Zelf uitnodigingen maken
zaterdag 8 augustus 2009 om 17:44

zaterdag 8 augustus 2009 om 18:03
www.vooreendubbeltjeopdeeersterij.nl
Serieus, waarom wil je niet betalen voor een produkt dat je hebben wil?
Serieus, waarom wil je niet betalen voor een produkt dat je hebben wil?

zaterdag 8 augustus 2009 om 19:00
quote:heejhallo schreef op 08 augustus 2009 @ 18:10:
Ik dacht eerst dat het ging om theezakjes vouwen of ander gefrobel.
Ik dacht hetzelfde.
Maar ook dat is niet gratis. Je moet namelijk aardig wat thee drinken om een stapeltje uitnodigingen te maken, en bovendien komt daar nog papier en ander spul bij.
Je moet in ieder geval altijd de verzendkosten betalen, zelfs bij vistaprint.
Je krijgt na een bestelling daar trouwens wel altijd aanbiedingen en kortingen. Zo heb ik zelf wel eens een jaarkalender met foto's besteld, meteen na de betaling kreeg ik de vraag of ik de tweede gratis wilde. Dat wilde ik wel want de kalender was een kerstcadeautje voor oma, nu had ik er zelf ook eentje.
Maar bij bijv. Fotokaarten.nl kun je leuke dingen maken met eigen foto`s, die zijn weliswaar niet gratis maar ook niet zo heel erg duur.
Ik dacht eerst dat het ging om theezakjes vouwen of ander gefrobel.
Ik dacht hetzelfde.
Maar ook dat is niet gratis. Je moet namelijk aardig wat thee drinken om een stapeltje uitnodigingen te maken, en bovendien komt daar nog papier en ander spul bij.
Je moet in ieder geval altijd de verzendkosten betalen, zelfs bij vistaprint.
Je krijgt na een bestelling daar trouwens wel altijd aanbiedingen en kortingen. Zo heb ik zelf wel eens een jaarkalender met foto's besteld, meteen na de betaling kreeg ik de vraag of ik de tweede gratis wilde. Dat wilde ik wel want de kalender was een kerstcadeautje voor oma, nu had ik er zelf ook eentje.
Maar bij bijv. Fotokaarten.nl kun je leuke dingen maken met eigen foto`s, die zijn weliswaar niet gratis maar ook niet zo heel erg duur.
zaterdag 8 augustus 2009 om 20:05
Als je het helemaal gratis wilt dan laat je je kind toch een uitnodiging 'tekenen'? Binnenin schrijven of printen wat de boodschap is, klaar.
Of zijn uitnodigingen ook al onderhevig aan het vooral-niet-voor-elkaar-onder-willen-doen-bij-kinderfeestjes?
Of zijn uitnodigingen ook al onderhevig aan het vooral-niet-voor-elkaar-onder-willen-doen-bij-kinderfeestjes?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:04
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:17
http://www.party-gifts.nl/werktekening.asp?intNummer=26
gratis...kan je tekst en foto zelf invoeren.
gratis...kan je tekst en foto zelf invoeren.
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:57
Gaat het om een uitnodiging voor een kinderfeestje? Omdat dit op de kinderpijler staat. Dan lijkt mij de suggestie van Himalaya een goede.
Mijn zus maakt uitnodigingen voor de feestjes van haar dochters ook altijd zelf: ze koopt het benodigde aantal velletjes papier, beetje mooi en dik papier. Daarop print ze de uitnodiging in een leuk lettertype. En dan afhankelijk van wat eventueel het thema van het feestje is doet ze nog wat leuks met de uitnodiging.
Thema Harry Potter? Uitnodiging oprollen zodat het op een toverstok lijkt.
Thema schatzoeken? Randjes papier afbranden zodat het op een oude schatkaart lijkt. (En dan een beetje perkamentachtig papier uitkiezen.)
Thema prinses? Gewoon roze papier, oprollen en een schattig strikje erom.
Niet moeilijk, niet duur en kinderen en ouders vinden het enig.
Nu maar hopen dat het om kinderuitnodigingen ging.
Mijn zus maakt uitnodigingen voor de feestjes van haar dochters ook altijd zelf: ze koopt het benodigde aantal velletjes papier, beetje mooi en dik papier. Daarop print ze de uitnodiging in een leuk lettertype. En dan afhankelijk van wat eventueel het thema van het feestje is doet ze nog wat leuks met de uitnodiging.
Thema Harry Potter? Uitnodiging oprollen zodat het op een toverstok lijkt.
Thema schatzoeken? Randjes papier afbranden zodat het op een oude schatkaart lijkt. (En dan een beetje perkamentachtig papier uitkiezen.)
Thema prinses? Gewoon roze papier, oprollen en een schattig strikje erom.
Niet moeilijk, niet duur en kinderen en ouders vinden het enig.
Nu maar hopen dat het om kinderuitnodigingen ging.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

zondag 9 augustus 2009 om 09:30
Oh, maar voor zelf knutselen van uitnodigingen had ik ook stapels ideeen gehad hoor
Als kind wilde ik per se altijd mijn uitnodigingen zelf maken, dus tekende ze ik wel eens, of kopieerde uit een waltdisney kleurboek wat leuke plaatjes, kleurde ze in en plakte ze met glitter enzo op gekleurd papier. Toen ik wat ouder was, origamide ik er op los of met ander spul, filigraan ofzo. Mooi was het misschien niet, maar wel zelfgemaakt .....
Als kind wilde ik per se altijd mijn uitnodigingen zelf maken, dus tekende ze ik wel eens, of kopieerde uit een waltdisney kleurboek wat leuke plaatjes, kleurde ze in en plakte ze met glitter enzo op gekleurd papier. Toen ik wat ouder was, origamide ik er op los of met ander spul, filigraan ofzo. Mooi was het misschien niet, maar wel zelfgemaakt .....