Vriendschap in Amersfoort

29-06-2009 16:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn naam is Linda en ik woon sinds kort in Amersfoort - ik ben bij mijn vriend ingetrokken. Aangezien ik hier vrijwel niemand ken, lijkt het me leuk om wat meiden uit de omgeving te leren kennen. Ik woon zelf in Kattenbroek.

Ik ben 23 jaar oud en begin in september aan een master aan de universiteit van Utrecht. Ik hou van shoppen, stappen, in de zon zitten en een terrasje pakken. Daarnaast ga ik graag een stuk lopen (helaas heb ik geen hond), sporten of doe lekker niets

Heb jij zin om lekker te kletsen en te winkelen a la sex in the city, mail dan!

Groetjes Linda
Hey Linda,

Ik woon in de buurt van Amersfoort, Wil ook graag nieuwe vriendschappen in mijn buurt maken

Heb je een mailadres? dan kan ik per e-mail meer over mijzelf mailen. Mijn email is wendy-b en dan @hotmail.com
-
Hallo!

Hier nog iemand uit amersfoort die wel in is voor wat gezellige contacten! Is dit nog een actief topic?

groetjes, Laura
-
Hallo,

Wij gaan binnenkort (als we ons eigen huis verkocht hebben) naar Amersfoort verhuizen. Lijkt me dus leuk om al met wat mensen in contact te komen. Hoe oud zijn jullie?

Groetjes
Hoi hoi,

Ik woon ook in Amersfoort, ben 29 maar heb wel drie kinderen. Weet niet of jullie vriendinnen zonder kids zoeken. Als het niets uitmaakt wil ik ook wel contacten. Kan wel wat leuke vriendinnen gebruiken.

Mochten jullie willen mailen, vraag dan even vriendschap aan dan stuur ik jullie mijn mailadres
-
Lovers1980 ik heb een vriendschap aangevraagd. Ik ben ook 29 en heb 1 dochertje. Dus helemaal leuk dat je ook kinderen hebt.

Liefgekkie, ik ga even op je hyves kijken
@ dewereldrond, ik heb je vriendschap bevestigd en je een bericht gestuurd met mijn mailadres.

@ Liefgekkie, ik heb gèèn hyves. Maar als je het leuk kun je mij ook mailen? Ik merk het wel.
een aantal van jullie heb ik toegevoegd..

voor degenen waar geen emailadres bijstaat..

voeg mij even toe: postvoormarion@live.nl

ben nu 1,5 jaar wonend in amersfoort. doe studie pedagogisch werker en werk in de ouderenzorg in een verpleeghuis.

ben 22 en happy single (kwam hier om te gaan samenwonen, maar de relatie is inmiddels een half jaar over).

groetjes Marion
Hallo allemaal,

ik woon inmiddels al weer 2 jaar in Amersfoort met mijn vriend. Ik ben ook nog steeds op zoek naar leuke vriendschappen in de omgeving. Al mijn vrienden en familie wonen in een ander deel van het land en als ik daar eens langs wil gaan, moet ik het echt inplannen. Het lijkt me leuk om weer eens mensen in de omgeving te hebben waar je overdag kan afspreken om 's avonds een terrasje te pakken.

Mijn mailadres is nickie83@hotmail.com. Per mail kan ik wat meer over mijzelf vertellen.

Groetjes, Monique
Hallo allemaal,

Sorry, ik ben dit topic begonnen, maar heb er daarna vrijwel niet meer naar gekeken - vakantiedrukte, opknappen van het huis en weer met de studie begonnen.

Maar wat leuk dat jullie gereageerd hebben.

Is het misschien een idee als ik een lijst met e-mail adressen samenstel - dan kunnen we elkaar mailen en misschien (gezamelijk) afspreken om elkaar te leren kennen/zien.

Mochten jullie dit zien zitten, mail even je gegevens door naar linda-amersfoort@hotmail.com

Groetjes en een fijne avond!
Ha meiden,

Wat een leuke reacties op dit topic!

Lijkt mij ook erg leuk om meer mensen te ontmoeten in de omgeving van amersfoort om leuke dingen mee te doen, zoals shoppen, gezellig kletsen, filmpje kijken!

Mocht je interesse hebben, hier mijn mailadres:

miekjuh86@hotmail.com!

O ja, ik ben nu 23. Woon nu nog in Amersfoort, vanaf volgende maand in Nijkerk (naast Amersfoort)

Groetjes Annemieke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven