Mannen...snapt iemand ze???/

16-08-2009 21:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
puhhh mannen!!! ik vraag me echt af of ik ze ooit ga begrijpen!!! net als vandaag ruzie echt om niets, t zappen naar een ander kanaal en voor je t weet heb je de poppen aan het dansen en dan heb je het nog gedaan ook! en tja praten nee dat willen ze niet, alleen het gal spuiten en that's it, frustrerend!!!
Tja, ze komen niet voor niks van Mars.
hoi hoi...

ik weet niet of je ooit het boek mannen komen van mars.. gelezen hebt? Dat helpt wel een beetje. Als mannen boos zijn willen ze over het algemeen niet meteen praten, en trekken ze zich terug en gaan ze het overdenken en proberen zelf op te lossen. Zolang ze voelen dat het elastiekje strak staat gaan ze geen centimeter jouw kant op komen hoor.

Koppige mannetjes...

ach soms heb je van die dagen waar het helemaal om niks gaat. En dan zit je te vitten tegen elkaar.. en na een tijdje denk je.. pfff waar ging dit weer over.

Als het niet zo belangrijk was, spreek je ongenoegen uit en laat het verder maar ff...

succes
En ze zijn hartstikke snickers.
Gevalletje controle willen houden....weet je zeker dat het niet om meer ging dan die afstandbediening?
Vrouwen toch, meteen naar een forum (externe) toe rennen om te zeiken over hun partner als iets ze niet zint
tja wij luchten ons hart om te praten en te delen.. handig als mannen dat soms ook zouden leren
en 1 woord: Nee

Ik zal ze nooit snappen maar o wat vind ik ze leuk
Ik snap niet wat er niet te snappen valt aan mannen. Juist heel simpel toch?

Het zijn de vrouwen die te moeilijk doen en teveel achter dingen zoeken.

Mannen doen nooit iets met een achterliggende gedachte. Wat ze doen is wat ze doen en wat ze zeggen is wat ze zeggen. Niets meer en niets minder.

En wat ze dus niet doen doen ze dus ook niet.

Heel simpel maar daarom soms ook heel frustrerend.

En nee, ik ben geen man.
ZOu willen dat het soms zo makkelijk zou zijn.. hihih
tja ik zou het willen dat ze zeggen wat ze willen zeggen en dat ik er niets achter moet zoeken! als het echt alleen om dat zappen ging, maar nee daar zal van de week een heel verhaal achter komen ben ik bang.......
quote:amalia schreef op 16 augustus 2009 @ 21:36:

Ik snap niet wat er niet te snappen valt aan mannen. Juist heel simpel toch?

Het zijn de vrouwen die te moeilijk doen en teveel achter dingen zoeken.

Mannen doen nooit iets met een achterliggende gedachte. Wat ze doen is wat ze doen en wat ze zeggen is wat ze zeggen. Niets meer en niets minder.

En wat ze dus niet doen doen ze dus ook niet.

Heel simpel maar daarom soms ook heel frustrerend.

En nee, ik ben geen man.Niet? Heb je recentelijk nog naar de wereld gekeken?
quote:sukkelienthe schreef op 16 augustus 2009 @ 21:22:

puhhh mannen!!! ik vraag me echt af of ik ze ooit ga begrijpen!!! net als vandaag ruzie echt om niets, t zappen naar een ander kanaal en voor je t weet heb je de poppen aan het dansen en dan heb je het nog gedaan ook! en tja praten nee dat willen ze niet, alleen het gal spuiten en that's it, frustrerend!!!
Ja meis,de inhoud van het mannenbrein is toch heel anders dat die van een vrouw.

Lees maar eens mee

Mannen hebben gemiddeld 16 procent meer hersencellen dan vrouwen maar bij vrouwen is het limbisch systeem (het centrum van de emoties in onze hersenen) weer veel groter dan bij mannen. Ook is de hersenbalk (corpus callosum) tussen de twee hersenhelften bij vrouwen groter, waardoor deze twee helften beter kunnen samenwerken. Mannen gebruiken de beide helften van hun hersenen meestal voor specifieke doelen terwijl bij vrouwen de twee helften meestal samenwerken.

De verschillen op een rijtje.

•Vrouwen kunnen zich beter emotioneel uitdrukken (zowel mondeling als schriftelijk) omdat hun hersenhelften beter samenwerken en hun limbisch systeem groter is.

•Vrouwen ruiken beter dan mannen, omdat dit vermogen in het limbisch systeem ligt.

•Vrouwen zijn beter met woorden en kunnen reeksen onsamenhangende woorden beter onthouden.

•Vrouwen zijn beter in het gebruik van een routebeschrijving waar veel herkenbare punten op staan omdat ze hun goede visuele geheugen hiervoor gebruiken, mannen kunnen door hun goede ruimtelijke inzicht beter kaarten lezen.

•Vrouwen zijn in staat om meerdere taken tegelijk uit te voeren omdat hun hersenhelften beter samenwerken.

•Vrouwen zijn beter in het herkennen van gezichten.

•Vrouwen kunnen sneller zien of twee afbeeldingen hetzelfde zijn.

•Vrouwen hebben meestal een betere fijne motoriek.

•Vrouwen gebruiken hun hersenen efficienter dan mannen, mannen compenseren dit met grotere hersenen.

•Vrouwen hebben een breder blikveld terwijl mannen een verder blikveld hebben, ook kunnen mannen zich beter op één doel concentreren.

•Vrouwen kunnen beter onsamenhangende informatie opslaan terwijl mannen beter zijn in het opslaan van geordend informatie.

•Mannen zijn minder gevoelig voor depressies omdat ze zich minder bewust van hun emoties zijn.

•Mannen hebben een beter ruimtelijk inzicht en kunnen objecten beter visualiseren.

•Mannen kunnen beter complexe technische problemen oplossen.

•Mannen zijn bij problemen meer op actie gericht terwijl vrouwen meer op communicatie gericht zijn.

•Mannen hebben meer verbindingen tussen de hersencellen dan vrouwen waardoor de informatie overdracht tussen de cellen sneller verloopt waardoor ze beter complexere problemen kunnen oplossen.

Zie hier de link; http://www.heinpragt.com/manvrouw/manvrouw.php#Deel2
Soms lijkt het net alsof vrouwen mannen zien als achtelijke wezens..
Nou domnaiefmutsje, mensen die achtelijk schrijven waar ze achterlijk bedoelen zijn net zo slim hoor.
Mannen zijn gewoon niet zo gecompliceerd als de meeste vrouwen denken.

Ze hangen wat op de bank, pakken een biertje en doen hun ding.
In ieder geval die 3 bij mij in huis (waarvan gelukkig maar 1 een biertje pakt )
quote:misspoez schreef op 16 augustus 2009 @ 21:46:

Nou domnaiefmutsje, mensen die achtelijk schrijven waar ze achterlijk bedoelen zijn net zo slim hoor.Aangezien ik aan een oog blind ben en de ander ut nie zo heel erg goed doet vergeef ik het mezelf
Hm, als ik alleen de OP zonder de titel had gelezen, had ik toch echt gedacht dat het om wijvengedrag ging
En net als je mannen denkt te vatten, dan verrassen ze je weer op de een of andere manier. Nou ja, die ene van mij wel dus tenminste.
quote:Zwieber schreef op 16 augustus 2009 @ 21:53:

En net als je mannen denkt te vatten, dan verrassen ze je weer op de een of andere manier. Nou ja, die ene van mij wel dus tenminste.Jouw moordenaar?
quote:domnaiefmutsje schreef op 16 augustus 2009 @ 21:54:

[...]

Jouw moordenaar? Die ja!
quote:Zwieber schreef op 16 augustus 2009 @ 21:58:

[...]

Die ja!Geweldig verhaal
Amalia wat heb jij een simplistische en erg oppervlakkige kijk op mannen....valt me op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven