gewoon NIET in te zitten.

Het wordt steeds gekker . Heb mijn controlekaart nagekeken, waarop ze de waardes voor het ziekenhuis op moet invullen en daar heeft ze opgeschreven dat de aanwezigheid van glucose 'negative' is, precies hetzelfde als bij de vorige 8 controles... Zou niet weten hoe ze bij het ziekenhuis hier uit op zouden moeten maken dat er iets mis zou zijn. Anyway, leg het volgende week bij de gyn wel even voor.

Ben voor volgende week door mijn Ierse buurvrouw uitgenodigd op de thee . Zal haar wel even vragen of ze de HA kent die ik op het oog heb. Misschien weet ze hoe hij is. Op papier is 'ie in elk geval wel goed, want heeft veel extra degrees/diploma's in verschillende richtingen en zag dat hij ook examens afneemt bij HA in opleiding hier aan de uni.

Leuker is dat de draagdoek die ik besteld had vandaag gekomen is. Heb hem geprobeerd met een grote knuffelkikker er in . Vond het erg prettig zitten! Als de baby het ook leuk vindt ga ik hem wel gebruiken denk ik.

Wordt een latertje vanavond. Vriendin landt vanavond om 22.30 uur op Shannon (uurtje rijden), dus we moeten haar gaan halen.
Nala ,fijn dat je nieuw topic hebt geopend.

Vis, glucose hoort niet in urine. Er is pas wat mis als het er wel in zit (diabetes). Zou idd snel voor andere HA gaan.

Als ik wil bevallen ga ik wel alles door elkaar een, bruine en gele mm's en lion pop coco's. Dan moet het wel lukken, toch?

Mijn verlof is ingegegaan, yes!!. ik verheug me wel op een lekker rustig weekje. (al heb ik nu al ongeveer al elke ag een afspraak).

Ely en Rebbel, ik hoop dat jullie al bezig zijn anders wordt het erg krap....
Vis, glucose in urine dus zo laag dat het er niet is. Raaaaaare druif hoor die huisarts
quote:rebbel schreef op 07 augustus 2009 @ 14:25:

Star, Inad, Pauwie, Ely, Lala, zijn jullie dochters ook van die poppenmeisjes toevallig? Dochter iig wel en ze is de 31e jarig, dus vindt het wel tijd worden om een pop voor haar te kopen. Ze heeft nu alleen een stoffen lappenpop, maar ik wil dus zo'n babyding kopen. Net ff bij speelgoedwinkel gekeken, maar vind ze zo vreselijk lelijk! Hebben jullie nog tips? Of zijn alle babypoppen lelijk, of ligt het gewoon aan mij?Mijn dochter heeft baby Annabel en is daar helemaal weg van! Het ding kan zo genaamd uit een flesje drinken, op een tutje zuigen en huilen en boertjes laten, ter voorbereiding op de baby heeft de pop inmiddels ook een luier aan die regelmatig verschoont moet worden. En lelijke dingen zijn het...maar voor haar leuk speelgoed. Als kraamcadeau krijgt ze trouwens haar eigen buggy om haar pop in te vervoeren als ik straks met de wandelwagen op pad wil (of het gaat werken weet ik niet, maar de theorie is leuk )

noodtas voor eventuele ziekenhuisactie is zojuist ingepakt. Maar je kan toch nooit alles inpakken? Kopen jullie bijvoorbeeld een extra tandenborstel enzo? En je fototoestel en whatever doe je er toch ook pas op z'n laatst in?Ik moet toch binnenkort een nieuwe tandenborstel, dus heb een nieuwe ingepakt, incl nieuwe tandpasta, douchegel en shampoo..dat spul gaat toch wel op en ik wil liever niet op het laatste moment nog een toilettas bij elkaar moeten zoeken.
Ja Ely en Rebbel, vort maken he ?

Pipi jij neemt echt een hele mix, dan moet het goed komen!

Milkshake is heerlijk Star. Banaan? Krijg enorm zin in shake nu. Haha ik vond het al zo grappig dat je eerst niet aan het schrobben moest denken en vervolgens een blinkende douche hebt. Heel goed, zal je vaker aan het werk zetten .

Vis slim om eens rond te vragen naar andere ha. Vooral met beeb straks, wel relaxed als je de ha kunt vertrouwen.

Leuk je weekendje Vis met vriendin. Wordt zeker latertje maar dan kunnen jullie morgen even extra rustig aan doen hopelijk. Have fun!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven