2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
rossia, werk valt mee. mak het mezelf niet te moeilijk vandaag. Morgen weer even buffelen

ik heb wel een voedingskussen gehad. Gemaakt door mijn moeder welliswaar omdat ik ze in de winkel te duur vond. heb het gek genoeg nooit voor het voeden zelf gebruikt, wel voor mini in de box onder het boxkleed, dan lag ze wat hoger zodat ze haar mobiel kon zien en aanraken. Schijnt wel lekker te zijn om mee te slapen tijdens je zwangerschap, maar toen had ik hem nog niet...
Rossia, ik zweer bij het voedingskussen. Ik heb het grootste deel van de zwangerschap geslapen met dan van de H*ma, alleen toen ik last kreeg van mijn bekken was dat niet dik genoeg om de pijn in mijn bekken te voorkomen. Na de bevalling heb ik het veel gebruikt bij het voeden (ok, ik weet het, ik heb niet lang echt gevoed, maar dus gekolfd, maar de periode dat ik zelf voedde, lag mini standaard op het voedingskussen) op bed, zodat mini er niet af rolde, weer om mee te slapen, op de grond toen mini net kon zitten zodat hij niet met zijn hoofdje op de vloer knalde als hij omkukelde enz. enz. enz.

Ik wil trouwens vanmiddag voor de eerste keer gaan fietsen met mini. hij kan nu echt goed zelf zitten, dus we gaan maar eens boodschapjes doen op de fiets. Heb er nu al zin in!
Leuk OGG, samen op de fiets! Kodak momentje al zeg ik het zelf. Veel plezier.

Rossia wij gebruiken het voedingskussen ook veel, af en toe met voeden en spelen en ik heb hem vaak gebruikt tijdens de zwangerschap.
Dag meiden,

Wij laten een 3-4D echo doen. Hebben jullie dat ook gedaan?

Gr,

Gorgi
Hi meiden, we zijn thuis... JOEPIE!!!!!

Vanmorgen om 11.30 u zat ik heerlijk met vriend en kind thuis aan de koffie met gebak. Het gaat goed met ukkie en mij, al maakt ze het ons nu even lastig met veel gehuil . Ze zit alweer op haar geboortegewicht, de bv loopt erg goed en ik voel me eigenlijk ook erg goed. Uiteraard wel moe, die voedingen elke 3 uur hakken er behoorlijk in.

Maar onze dochter is echt een prachtig popje, ik zal snel wat foto's en uiteraard het hele verhaal op de mail zetten.

Ohja, haar geboortedatum is trouwens 11 augustus, ze is uiteindelijk dinsdagochtend geboren.

Tot snel!
Jeeehhhh MissC wat goed om van je te horen! Lekker thuis verder genieten van je mooie gezinnetje. Super dat je je zo goed voelt, kan niet wachten tot de eerste foto`s! Geniet ze...

Rossia bijna vakantie, lekker hoor! Wij hebben ook een voedingskussen en ik vind het een praktisch ding. Tijdens de zwangerschap gebruikt voor het slapen, toen mini net geboren was kon ze daarin naast me slapen in bed of bank en toen ze leerde zitten was het handig voor de zachte landing als het mis ging.

OGG leuk op de fiets, wij willen ook snel een keer voor het eerst op de fiets, nu is het nog lekker weer!

Gorgi doen die 3D is echt heel leuk! Je kan al zoveel zien en is ook erg leuk om te zien wat zo een kleintje doet in je buik! Je kan zlefs al zien op wie het kindje lijkt!

Teddy nog gefeliciteerd met Teddyman!

Michigan hoe is het met jullie kat?

Ik ga alvast mn bedje opzoeken! Truste
Joehoe, Missc en mini-missc zijn thuis . Geniet lekker van jullie popje en ik ben heeeeel benieuwd naar de foto's!

OGG, hoe was het fietsen? Wij hebben gister nog een stuk gefietst. Uk vindt het helemaal leuk, en wij ook natuurlijk! Heerlijk rondom ons mooie dorp.

Rossia, gelukkig heeft baassie ingestemd met 3 dagen. En als het dan niet bevalt, dan nok je hem gewoon. Tegen die tijd is de arbeidsmarkt alweer super gezond dus geen probleem toch . Geen katertje van de bbq, wel heerlijk een paar roseetjes gedronken. Gister lekker gefietst en lekker in de tuin gezeten. Heerlijk

Michigan, hoe is het met je kat? En met de rest wat niet lekker liep gisteren?

Vera, ik denk niet dat dat bord wat wordt. Ben weer overboden, maar we gaan gewoon op zoek naar een ander. Wat fijn dat jullie schuttingprojectje klaar is kunnen jullie echt lekker genieten in de tuin. Het wordt weer superweer op onze mamadag. Nog plannen voor woensdag?

Teddy, wat erg om weer te moeten werken he? Gelukkig heb je rustig kunnen opstarten. Morgen en woensdag bikkelen en dan alweer weekend!

Mimpje, jij heb dus echt mamadag nu! En morgen nog. Lekker hoor. En dan maar hopen dat je het lesgeven niet bent verleerd. Zou toch wat zijn

Gorgi, wat super dat je een goede echo hebt gehad!

Floor, hoe is het met jou?

Ik heb gisteren uks haren een beetje bijgeknipt. Hij had echt zo'n matje in zijn nek, en nu niet meer. Het is niet helemaal superrecht maar dat mag met dat weinige haar nu nog . Fijne avond allemaal!
Angel, cross! Trusten alvast. Lekker op tijd om nu al je bedje in te duiken

Rossia, ik heb geen voedingskussen en heb hem ook eigenlijk niet gemist. Ik heb bijna nooit met een kussen geslapen, met voeden lag ik veel in bed in het begin, daarna zittend en dan met een gewoon kussen. Hoor van anderen wel dat het handig is, maar ik heb hem nooit gemist.

Gorgi, lijkt me super zo'n 3 of 4D echo. hebben wij niet gedaan, maar mochg ik ooit weer een keer zwanger zijn dan wil ik dat wel.
Hoi meiden,

even snel een berichtje van mij. Ik was een lang weekend weg, vandaar even geen nieuws gehad van mij. Het was heerlijk!

Helaas wel vanmorgen ongesteld geworden, bah! Maar gelukkig niet tijdens het kamperen, luistert mijn lijf toch nog enigzins.

Ik kom morgen of zo even uitgebreid terug.

Teddy zet mijn NOD maar op 15 september.

x Floor
Even snel reageren hoor, ik lig al in bed. Vandaag ongesteld geworden en verga van de kramp. Net even inbad geweest, zo een kop thee en dan hoop ik dat het beter wordt.

Missc welkom thuis! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je kleine meid en met jou. Morgen alweer een week oud zeg. Hoest met je buik? Zal morgen de tabel aanpassen. Dat lukt niet met mijn telefoon.

Gorgi wij hebben met 26 weken een 4d echo gemaakt. Was heel erg leuk. Beide oma's waren mee. Vond het heel bijzonder om je kindje zo te zien en je kunt echt zien hoe hij of zij eruit ziet en op wie ze lijkt en dat klopte bij ons echt. We kijken de dvd nog wel eens terug. Tis absoluut de moeite waard.

Tot morgen meiden
Hoera Missc is weer thuis. Wat fijn joh en dat mini het zo goed doet ook. Echt super. Kom maar even lekker bij en blijf vooral genieten.

Gorgi, wij hebben dat nog niet gedaan. Weet ook niet of ik het doe.

Angel, ik heb er net 1 besteld bij de h*ma, ben benieuwd of ik er straks net zo enthousiast over ben dan jullie.

Ellein, klinkt als een super weekend. Lekker genieten en groot gelijk heb je. Uk zijn mat eraf. Was het nu al zo'n gangster Baassie snapt het inderdaad nog niet zo. Als hij het gaat terugdraaien is het toedeledokie!

Floortje, balen van je ongesteldheid, wel een pluspunt dat het naar je geluisterd heeft en je dus lekker hebt kunnen genieten van een Kampeerweekend. Ben je erg teleurgesteld

Teddy, oh bah, niets aan. Lekker in bed met een kop thee en misschien een kruikje.
Gorgi, 3D/4D-echo is erg leuk! En als ik nu terugkijk naar die echofoto's van mini, dan herken ik hem daar ook helemaal in. (nu trouwens iets minder, maar net na de geboorte was het echt heel mooi) Als ik nog eens zwanger ben, wil ik zeker weer zo'n echo laten maken. Vriendlief Manlief vindt het bij een tweede 'niet nodig' , maar ik vind dat een tweede het ook verdient om naderhand zulke mooie echofoto's en een echofilm te hebben en ach, ik vond het zelf egr leuk om nog een keertje extra 'baby te kijken'.

Ellein en Angel, ja het fietsen was top! We zijn maar een klein stukje gegaan, want ik had veel last van mijn bekken omdat ik op vakantie enorm door mijn rug was gegaan. Maar ook dat kleine stukje was heel leuk en mini heeft volgens mij ook genoten. hij zat de hele tijd heel relaxed in zijn stoeltje, zo van 'kijk mij eens in mijn mooie fietsstoel' en hij zat allemaal geluidjes te maken, zo schattig! Van de fysio moet ik de komende dagen steeds kleine stukjes fietsen om mijn bekken recht te laten blijven, dus dat gaan we dan maar doen he?! (vinden mini en ik helemaal niet erg )

Ellein, mini's matje geknipt?! Hier is het ook eigenlijk nodig, maar verder heeft mini nog niet zoveel haar, dus vind het ook weer zo wat om dan dat kleine beetje haar dat 'ie heeft er af te halen

Floortje, balen dat je ongesteld bent! Gelukkig idd niet tijdens het kamperen, maar toch balen. Ik hoop dat je niet al te teleurgesteld bent (meende dat je in de mail al aangaf er niet veel van te verwachten deze maand ivm niet juiste moment benut?!)

Teddy, ook weer ongesteld en er dan ook nog zo beroerd van. Bah! Trouwens ff een vraagje...jij hebt toch een Iphone? Waar heb je die gekocht, was 'ie erg duur, welke provider zit je en ben je er tevreden mee (met provider en Iphone)? Mijn abonnement loopt nl over ongeveer 1 week af en denk over een Iphone...

Missc, weer thuis! Gefeliciteerd! Blij om te horen dat het goed met je gaat! Ben erg benieuwd naar foto's en het verhaal. Geniet van jullie gezinnetje!

Wij hebben de schilder over de vloer. De hele week. Dat is fijn, want er zat geen spatje verf meer op de kozijnen, maar ook lastig want vandaag zet hij alle kamers in de grondverf en dus moet ik echt zoeken waar ik mini kan laten slapen ivm de verflucht en natuurlijk de schilder die steeds in- en uitloopt. En nu kan ik niet naar het strand morgen, want vind dat ik niet een hele dag weg kan als er iemand bij ons aan het werk is. En nu in mijn bikini in de tuin gaan liggen bakken vind ik ook weer zo wat met een loslopende schilder...
Hey Meiden,

Ben weer goedgekeurd bij de vk! Alles was goed en er was niets te klagen van beide kanten. Hartje klopte mooi regelmatig, bloeddruk en ook het bloed en ijzer enzo was goed. Teddy voor de tabel, 22 september weer de nieuwe afspraak.

OGG, succes met de schilder en nee, zou dan ook niet in de tuin gaan liggen bakken!
OGG ik heb inderdaad een iphone. heb al even gereageerd in je topic hierover. Vanavond zal ik je ompraten!
Hey meiden,

Eerst even ego want ik kreeg zojuist de schrik van mijn leven. Ik had mijn binkie overgetild van de mc naar de wagen en draaide mezelf om zodat ik de spullen uit de auto kon halen. Daar druk mee bezig hoorde ik een vreemd geluid, echt alsof hij aan het stikken was. Snel draaide ik me om en had hij zijn HELE speen (met ring!) gedraaid in zijn mond. Ik schrok me rot, heb natuurlijk heel snel die speen eruit getrokken en daarna extra geknuffeld. Hij huilend en ik trillend stonden we daar samen op de stoep. Bah zeg.

Normaal heeft hij een doek aan zijn speen maar die had ik er even af omdat hij dan zijn speen er makkelijk uittrekt. Nu mag hij van mij echt niet meer zonder.

Ik ga even lezen en reageren!
Rossia wat fijn dat je goedgekeurd bent! Nu op naar de 20 weken echo. Ben het even kwijt hoor, maar willen jullie weten wat het geslacht is?

Missc hoera jullie zijn weer thuis. Geniet van je kersverse gezin!!

OGG fijn dat je huis nu opknapt, wel balen dat het nu juist zo warm weer is. Ik ga trouwens wel altijd weg als er iemand aan het werk is. Misschien een te goed vertrouwen in mijn mede mens...

Floortje blijft balen he! Gelukkig niet tijdens je kampeerweekend, hebben jullie het leuk gehad?
allemachtig mimpje, dan schrik je je ook rot. Mini doet ook altijd zelf haar speen in en uit. Vaak verkeerd om, of half in haar mond...

In de wagen zit ie aan een koordje, maar in bed niet. Misschien toch een idee om daar ook iets aan te maken.
Hmmm ik zal vast de enige zijn, maar tot een minuut geleden heb ik steeds gedacht; "wat een schattige echte Hollandse achtergrond, met die van die kindjes, hebben we toch deze week".....
hahaha, Mimpje, ja kindertjes die doktertje spelen !

Ik zag gisteren tijdens het struinen een knuffel waar je je speen in kan steken, misschien is dat een idee?? Wat zul je geschrokken zijn zeg!!

En ja, kan niet wachten om te weten wat het wordt. Nog een paar weken geduld!

Teddy, hard aan het werk vandaag?
uhmmm ik word hier niet uitgelachen he!

Hehe ein-de-lijk is de rugzak van mini binnen. Ik had een hele leuke besteld, maar toen was er iets misgegaan met drukken. Ik hem weer teruggestuurd en nu na 3 weken valt hij weer op de deurmat. Heb vanmorgen wel 10 minuten lopen zeuren bij de klantenservice, haha toevallig of niet ik ben blij dat hij er is.
Nee, Mimpje, we lachen je toe !

Hoera, hij is binnen!!! Foto op de mail ervan natuurlijk!
ah goed idee Rossia, mini is wakker dus ik laat hem even poseren met tas!
heb er gelijk eentje van de trap gemaakt, die hadden jullie nog te goed van mij!
Haha, ja, schattig hoor, die spelende kindjes op de achtergrond!

Mimpje, das schrikken zeg! Gelukkig kunnen ze zo'n speen niet in 1 keer doorslikken ofzo, maar ik kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken. Misschien tijd voor een speen met een grotere 'houder' ? (weet even geen naam voor dat plastic stuk dat niet de mond in hoort te gaan....)

Wij hadden op vakantie ook zo'n enorm schrikmoment. Mini zat op de schouders van manlief (doet 'ie wel vaker, ik vindt dat altijd een beetje eng en heb liever dat hij dat niet doet, maar manlief zweert dat hij mini altijd heel goed vast houdt). Mini was net ingesmeerd met factor 50 en dus wat glibberig. Manlief wilde hem iets geven en mini maakte gebruik van dat moment om zich voorover van manlief zijn schouders (en manlief is ongeveer 2 meter...) af te gooien. Hij maakte echt zo'n enorme smak . Ik heb het gelukkig niet gezien, ik stond net met mijn rug naar hem toegedraaid. Maar man man man, ik kan me het akelige geluid van die plof toen mini neerkwam nog heel goed herinneren . Het enige waar ik aan kon denken toen ik het hoorde was: 'alsjeblieft ventje, ga heel hard huilen, dan weet ik tenminste dat je het nog doet'. Gelukkig is mini er met alleen een klein beetje een gebutst neusje vanaf gekomen. Heel veel knuffels voor mini die dag en 's nachts sliep hij bij ons op het luchtbed; ik wilde er zeker van zijn dat alles goed was. Ik krijg er gewoon nog de kriebels van, als ik eraan terugdenk.

Rossia, jullie willen dus ook weten wat het wordt? Spannend he?!

Ben ook benieuwd naar het rugzakje! Hmmm...ik zal ook weer eens wat fotootjes van onze zongebruinde spetter op de mail zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven