VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Hebben jullie me niet gemist?

Ik heb even héél hard gewerkt. En met resultaat. Planning eruit gedaan en nu maar hopen dat mijn (part time) collega's de voorgestelde data kunnen! Dan ben ik blij

Band weer lek? Yuk!

Ik ben half januari uitgerekend, Athena.

En nu dus bijna op de helft (19 weken).

Het chocomelk met papje verhaal gaat even helemaal langs me heen. Papje van koffiemelk of water?!? Laat maar.
Haaaa, ein-de-lijk, Wind, daar ben je dan weer.

Had je zuks verschrikkelijk gemist!

(half januari, check!)
Ik wil naar huis!

Oh, en vanavond komt de kapper. Blegh...
quote:athena schreef op 21 augustus 2009 @ 14:51:

Haaaa, ein-de-lijk, Wind, daar ben je dan weer.

Had je zuks verschrikkelijk gemist!

(half januari, check!)

En terecht!

Dat doet een menschhhhhh goed.
Zo jullie hebben veel geschreven!

Wel geruststellend om jullie mening over herkenbaarheid te lezen. Vooral wat Pebbles zegt, de kans is natuurlijk gewoon klein. En als wel, dan maakt het natuurlijk eigenlijk nog niks uit, het is niet alsof ik hier rare dingen vertel ofzo.

Maar goed, Sjaak is nu naar zijn advocate toe, ben benieuwd wat zij ervan denkt want het voorstel waar ze mee kwamen was bagger. Gewoon precies de kantonrechterformule, en die komt voor twee jaar werken als je nog geen 35 bent op anderhalve maand. Maar slaat nergens op want ze hebben in feite helemaal geen grond om hem te ontslaan. Sjaak zit in een heel ongunstige branche, iets heel anders dan GW, maar wel ook een van de branches waar het nu heel slecht mee gaat. Als ik daar teveel over nadenk word ik wel zenuwachtig hoor, dus dat doe ik maar niet . Hij heeft een groot netwerk dus maar hopen dat dat iets oplevert.

Chocomelk gezond dus, goed om te weten. Ik ben dol op koude nesquick , vooral in de zomer. Maar dat zal er wel niet onder vallen he?

En naar van je enkel athena! Het zit je niet mee zeg, eerst griep, nu dit. Balen! Jullie zijn wel allemaal goed aan het sporten zeg. Ik was van plan om te gaan hardlopen, had start2run meegenomen naar vs, daar één keer gerend en was totaal gesloopt . Echt volledig buiten adem, en twee dagen spierpijn. Dus moet het nu maar eens vaker gaan doen want mijn conditie is meer dan prut.
Tja, dat was te verwachten. Dat ze eerst met de kantonrechtersformule komen. Ben benieuwd hoe de afspraak bij de advocaat verloopt! Succes in ieder geval. Dit soort trajecten zijn sowieso vervelend.

Heb trek in chocomelk
Hebben jullie me niet gemist
Ja, ik dacht al dat je eerder weg was ofzo...

Niet aan het werk in ieder geval
Mijn band is echt lek.

Oppompen. Naar Digros. Oppompen, naar Formido. Oppompen en naar huis.

Blegh.

Heb wel nog even een vouwgordijnt in de keuken gehangen. Zag iets mooiers en strakkers, maar vouwgordijn was afgeprijsd 17 euro ofzo en die andere 55. En ik moet nog een hoop uitgaven doen dus even rustig aan.

Ga nog even een wasje verwisselen.
Zo blijf je lekker bezig, Peb.

Arme jij!

Ik ga naar huis.

Joe-hoe... weekend!

En nog één nachtje slapen en kletsenkletsenkletsenskletsen en lekker eten! Zin in!!
Hé, de neukte(u)gels zijn weg!

Ik kwam even terug om te melden dat ik net zag dat ik echt in iedere post wel minimaal 1 smiley gebruik. Un-belief-ebbel.

Nu echt weg.

Moeilijk loskomen van jullie {denk hier een knipoog smiley}
Jij bent lekker bezig in huis Pebb. Leuk hoor.

Ik ben nooit zo actief met veranderingen in huis. Wel veel ideeen maar aan de uitvoering ontbreekt het. Ook aan het geld ervoor trouwens, dat is vooral de reden dat er weinig verandert.
Iedereen werkweek afgesloten en genieten van de eerste vrije tijd?

Net pizza gehaald (die lekkere die we vorige keer allemaal hadden) en zo meteen komt de kapper.

Tot later!
Nou Morrie, ik moet zeggen dat de laatste veranderingen hier in huis niet al te veel hebben gekost met een groot resultaat!

Maar, moet nu ook weer even pas op de plaats hoor. Nieuwe wasmachine moet er echt komen (ik moet de huidige aan trappen, en het duurt soms lang voordat hij echt aanslaat) maar doen we molgende maand of die er op. In ieder geval voor bevalling, ik zie de kraamhulp nog geen karate schoppen tegen wasmachine aan geven! Pebblo wil nu een Miele, ik vind ze wel erg duur geloof ik.

Pebblo is boodschappen doen voor morgen, hele lijsten had hij mee. Ik heb me er niet mee bemoeid. Wind, ik weet dat jij niet alles lust, maar er zit ook veel bij dat je wel lust dus...
Wij hebben ook een Miele. En ja die zijn best prijzig in aanschaf maar ook echt wel heel goede wasmachines. Mijn ouders in hun leven samen pas twee keer een machine gekocht en dat waren allebei Mieles. Kun je nagaan!

Apie is bij buurmeisje logeren. Leuk, net voor het slapen gaan gezwaaid naar elkaar voor de ramen.

Morgen haal ik haar op en dan gaan we met oop en oom naar de kermis en blijven ze daar logeren. Ook leuk voor haar, echte top vakantiedagen.

Thanks Vrolijk voor de moeite! En ook voor het sturen van de links!

Ik heb trouwens ooit Vrolijk gespot hier op het forum nav geboortekaartjes topic. Eerlijk gezegd en daarna vertelde zij over dit topic en over Wind (want collega). Toen op uitnodiging hier komen schrijven. Stiekem meelezen bij een bekende lijkt me ook gek trouwens.

LLL wat een flutvoorstel! Ik hoop dat advocate er meer uit kan slepen en dat hij snel een andere baan in het vooruitzicht heeft.

Ik weet niet meer wie het zei maar we hebben inderdaad veel nieuwe opdrachten op het moment. 4 stuks tegelijkertijd en we willen ze voor de woonbeurs eind september af hebben. Wordt flink aanpoten dus! Vaak is het zo dat uit opdrachten weer nieuw werk komt dus dat zou wel lekker zijn voor de toekomst!
Oja, veranderingen in huis hoeven niet veel te kosten hoor Morrie! Veel dingen kun je zelf doen en dan kost het vaak tijd en energie en een beetje materiaal. Apie heeft sinds kort een nieuw bureautje en dat hebben we met hooguit 20 euro in elkaar gedraaid. Het kan dus wel!

Ik ben benieuwd naar het resultaat bij jullie Pebbles!
Wat leuk dat jullie echt een vriendinnengroep zijn geworden.Internet is toch maar een apart fenomeen.Heel veel plezier morgenavond,maar dat zit wel goed,als ik dat zo lees.

Ik moet het weekend werken,morgen de hele dag en zondag van maar tot 10.00.Dus lekker nog de hele dag voor je als je klaar bent.

Vanmorgen met de kinderen naar de tandarts geweest.Jongen is toen hij net eén was gevallen waarbij een stukje van zijn voortand was afgebroken.Nu zeiden ze de vorige keer al dat zijn tand wat grijs begon te kleuren en vanmorgen spotte ze een klein plekje op het tandvlees.Ontsteking van de zenuw.Nu moet dus zijn voortand eruit.Met verdoving en een tangetje,zei de assistente vrolijk.Ik zelf ben minder vrolijk.Ben bang dat hij daarna helemaal niet meer naar de tandarts wil.Bovendien als mijn kinderen pijn hebben,word ik zo'n week moederdier.

Manlief gaat met hem mee,gelukkig.Of klink ik nu erg ontaard?

LLL,hoe washet met Sjaak bij de advocate?

Ik heb hier ook het voornemen om hard te gaan lopen.Maar goed,dat voornemen stamt af van 1 jan.Dus dat zegt genoeg.

Hoe gaat het Athene?Kun je een beetje uit de voeten?
Oh afschuwelijk Irsa, dat tandenverhaal. Ik háát de tandarts (of nou ja, niet de man zelf, die is wel heel aardig ) maar pijn aan je tanden vind ik echt zo naar. Maar door jouw verhaal denk ik er wel ineens aan dat zowel Dim als Sum nu eens echt naar de tandarts moeten. Dat kan Sjaak (had hem beter Koos kunne noemen) nu mooi doen.

Advocate dacht dat ze er nog wel wat meer uit kon slepen, maar niet heel veel meer. Ik snapte niet helemaal waarom, maar zal wel goedkomen.
Irsa, ik snap helemaal dat je het maar niets vindt dat je zoon zijn tand getrokken gaat worden.

KW is in de vakantie met snorkelen/duiken met zijn voortanden op de bodem geknald en die tand kleurde steeds bruiner. We hebben na de vakantie toch maar even de tandarts gebeld en die vertelde ons dat er waarschijnlijk een beschadigde zenuw is en dan sterft die af. Voor nu laten zitten en met wisselen komt het goed.

Een Miele wasmachine heb je vanaf 700 euro. Onze wasmachine kapt er naar verwachting (maar dat zeg ik ook al 4 jaar) ook mee binnenkort, want ik heb hem al 10 jaar. Een B-merk van It's en werkt als een tierelier! Twee wasmachines in hun leven is niet veel, Nathje. Dan snap ik dat je zweert bij een Miele!

Pebbles, geen probleem en logisch dat je Pebblo niet opzadelt met mijn eetwensen. Ik zie wel wat de pot schaft en neem gewoon extra veel van wat ik wel lust Of een extra toetje

Nu even konijn eten geven bij de buren!
quote:lilalore schreef op 21 augustus 2009 @ 20:35:

Dat kan Sjaak (had hem beter Koos kunne noemen) nu mooi doen.

Zo heet GW al!
quote:Wind schreef op 21 augustus 2009 @ 20:41:

[...]

Zo heet GW al!

Ik verander ook niet veel in huis, te weinig naar mijn zin in ieder geval. We hebben onlangs wel het een en ander omgegooid nadat we hadden besloten voorlopig nog niet te verhuizen. We hebben toen een nieuwe vloer laten leggen en alles anders teruggezet. Maar dit huis is zo schots en scheef dat we de meubels eigenlijk maar op één manier neer kunnen zetten. Alle andere opstellingen zijn uiteindelijk gewoon minder gezellig. Maar nu Sjaak thuis zit heeft hij wel plannen om de kelder aan te pakken en al het houtwerk te schilderen. De muren heeft hij gedaan toen ik in amerika zat.

Ik had vroeger ook zo'n grijze voortand, kwam inderdaad weer helemaal goed na wisselen. En nu wordt ie weer grijs doordat ik in die tand een wortelkanaalontsteking heb gehad en nu moet ik een kroon .

Ik moet eigenlijk strijken maar heb geen zin.
Veel te laat om te strijken!

Net konijn eten geven bij de buren, maar de sleutel werkte niet lekker dus via de buren de tuin in gegaan. Enniewee... we hebben het over inrichting en bij hun klopte gewoon alles. Kan zo in een tijdschrift. Wij hebben ons huis best stijlvol (vinden we zelf ) ingericht, maar vind het zelf vaak nog een allegaartje. Komt denk ik ook door alle speelgoedmeuk, TripTraps (naast de Gispen stoelen waardoor er nu nog maar 4 aan tafel staan in plaats van 6), maar bij hun was het echt zo strak en mooi. Het klopte gewoon...

Dan jeuken mijn handen om aan de slag te gaan, maar zou niet weten waar te beginnen.
Wind, dat hebben wij met onze Vitra-stoeltjes in de keuken. Maar triptrap is ook design
Oh, herkenbaar dus?

Hebben jullie die witte, ronde met dat gat erin?

Deze:

Nope, deze:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven