kadootje jongen 3 jaar

21-08-2009 21:29 32 berichten
ik ga volgende week naar een verjaardag, jongetje is 3 jaar geworden. Budget ligt rond de 10 euro, hebben jullie leuke ideeen?

En als jullie toevallig nog iets leuks weten voor een meisje van 1 hoor ik het ook graag!
Als die ouders al dat speelgoed niet hoeven te kopen houden ze weer geld over voor de nuttige dingen des levens. Mogen zij fijn de wanten, sokken en pyjama's kopen.
Alle reacties Link kopieren
Voor de knul is iets voor buiten misschien wel leuk, gezien het jaargetijde. Iets voor in het zwembad of een voetbal. Voor de éénjarige zo'n waggeleendding wat ze achter zich aan kan trekken of iets anders wat leuk is voor als je net kunt lopen.
voor meisje van 1 mss een kleine bal (Hema, Jip en Janneke bal).? Mijn 1 jarig meiske speelt er al 2 maanden dagelijks mee. (samen met ons)
Jongetje van 3: klein rugzakje met zijn favoriete thema (Sesamstraat, Diego, Smurfen?)
bedankt voor alle goeie tips! Had niet zo heel veel tijd dus moest slagen in een klein winkelcentrum hier om de hoek. Maar in de speelgoedwinkel een leuke puzzel voor de jongen kunnen kopen, die is vanaf 3 jaar dus leek me erg geschikt.

En voor het meisje een leuk serviesje gekocht.

Is ze nu nog een beetje klein voor maar zie het aan mn nichtje, die was er met 1,5 jaar heel druk mee, dus dan kan moeders het nog even bewaren voor over een paar maandjes.

Bedankt nog!
Lijken me goede keuzes!
Up voor Joesie
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven