Ben ik onredelijk?

19-08-2009 10:04 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een notendop....

Ik heb een relatie gehad van een aantal maanden met een collega. Dat heeft ertoe geleidt dat ik straks begin aan een nieuwe baan, want we mogen niet samenwerken. Ik heb daar veel zin in!

Inmiddels hebben we onze relatie verbroken. We passen toch niet goed bij elkaar. Ik heb er geen moeite mee, maar heb zoals met al mijn exen wel moeite met loslaten, omdat ik niet graag alleen ben.

Hij vertelde me net, op werk, dat hij gisteren een leuk meisje heeft ontmoet in de trein ('met van die lekkere dikke tieten' fijne beschrijving :puke: ) Ik ben blij voor hem, maar heb er wel wat moeite mee.

Tot nu toe geen enkel probleem. Maar nu gaat hij het in geuren en kleuren aan collega's vertellen. En die weten nog niet eens dat het over is tussen ons

Ligt het aan mij? Ik ben WOEDEND, maar kan niks doen want ik zit immers op mijn werk.... Wat vinden jullie? Moet dit kunnen?
Ja.
Ehm, ik vind dit een beetje vreemd gedrag. Vooral omdat de andere collegas nog niet weten dat het over is tussen jullie.

Hoe lang is het nu uit tussen jullie?
"Tjemig, heb in de trein een meisje met lekkere dikke tieten ontmoet." Of dat moet kunnen? Ja.
Ja. Waarom weten die collega's nog niet dat het over is? Of denk jij dat alleen? Waarschijnlijk hebben ze nu wel hun vermoedens. Al heb ik zat getrouwde collega's gehoord over andervrouws sappige tieten.

Laat hem los. Wellicht makkelijker als je een tijd geen contact meer met hem hebt.
Je kunt hem zeggen dat je het wel zo chique vindt als hij daar nog even zijn mond over houdt. Rekening houden met gevoelens enzooo... veel plezier met de tieten, maar hou het lekker voor jezelf.
Ik zou overigens even rustig blijven, ookal is dat heel erg moeilijk op het moment. En hem, daar wanneer er tijd en ruimte is even vragen waarom hij dit doet. En hem zeggen dat jij het niet fijn vind. Maak hem geen verwijten, maar hou het bij jezelf. En zeg hem wat het met je doet.
Ik weet niet hoe het is uitgegaan, maar dit klinkt nogal kinderachtig en provocerend. Probeert hij je jaloers te maken? Het beste is niet te reageren dan waait het snel over.
Bedankt voor jullie reacties! Het is echt zo dat onze collega's (nog) niet weten dat het over is tussen ons. Dat komt wel als ik weg ben, was ons idee toen. Dat duurt nog 1,5 week.

Ik vind het inderdaad ook niet zo chique van hem en het lijkt mij ook provocerend gedrag.

Voorlopig doe ik er maar even niks mee, maar als ik er wat van ga zeggen zal ik het dicht bij mezelf houden. Hem verwijten maken heeft geen zin.

(en met dikke tieten is niks mis maar vind de toevoeging een beetje onnodig en ook niet echt netjes t.o.v. dat meisje)
Het lijkt me wel netjes dat hij het nog even voor zich houdt. Want anders word jij de komende anderhalve week overspoeld met de 'waarom-vraag' en ook van 'zou je dan nu toch niet wel blijven etc'. Kortom, allemaal gedoe en gezeur wat niet fijn is.

Moet me wel van het hart dat ik de opmerking over het leuke meisje nogal 'plat' vind.
Koesteren dit horkengedrag. Des te makkelijker is het loslaten!
en jullie zijn 12 en 13 en hebben elkaar ontmoet bij het appelplukken denk ik.

Lekker dikke tieten. :S
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
oh sorry ik doel voornamelijk op hém trouwens. wat een Dork.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Logisch dat je het uitgemaakt hebt.
Nou, de werkvloer is wellicht wat extreem, maar met vriendinnen is het hier wel gebruikelijk om even een korte recensie te geven als er een nieuwe man zijn intrede heeft gedaan. Helaas ben ik een soort mini dick magnet, dus ik heb nooit de meest indrukwekkende verhalen
Hahaha.. leuke reacties. Ja zijn gedrag nu helpt wel om meer afstand te houden.

Euh, ik heb het onder andere uitgemaakt omdat ik hem niet volwassen genoeg vond (en waarom heb ik dit dan niet zien aankomen?!?!?! )

Bedankt voor het inzicht.
Mannen die zo over vrouwen spreken en de tieten belangrijker vinden dan de inhoud kun je beter kwijt zijn. Je hebt er dus niets aan verloren.
Waarop baseer je de conclusie dat hij borsten belangrijker vindt dan inhoud?

Niet dat ik het er niet mee eens ben dat er aan deze meneer weinig verloren is, maar dat staat er helemaal niet.
Die uitspraak over de borsten van dat meisje past ook helemaal niet bij hem!! Hij houdt er wel van, maar zou het normaal niet zo plat brengen.

Een break-up brengt het slechtste in mensen naar boven???
Nou ja, hij is degene die gedumpt is, degene die bij het bedrijf blijft werken èn degene met de piemel. Dus dat hij een glijer maakt op het vlak van even Heel Stoer (NOT natuurlijk) laten zien dat het hem allemaal niet deert, tja, dat vind ik niet zo verrassend.
2x
Wat kinderachtig van hem,wees maar blij dat je van hem af bent
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Hij wil je jaloers maken.
Run while you still can!

o my. wat een kinderachtige man zeg...
Leuk voor je sprankelend, als je je talent nu omdraait krijg je misschien normaal bemeten mannen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven