Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jack Black is grappig.

En ik drijf weg.
O het is Finding Neverland vanavond. Die is best wel saai wat ik me er van kan herinneren.
Oh wat goed dat je het hebt onthouden! Maar niks aan dus?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Anders kijk ik met Nemo wel een kinderfilm want ik geloof niet dat die voor 0.00 slaapt.
Je bent weer lekker bezig volgens mij Starreke
Ze slaaaaaaaapt

Maar voor hoe lang

Nemo al slapend inmiddels?

Nee hoor, ik ben heel braaf
Hij is stil maar dat kan zomaar weer over zijn.

Hij is voor het eerst zonder eten naar bed gegaan en muts als ik ben heb ik nu een broodje liggen voor als hij wakker wordt en honger heeft.
Meld
Zeg Inad dame, meld jij je ook eens even.
Nou ik ben inmiddels bevallen hoor

Niet

Ik had gisteren hele drukke rare laatste dag, maar wel heel leuk en gezellig ook en ben grandioos verwend

En nu dus eindelijk:

VERLOFFFFFFFFFFFFF

Vanmorgen met Chiccatje naar Naturalis geweest en nog even de stad in. Nu net thuis. Op weg naar huis hebben we, jaja, op het postkantoor een pakketje voor haar opgehaald.. Afkomstig van Star, Starman en Ceetje! Ze vind het helemaal geweldig, en ik ook, wat een leuk kado. Als Piet Piraat zo is afgelopen gaan we dieren vouwen! Onwijs bedankt Star!

Maareh, ik ga even bijlezen want live in de kraamkamer klinkt spannend! Jij Star of is Dierewier bezig?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ow, niks dus, alleen one-liners en plaatjes
Alleen slap geouwehoer

Fijn dat kadootje goed bevallen is

Wat heb je gekregen van je collega's? Lief!
Van ene groep collega's dindag al een heel pakket voor de baby gehad met slabbetjes en spuugdoekjes en knuffeltjes en een mobiel enzo en nu gisteren van groepje vrouwelijke collega's een heel pakket met relax- en verzorgspullen voor mezelf, dus lekkere creme, bodylotion, bad- en douchespul en een boek. Vond dat zo leuk, een niet-baby kado

Hoest bij jou? Las op andere topic dat stomme huisarts niet aan slaaphulpmiddelen doet? Hoop dat je sowieso wat beter slaapt.. En inderdaad dan maar aan de slaapthee en zo?

Overdag slapen?
Erg leuk inderdaad, doen ze bij mij op het werk niet aan helaas. Lekker genieten van je verlof dus!

Slapen lijkt inderdaad wel iets beter te gaan, laat ventilator aan en berust er maar gewoon in dat ik af en toe gewoon een uurtje wakker lig voor ik de slaap weer kan vatten.

Jij nog steeds kwaalloos?
Leuke cadeautjes Inad, jij nu ook lekker genieten :puke:

Ga lekker op de bank hangen, tjuuhuuus
Slaap je zooo slecht Star? Je mag toch gewoon sommige slaapmiddelen nemen tijdens de zwangerschap?
Hier nog kwaalloos, sorry Al lig ik ook best weleens een half uur wakker hoor. Ik doe nu een kussen tussen mijn benen soms, ongeveer bij mijn knieen en kuiten, dat helpt tegen benen die niet stil willen liggen Maar helemaal niks verder, geen krampen s'nachts, geen opgezette voeten en zo, zo bij mee als ik posts van bijv Aapje (Aug/sep) lees.

Lekker genieten indeed Vish

Bankhangen is een erg goed plan. Gisteren zijn we begonnen met kijken van de film Frozen River, gaan nu voor de rest.

Stom van werk Star, kado's zijn leuk! Ier krijgt ook wat. Starman?
Oooo die benen heb ik ook, heel irritant. Neem nu voor het slapen wisselbadendouchewaterstralen over mijn benen, helpt wel iets. Wel raar eigenlijk, benen die hun eigen leven leiden
Die benen heb ik al mijn hele leven. Slaapluizen noemt mijn moeder dat.
Nu ik het zo bedenk....heb ik er sinds bevalling nooit meer last van gehad eigenlijk

Gefeliciteerd Erwtje

Gefeliciteerd lief Erwteke!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb Erwt gesignaleerd bij de slimme meiden. Dacht dat ze hier ook al wel geweest was maar nog niet dus. En gelukkig maar want dan doe ik nog even snel en stiekem:

en off-topic: charlie en lola zijn zo cool

Erwt, hoe was je vakantie?? En je verjaardag?
Meld
Tssssssssssssssssssssssssssk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven