Hij is niet happy zegt ie

09-08-2009 15:23 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik plaats een nieuw onderwerp want kon mijn oude niet weer vinden(diigbeet die ik ben)

Mijn vriend is van nature erg bazig en ik had hier een topic over gestart hier waarop ik hele goede reacties kreeg. ik heb een aantal reacties gebruikt om in gesprek te gaan met mijn vriend en hij schrok over hoe ik me voelde en de afgelopen weken heeft hij hard zn best gedaan om dingen te veranderen.We zijn zelfs op vakantie geweest en dit was leuk. Maar nu vandaag ineens is het weer mis. Het kwam omdat ik gisteren aan hem voreg waar zijn oude telefoon was want die lag niet meer in de kast. Ook hadden we een gespreke gehad over het feit dat hij ineens heel veel( ruim 5, 6 keer per week) naar een vriend van hemgaat en veel belt ( we hadden een erg hoge telefoonrekening gekregen vna zij mobiel).

Ik zei dat hij teveel belde en ineens was alles weer als vroeger.Het kwam door mij dat hij zon hoge rekening had want hij belde mij zoveel.ik hem gezegt dat ik een specificatie opvraag en dan zien we wel of dat zo is.Nou da thoefde niet vna hem,dat opvragen.Ik heb het wel gedaan.Het feit dat ik hem vroeg waar die telefoon was is hem in het verkeerde keelgat geschoten en nu zegt hij dat ik hem neit vertrouw en dat hij opgesloten zit( terwijl hij elke eer weggaat)Hij voelt zich niet happy enz. Ik sprak hem aan op het feit dat hij inhet verleden mij ging opnemen en videobellen om te zien waar ik was. Hij wilde niet over het verleden praten, dat was niet belnagrijk. Het ging nu om de toekomst. Ik sta echt met mn bek vol tanden... Ik voel me al heel lang opgesloten en nu zegt hij dat ik vna alles had mogen doen, maar als ik iets deed dan belde ij mij steeds.Ik wee het best is om hem te laten gaan maar ik ben gewoon te verbaasd. Dat iemand zo functioneert, ik begrijp er niks van....
quote:Zamirah schreef op 09 augustus 2009 @ 15:47:

Ze woont met een parasiet samen, dus logisch dat ze zich bemoeit met zijn belkosten.

Mootje, waarom blijf je aan zelfkastijding doen?Juist niet. Samenwonen met een parasiet moet je afkappen. Daarin meegaan is behoorlijk niet slim.
De reacties van vooral madhe zijn erg fijn om te lezen! bedankten nee ik heb mn ex niet meer gezien. Ik heb toen geschreven dat ik hem plotseling tegen kwam, als je begrijpt wat plotseling is dan had je zelf je antwoord al.

Het is prima dat iedereen fel reageert en ook lekker kinderachtig dat ik op schrijffouten reacties krijg maar ach, he , laat maar.

Ik doe niet aan zelfkasting maar ben oprecht bang voor hem en dat is wat moeilijk te begrijpen is blijkbaar.
quote:mootje18 schreef op 09 augustus 2009 @ 15:51:

Ik doe niet aan zelfkasting maar ben oprecht bang voor hem en dat is wat moeilijk te begrijpen is blijkbaar.En daar zijn in je vorige topic zat tips/sites voor genoemd waar je iets mee zou kunnen.
DAN DOE ER WAT AAN!

Jij bent verantwoordelijk voor je eigen geluk, niemand anders.
Ja, dat vind ik echt.
en over dat opgesloten gesproken, stel je eens voor , je bent lekker aan het winkelen en je vriend belt je steeds, ook nog met een videobellen en wil hij zien waar je bent.Ben je een middag alleen thuis, komt hij thuis, gaat hij heel lang op de wc zitten en komt later er weer uit met de medeling da tik nie tmijn vriendin aan de telefoon over hem hoef te praten. Had ie alles wat ik die middag deed thuis opgenomen met zn ipod.

Hoe zou jij je voelen???????/
Ik zou zelf vertrekken / hem eruit flikkeren.
Ja, dat vind ik echt.

Ik doe niet aan zelfkasting maar ben oprecht bang voor hem en dat is wat moeilijk te begrijpen is blijkbaar.Ik ken je andere topics niet en zie niet hoe ik uit je openingspost zou moeten halen dat jij bang voor die vent bent. Misschien dus nog een goed idee om alles in 1 topic te plaatsen. Dat geft een wat completer beeld.
Ja dan zou ik me ook opgesloten voelen, maar dat zou óok genoeg reden zijn om hem het huis uit te knikkeren.
quote:mootje18 schreef op 09 augustus 2009 @ 15:54:

en over dat opgesloten gesproken, stel je eens voor , je bent lekker aan het winkelen en je vriend belt je steeds, ook nog met een videobellen en wil hij zien waar je bent.Ben je een middag alleen thuis, komt hij thuis, gaat hij heel lang op de wc zitten en komt later er weer uit met de medeling da tik nie tmijn vriendin aan de telefoon over hem hoef te praten. Had ie alles wat ik die middag deed thuis opgenomen met zn ipod.

Hoe zou jij je voelen???????/Maar wat maakt jouw relatie verder leuk? Wat maakt het het waard bij elkaar te blijven?
Het doet er niet toe hoe je je voelt, daar is geen discussie over.

Het gaat erom wat je ERMEE DOET!

Wil je wel iets doen of wil je alleen medelijden?

Ik denk dat jullie een ongezonde relatie hebben, wat los staat ven een telefoonrekening. Dit is alleen een situatie waarin het zich uit.
Hoe ik me zou voelen vraag je?

Ik zou zo pislink worden dat ik mijn huis met hem erbij met de grond gelijk had gemaakt!

Dit gaat echt helemaal nergens meer over en jij laat het allemaal maar gebeuren!

Ik doe niet aan zelfkasting maar ben oprecht bang voor hem en dat is wat moeilijk te begrijpen is blijkbaar.

Lieve schat, ik weet precies waar je het over hebt. Ik heb het in je vorige topic ook verteld, en ik doe het nog maar een keer.

Ik heb 8 maanden "verkering" gehad met net zo'n klootviool als waar jij nu mee opgezadeld bent.

Het was een moslim en wilde mij helemaal brainwashen. Ik mocht niks meer van die eikel, geen vriendinnen meer zien, niet uitgaan, enz. hij checkte zelfs mijn kleding als ik naar mijn werk ging ( dat het niet te hoerig was...) Hij heeft mij 2 keer mishandeld.

Ik heb het uitgemaakt na 8 mnd en toen heeft de beste meneer mij nog 4 mnd gestalkt. De politie stond uiteindelijk te surveilleren voor mijn deur.

Maar ik heb wel volgehouden. Wat moest ik anders..? Ik wilde kostte wat kost van hem af.

Ik hoop dat jij ook eens ooit het licht ziet. Elke vrouw die mishandeld wordt, hetzij geestelijk, hetzij lichamelijk, is er wat mij betreft 1 te veel.

De reacties van vooral madhe zijn erg fijn om te lezen! bedankten nee ik heb mn ex niet meer gezien. Ik heb toen geschreven dat ik hem plotseling tegen kwam, als je begrijpt wat plotseling is dan had je zelf je antwoord al.

Het is prima dat iedereen fel reageert en ook lekker kinderachtig dat ik op schrijffouten reacties krijg maar ach, he , laat maar.

Hmm eerst dacht ik dat je wat aan mijn reacties had. Jammer genoeg niet.

Je doet niet aan zelfkastijding zeg je, maar je blijft in deze situatie. Je doet er toch niets aan om het te veranderen, je laat het toe. Hoe noem jij dat dan?

Je bent bang? Vertrek dan (naar verder weg), schakel hulp in als je reden hebt om bang te zijn, maar gebruik het niet als excuus. Wat wil je van ons? Medelijden? Dat we met je mee gaan klagen? Mij lukt dat niet, want ik heb er geen last van. Ik vind het ook niet zielig omdat het je eigen keuze is om bij hem te zijn.

Je maakt het jezelf zo moeilijk en volgens mij ben je dit nu gewent. Verander dat! En dan mag je klagen, maar dan doe je er tenminste iets aan.

Als ik 3 dagen ga zeuren over de afwas die ik niet wil doen, moet ik die nog steeds doen en wordt het alleen maar erger. Reken maar dat ik in die 3 dagen nog meer vaat maak.

Over je ex, ik zag dat dat topic tussendoor kwam. Het kon toch zijn dat dat meespeelt. Hoevaak lees je dat wel niet, dat een TO een ex tegenkomt en ineens genoeg heeft van de relatie. Tussen neus en lippen wordt de ex dan vermeld. Niet erg, maar kap eerst het ene af.

Daarbij weet ik heel goed wat plotseling is, maar weet ik ook dat plotseling niet hoeft te betekenen dat je diegene daarna niet meer ziet. Ik kom wel eens plotseling een vriendin van vroeger tegen. Echt wel dat we dan weer contactgegevens uitwisselen en eens bijpraten. Niets mis mee.
quote:mootje18 schreef op 09 augustus 2009 @ 15:54:

Hoe zou jij je voelen???????/

Ik zou me bij controle wantrouwt voelen, en daar geen zin in hebben.

Als mijn vriend ooit het videobellen ontdekt en hij wil dat met me doen. Leuk. Hij moet alleen niet piepen als ik ergens ben waar het niet uitkomt. Met vrienden bijvoorbeeld, dan houd ik een gesprek zo kort mogelijk.

Als mijn vriend alles wat ik doe opneem, dan stuur ik hem regelrecht naar een pz. Dan ga ik niet naar hem luisteren en blijf ik niet bij hem. Dan hoef je je er ook niet vervelend of ongemakkelijk bij te voelen.
Uhm, wat denk je van nu je tas inpakken en weggaan? Of wil je wachten tot het echt uit de hand loopt?
uhm een relatie hoort vooral leuk te zijn (en met wederzijds respect) met hier en daar een hobbel en bobbel.

maar niet voornamelijk hobbels en bobbels en soms een keer leuk!

was al dat ene topic aan het zoeken waarin mensen vertellen waarom ze zo blij zijn met hun partner...

maar ben gestopt met zoeken want TO schijnt toch niet te willen luisteren...

Ik doe niet aan zelfkasting maar ben oprecht bang voor hem en dat is wat moeilijk te begrijpen is blijkbaar.Nou, ik ken je andere topic niet en heb ook geen zin om het op te zoeken en te lezen. Wat ik wel van je vindt is dat je jezelf in een slachtofferrol drukt. Je schrijft onderaan 'dat is moeilijk te begrijpen blijkbaar' en in een ander stukje schrijf je hoe erg je gecontroleerd wordt en vraag je hoe wij ons dan zouden voelen. Met andere woorden, je wil heel graag horen dat hij heel naar en rot voor je is en dat jij er niks aan kunt doen. Alleen, dat kun je wel en alleen JIJ. Ga weg bij een man die niet in staat is een gelijkwaardige relatie op te bouwen.
Stressed is just desserts spelled backwards
er is een heel mooi topic, gestart door newstilista dacht ik, over hoe uit de slachtofferrol te komen...
Mootje, je mag best klagen. Maar denk je ook niet dat het beter is om je probleem op te lossen dan erover te klagen?
Als je bang voor hem bent en je wilt toch van hem af dan zou ik eens gaan googlen naar een Blijf Van Mijn Lijf Huis oid.

Hier blijven zitten en alleen maar dingen roepen als dat je je oh zo opgesloten voelt zal niet veel veranderingen brengen in je leven. Dus in plaats van om hier nu slachtoffer te spelen zou je jezelf ook een flinke schop onder je kont kunnen geven en actie ondernemen. Niet nog eens tijd verspillen door hier een topic te openen. Juist doordat je hier zelf voor kiest kunnen wij niks voor jou betekenen.
Ik kan me goed voorstellen dat je bang voor je vriend bent. Iemand die alles wat jij doet opneemt en bekijkt is niet goed snik. Misschien ben je zelfs bang om wat je hier over hem post en de mogelijkheid dat hij dit ontdekt.

Vrouwen die in een relatie zitten waarin angst een rol speelt hebben vaak moeite hieruit te komen. Mede omdat ze ook de leuke kanten zien van de man en zich hieraan blijven vastklampen: het is niet altijd zo, soms is het ook leuk etc. Er komt een punt waarin je je gaat beseffen dat jij eronder door gaat, dat je die angst niet langer trekt en weer echt wil leven, bevrijdt van hem. Dat punt heb jij nog niet bereikt en wat wij hier ook zeggen of schrijven, je moet het zelf doen. Opeens gaat de knop om en tot die tijd is elk advies als het ware zinloos. Heb je familie of vrienden waar je terecht zou kunnen als je bij hem weg zou gaan, zou je dit kunnen plannen zonder dat hij erachter komt en je vindt?
Precies Zwieber, de 'knop' is bij Mootje duidelijk nog niet om. Er worden bij de adviezen teveel de 'maar-en' belicht. Dat je zussen wat verder wonen heeft niets te maken met dat ze je niet kunnen helpen toch? En dan daar even een paar dagen heen om te logeren zodra je van hem af bent lijkt me alleen maar heerlijk als ze verder weg wonen. Of wonen ze in Australië ofzo?

En, gezien al jouw topics is het alleen maar goed dat je vriend zich nu niet happy voelt. Jij voelt je namelijk ook niet happy in de relatie, dus nu het wederzijds is een mooi moment om het af te kappen??

Sterkte!
En dan jou ook nog in de schoenen schuiven dat ie "niet happy" is...wat een lul de behanger, joh.
Heb niet het hele topic gelezen en ook je vorige topics niet. Ja, grote kans dat hij (weer) vreemdgaat. Vind trouwens dat je als vrouw best zijn telefoongegevens mag opvragen als je vermoedens hebt. Niet mee weg laten komen. Vind oprecht dat sommige vrouwen eens wat meer vuur in de relatie moeten brengen en niet van dat onderdanige...
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven