Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Soof: mijn laatste post naar jou klinkt misschien wel heel erg vrolijk (nu ik 'm teruglees). Weet dat ik aan je denk en ontzettend met je meeleef. Maar ik wilde ook 'gewoon' even iets positiefs schrijven. En even naar de leuke dingen kijken. Dikke
Wat een mooi kado Sophy! Ik vind die stoelen echt helemaal te gek! En zilver met zwart, klinkt ook heel mooi. Lijkt me ook fijn om zo'n mooie kinderstoel te hebben, het is toch iets wat zomaar een paar jaar in je kamer/keuken staat dus mag best een beetje mooi zijn als het even kan.

Lief dat je je verontschuldigt dat je niet reageert op iedereen maar dat hoeft echt niet. Richt jij je maar op je mama en op je kleine meisje, dat kost allemaal al energie genoeg. Fijn dat het vandaag meeviel met de pijn en dat je moeder vrolijk was. Toch wel heel leuk dat jullie samen zo kunnen genieten van het mooie kado! Heb je hem thuis ook al neergezet? Of vond je dat een beetje te vroeg?

Fleur, wat verdrietig dat het niet gelukt is En dan juist in die moeilijke tijd komt er weer iemand vertellen dat ze zwanger is. Kan zij ook niks aan doen natuurlijk maar kan me voorstellen dat het wel extra steekt als bij jullie net weer een poging mislukt is. Heel veel sterkte en kracht toegewenst om straks weer verder te gaan met de nieuwe poging.

Magic, een collega van mij heeft ook een transvaginale operatie ondergaan. Dan niet een kijkoperatie maar wel eentje waarbij ze bij kennis was (ruggenprik in haar geval). De operatie zelf was haar heel erg meegevallen, het was erg snel gegaan en het was niet ongemakkelijk. Maar natuurlijk had zij zich vantevoren ook zorgen gemaakt, ik denk dat iedereen dat wel heeft. Hopelijk gaat het dan nu ook echt door, dan heb je het er maar op zitten. Anders blijf je er maar tegenaan hikken en daar heb je ook niks aan.

Ik heb morgen een belafspraak met onze arts rond drie uur. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Ik zal wel weer van die tabletten moeten hebben om de boel op te wekken want vandaag is het precies 7 weken geleden dat ik ongesteld ben geweest. Maar hopelijk wel eerst even een echo, je weet het maar nooit.... En dan ben ik ook benieuwd hoe het met het afvallen zit. Ik hoop eigenlijk dat ik al mag beginnen. Wat zouden jullie doen? Ik wil de resultaten van het onderzoek niet beinvloeden maar eigenlijk lijkt het me ook wel fijn om komende week een sportschool uit te zoeken en de keuken uit te mesten. Kan ik mooi al het ongezonde eten weggooien. Maar dan wil ik het liefs ook meteen met minder calorieen beginnen.... Nou ja, eerst maar eens de dokter vragen wat zij er van vindt.
Kaetje: succes morgen met je belafspraak. 7 weken is idd erg lang. Wat afvallen betreft: nu je schrijft dat je zin hebt om een sportschool uit te zoeken en de keuken uit te mesten zou ik zeggen: doen!!! Als de motivatie er is, zou ik daar maar gebruik van maken. Maar... morgen eerst maar eens aan een arts vragen. Die weten het waarschijnlijk het beste! Good luck!
Kaetje, inderdaad weer lang geleden die vorige menstruatie. Zekers eerst een echo, je weet natuurlijk maar nooit. Kan me voorstellen dat je nu niet meer wilt wachten inderdaad op het ziekenhuis of je wel of niet kunt gaan afvallen. Weet je hoe lang het nog duurt voor je iets van het ziekenhuis hoort wat dat betreft?

Soof, absoluut geen excuses maken dat je weinig tijd hebt voor het forum. Dat snapt echt iedereen. En wat een mooi cadeau van je moeder en heerlijk dat ze eindelijk weer eens een dag zonder pijn had. Wat zit je toch in een rotsituatie zeg. Nogmaals weer eens een stevige knuffel voor jou!

Fleur, wat ontzettend balen dat het weer niet gelukt is. Ik duim voor je laatste poging. En moeilijk is het he als iedereen om je heel zomaar zwanger lijkt te worden. Sterkte!
Dag lieve meiden,

Sophie, ik heb er geen woorden voor. Wat ontzettend vreselijk dat het zo hard gaat met je moeder. Heel veel sterkte en idd een prachtig kado! (ik ben nu trouwens ook wel benieuwd naar de naam, maar dat kom je maar over 20 weken vertellen) Gelukkig krijgt ze nu de juiste pijnmedicatie.

Kaetje, kan je niet regelen dat je alleen meedoet aanhet onderzoek als je ingeloot wordt voor het afvallen? Als je in de controle groep komt en je gaat zelf afvallen, beïnvloed je wel de resultaten. Knap van je dat je zo graag wilt afvallen. 7 weken al niet ongesteld, wow, wordt wel tijd voor een echo idd en dan misschien is die Provera dan helemaal niet nodig.

Fleur wat kut dat je niet zwanger bent. Bah. Heb je wel cryo's van je vorige poging? Grrrr en dan ook nog zo'n vriendin die leuk kot vertellen dat ze zwanger is. Dat kan je er natuurlijk dan niet bij hebben. Sterkte!

Peggy heb je vannacht een beetje kunnen slapen?

MagicC hoe oud is je stiefzoontje? Alvast een fijne vakantie!

Ik ben nu alweer bruine zooi aan het verliezen (sorry, voor dit vieze praatje op de vroege zondagochtend) zit nog maar op dag 17... Begint steeds vroeger. Dag 12 mijn eisprong gehad en nu alweer... Grrr, beetje om moedeloos van te worden, maar we steken braaf onze hoofden in het zand en doen net alsof er niks aan de hand is

Vanmiddag komt een stel langs. Ik krijg gelijk de kriebels. Ze wilde wel heel graag komen. Eerst een smsje waar ik niet op reageerde en toen een telefoontje (ze belt NOOIT). Ik ga gelijk vanalles denken. Zonde van mijn energie, mn man blijft zeggen dat het onzin is, maar ik ben zo bang dat ze komen vertellen dat ze zwanger is. Stom is dat, want het is leuk voor hun, maar ik zit er niet op te wachten. Heb al helemaal een speech voorbereid over het feit dat ze niet moeten denken dat ik nog gezellig de middag verder ga theeleuten maar dat ze weg moeten gaan zodat ik het kan verwerken. Egoïstisch he?

Ik ga lekker een eind wandelen met manlief en me geestelijk voorbereiden op vanmiddag. (straks is het echt niks...)
Soof, mooi cadeau. Op die manier is je moeder straks extra dichtbij jullie kindje.

Fleur, wat ontzettend balen dat je niet zwanger bent. Extra cru dat het bij vrienden dan wel 'zomaar' lukt.

Kaet, als je nu echt zin hebt om te sporten, dan zou ik die 'zin' toch maar omzetten in actie! Zeven weken niet ongesteld is wel lang, benieuwd wat de arts gaat zeggen.

Dolfijn, heel herkenbaar wat je schrijft over je bezoek. Kennen zij jullie situatie? Succes ermee!
Soof: wat een ontzettend radeloos berichtje weer! Veel sterkte ermee lieverd!

Fleur: wat ontzettend klote! Jij ook een dikke knuffel!

Peg zwaait even naar iedereen!
Dolfijntje, ik kan altijd stoppen met meewerken aan de studie, zonder opgaaf van reden. Het maakt ook niet uit in welke groep ik zit, als ik niet meer wil meewerken dan houdt het op.

Vreemd dat je zo snel al weer last hebt van bruine zooi... Twijfel je dan niet of het een innesteling zou kunnen zijn? Of verwacht je echt ongesteld te worden?
Jeetje Soof, ik heb hier geen woorden voor .
Fleur, wat onwijs klote dat het weer niet is gelukt! Wanneer heb je het nagesprek?
Kaet, dat is fijn, dat je je altijd terug kan trekken uit het onderzoek. Ik verwacht absoluut niet dat het een innesteling is, ik heb dit altijd ongeveer een week voor mijn menstruatie. Zo smerig en dan breekt het pas echt door zeg maar. Nu is het wat vroeger, maar ziet er hetzelfde uit. Heeft 1 van jullie dit ook? Ik blijf het namelijk niet goed vinden, en de gyn wuift het steeds weg. Ik hoor graag wie dit ook heeft, dan hoef ik me minder zorgen te maken.

MS heb je nu weer last van hoofdpijn of niet?

Maria, het bezoek wat zo komt weet van onze situatie maar hebben het inlevingsvermogen van een een vork.
Dolfijntje: succes straks. Hopelijk is het 'loos alarm'. (wat kan zo'n kinderwens je leven toch enorm beïnvloeden hè, misschien komen mensen wel gewoon gezellig op visite en jij maakt je alweer zorgen! )
MagicC hoe oud is je stiefzoontje? Alvast een fijne vakantie!

Mijn allerliefste MagicSson is alweer 8! Ben echt blij dat hij er weer is. Hij was heerlijk drie weken met zijn mama op vakantie, maar ik vind het ook wel weer heel fijn dat hij hier de boel weer op zijn kop zet ) Vandaag echt een heerlijke familiedag gehad. Juist daarom hoop ik dat het ons gegeven is om uitbreiding aan ons gezin te geven. Ik voel me soms extra 'kindloos', omdat hij er altijd is en wij dus veel 'kinderdingen' doen. Een kind samen zou voor ons allebei het gezin compleet maken.

Wederom knuffels aan iedereen die het ook soms zo moeilijk heeft!

Kaetje: bedankt dat je het hebt aangepast.
Lekker laten leven...
ik breek even in voor sophy, wat een rot nieuws, afschuwelijk dat het zo snel gaat. Ik denk best vaak even aan je, we zijn ongeveer even ver zwanger. Maar verder is jouw situatie zo anders dan de mijne, en zo oneindig verdrietig. Je schreef net dat je voor een pretecho gaat, maar dat dat eigenlijk nog een beetje vroeg is. Bedoel je qua zwangerschap en dat de beelden dan niet zo mooi zijn? In dat geval, ik heb nu 3 keer een pretecho laten maken bij 16-17 en 18 weken (verschillende kindjes hoor) en alledrie waren prachtig en was alles goed op te zien. Zelfs een 3 d echo bij 17 weken lukte, ondanks dat ik gewaarschuwd werd voor slechte beelden. Dus ik hoop dat jullie ook een prachtige dvd kunnen laten maken om aan je moeder te laten zien. Sterkte!
Fleur, wat klote dat deze poging ook niet gelukt is. Wat erg lijkt me dat om te weten dat je nog maar 1 poging te gaan hebt. Natuurlijk moet je proberen om positief te blijven en te geloven dat die poging wel slaagt, maar ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om zo te denken.

Mooi kado, Soof! Al kan dat alle verdriet natuurlijk nooit wegnemen. Pff, ik denk veel aan je en weet telkens geen woorden te vinden om te beschrijven wat ik denk en voel ten opzichte van jou.

Magic, wat fijn dat je je weer beter voelt! Lekker vooruitzicht bijna met vakantie met z'n drietjes! En daarna dan de laproscopie. Hopelijk valt dat straks erg mee.

Kaetje, als jij nu zin en energie hebt om nu al een beetje te beginnen met sporten en afvallen, zou ik dat gewoon doen. Wie weet duurt het nog even voor het programma begint en dan zou je daar op moeten wachten. Vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent, maar ik zou inderdaad ook voor de zekerheid een echo laten maken, voordat je tabletjes gaat slikken. Zullen ze vast in het ziekenhuis ook voorstellen.

Dolfijntje, wat balen van het bruinverlies. Hopelijk wijst het niet op een naderende menstruatie. Het kan altijd nog 2 kanten op he? En kwam het stel inderdaad vertellen dat ze zwanger is?
Arwen, wat lief dat je voor me inbreekt. Ik doelde idd op dat het qua termijn nog te vroeg zou zijn en dat het dan minder mooi zou zijn. Maar fijn om te horen dat dit dus niet het geval is (tenzij ik een heel lelijk kind in me draag, maar daar is dan niks aan te doen ). Heel erg lief dat je dat komt vertellen. Ik maak voor volgende week een afspraak. Ben benieuwd!

Ook andere meiden heel erg bedankt voor jullie lieve reacties Ik vind het bijzonder hoe jullie meeleven, echt. Alle mooie woorden lees ik met veel ontroering. En ook inbraken zoals die van Arwen, vind ik echt super. Echt bijzonder.

En Blog: heel fijn om ook gewoon een luchtig berichtje te lezen hoor, ik snapte heel goed wat je bedoelde Ik heb die foto ook direct aan man laten zien, hij was al zo weg van die stoel en toen helemaal Vind het idd heel fijn dat die stoel voor direct is. Ben alleen wel bang dat wij een heeeel verwend meisje krijgen

Vandaag ging het wel een stuk beter zeg...ze heeft nu een nieuw middel dat 7 keer zo sterk is als de morfinepleister die ze heeft. En hierdoor is ze nu eindelijk pijnvrij. Hopelijk blijft dit even zo. Ze had het er zelfs over dat ze wel naar de kapper wilde (ik had geregeld dat de kapper bij haar kon komen) en daar moest ze een week geleden echt niet aan denken. Dus heeeeel misschien zou ze toch mee kunnen naar de echo!

Goddank voor pijnmedicatie, ze is er zo van opgeklaard. Maar goed, voor de rest is ze nog steeds heel duidelijk ziek. Ze vermagert erg en ziet erg grauw. Maar vandaag straalt ze dan tóch een beetje en dat is wel heel erg mooi om te zien. Vooral dat ze er nog zo van kan genieten, van de zon, de tuin, bezoek etc. Dat ze het ook nog op kan brengen om geinteresseerd te zijn in anderen.....jaja, ik heb een bijzondere mama

Die Bloom stoel staat nu midden in de woonkamer bij mijn moeder en iedereen moet em zien Ze vindt het echt een geweldige stoel En wij vinden het een geweldig kado.

Kaet: even voor jou: ga lekker beginnen meid....je hebt nu de motivatie; grijp die kans! Misschien word je wel helemaal niet ingeloot voor die studie en verlies je kostbare tijd. Ga er lekker voor!
Lieve Soof,

Ik was aan het nadenken over jullie situatie en hoe erg ik het vind voor jullie.

Nu vroeg ik me af of jullie misschien een videocamera hebben en dat je mama dan alvast dingen kan vertellen voor haar kleinkind. Zodat zij later toch haar oma kan zien! (misschien ben ik nu te brutaal, sorry daarvoor dan) Maar een soort van videodagboek waarin ze dingen kan vertellen die ze graag aan haar kleinkind wilde laten weten. Ach het was maar een idee.
Lieve doggie, wat lief dat je zo meedenkt...zulke plannetjes bedenk ik zelf ook steeds, maar op een of andere manier is het steeds moeilijk om het echt te doen. Deels omdat mijn moeder het niet zo prettig vindt om gefilmd te worden....dus haar 'zomaar' voor een camera zetten wil ze niet. Haar man is bijna jarig, dat zou wel een mooie gelegenheid zijn om wat te filmen, want voor later is het natuurlijk onbetaalbaar...

Ik merk ook aan mijn moeder dat het voor haar bijna te pijnlijk is om te praten over snorkel of ons. Ze is absoluut niet bang voor doodgaan an sich, maar vindt het wel eindeloos verdrietig dat ze ons moet achterlaten. Daar echt over praten wordt haar regelmatig teveel... Dus ik denk dat ze het heel erg moeilijk zal vinden om iets tegen haar kleindochter te zeggen....maar wie weet veranderd dit nog wel....

Lieve dog, helemaal niet brutaal, ik vind het bijzonder dat je zo meedenkt. Het zijn precies de ideeen waar ik in mijn eentje over discusseer dank je! Xxx
sophy, misschien vindt ze het makkelijker als ze alleen is? dus dat niemand haar filmt, maar dat de camera op een statief staat en er verder niemand in de kamer is? Lijkt me om te doen ook vreselijk trouwens, maar bewegende beelden zijn inderdaad wel erg fijn om later te hebben voor jullie en voor jullie kind. Ik zit zo te denken aan mogelijkheden hoe je je moeder bij de pretecho kan hebben, maar als zij zoveel pijn heeft en niet mobiel is, is dat lastig.
Wat een lief idee Doggie! Hoe is het trouwens met de kleine man?

Sophie wat een geluk dat er nog goede pijnstilling is en wat knap van je moeder dat ze geinteresseerd blijft in anderen. (vind ik trouwens ook knap van jou hoor! Je blijft vragen naar anderen ook al zit je hoofd bomvol, petje af voor jou!) Zou wel geweldig zijn als je moeder toch mee zou kunnen naar de echo.

Blogbabe, je had helemaal gelijk. Ze kwamen gewoon gezellig op de thee... En ik me maar zorgen maken tot het moment dat ze weg wilden gaan, toen kon ik me pas ontspannen. Ik voel me nu zo dom!

MagicC ik hoop dat jullie snel ook een mooi kindje krijgen met zijn 2tjes en dat je lieve stiefzoon een zusje of broertje krijgt.
Magic, ik heb het niet aangepast hoor, dat heeft Yamuna gedaan. Ik kan het nu niet omdat zij dit topic geopend heeft. Ik heb lekker ontheffing de eerstkomende 2800 posts

Lijkt me best moeilijk soms om je stiefkind te zien maar ook om hem (zoals jij nu) een hele tijd ineens niet te zien. Dubbel allemaal....

Dolfijntje, ik heb wel vaak voor ik ongesteld word al bruinverlies maar niet een week vantevoren. Meestal 3 of 4 dagen vantevoren.

Sophy, goed dat je moeder pijnvrij is nu. En heerlijk ook dat het weer goed is en ze lekker in de tuin kan zitten. Toch fijner dan dat het regent en je binnen moet zitten. En leuk dat ze zo trots is op het mooie stoeltje!

En jullie hebben allemaal gelijk, ik wil ook deze week vast kijken naar welke sportschool we straks gaan. We hebben niet veel keus in onze woonplaats maar ik wil toch zeker niet naar eentje waar de hele dag van die halfnaakte gespierde kerels voor de spiegels op zichzelf zitten/liggen/hangen te geilen. T moet wel een beetje leuk blijven....
quote:dolfijntje01 schreef op 16 augustus 2009 @ 21:14:

Hoe is het trouwens met de kleine man?

Hij had de 6e ziekte, zo zielig. Zat afgelopen vrijdag ineens helemaal onder de rode vlekken. Schrok me rot, ha geweest en was niets ernstigs, gewoon de zesde ziekte. Hij is weer vrolijk sinds eind van de middag. Ga morgen maar gewoon na het cb voor zijn 2e prikken. Ze schijnen niet meer besmettelijk te zijn nadat de vlekken zijn uitgebroken. Verder gaat het hartstikke goed, wordt een heerlijk mannetje.
quote:dolfijntje01 schreef op 16 augustus 2009 @ 21:14:

Blogbabe, je had helemaal gelijk. Ze kwamen gewoon gezellig op de thee... Gelukkig maar! Ja, je gaat raar denken als je in de mmm zit. Ik ging ineens heel kritisch naar mijn vrienden kijken. Zo van: zijn ze begripvol, steunen ze me wel, zijn ze lief voor me/ons, kunnen ze ook over andere onderwerpen praten dan alleen maar kind-kind-kind? Sommige mensen vond ik behoorlijk gevoelloos en dat neem ik ze eigenlijk nu nog steeds kwalijk. (nou ja, ik ben het iig nog niet vergeten)
quote:dolfijntje01 schreef op 16 augustus 2009 @ 14:24:

MS heb je nu weer last van hoofdpijn of niet?

Ja, en heel veel buikpijn.

Als er bij ons plotseling vrienden langskomen ben ik ook heel zenuwachtig hoor. Denk ook gelijk dat ze dan zwanger zijn en ben opgelucht als blijkt dat het niet zo is.

Tijdje terug kwamen schoonzus en zwager hier, dus wij ook nerveus, al bekijken we het bij hun ook weer net even anders omdat zij ook in de medische molen zitten. Dus dan hebben we het daar wel veel over.
soof in de tijd dat mn vader overleed hoorde ik van iemand wiens moeder net overleden was, dat ze een doosje had gemaakt voor haar kleinkind, met een briefje, wat persoonlijke spulletjes, zilveren rammelaar en een kettinkje etc

misschien is zo een persoonlijk kadootje iets voor jou moeder?

kan me indenken dat gefilmt te worden, en een monoloog tegen je kleinkind afsteken te emotioneel of te moeilijk is.

ik weet het niet meis, ik probeer een beetje met je mee te denken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven