vriendinnen gezocht!
donderdag 6 augustus 2009 om 14:11
Hallo meiden,
wil jij ook meer leuke dingen doen, maar wordt dit wel eens afgekapt omdat je t liever niet alleen doet?
zelf heb ik het probleem van onregelmatig werken, (in weekenden en vakanties) dus vaak als ik vrij ben, zijn anderen aan het werk. ook werkt het nog niet echt mee dat vriendinnen door t land verspreid wonen, dus is t lastiger om af te spreken.
Daarom deze oproep voor alle leuke ondernemende en gezellige meiden:
wil je meer van het leven genieten, leukere dingen doen, gezellig kletsen over van alles en nog wat...
dan zit je hier goed!
Ik zal me even onderwerpen aan de lezers hier:
Ik ben Marion, 22 jaar, single en volg de opleiding pedagogisch werker. in september ga ik deze vervolgen in Utrecht. na deze opleiding (niv.3) wil ik niveau 4 of activiteitenbegeleiding gaan doen. naast school loop ik 2 dagen per week stage op een kinderdagverblijf in Amersfoort en als bijbaan werk ik in een verpleeghuis op een afdeling met dementerende mensen.
Van zowel de kinderopvang als de ouderenzorg geniet ik enorm!
Sinds april 2008 ben ik Amersfoortse, maar ik kom oorspronkelijk
uit Noord-Holland.
Ik ben erg sociaal aangelegd en ik maak gemakkelijk contact.Ik ben erg
ondernemend en houd ervan om er lekker op uit te gaan (dagje
ontspannen zoals sauna, stappen, bijkletsen met vrienden/vriendinnen, sporten (zwemmen) etc..)
Kortom genieten van het leven!
Ik heb onder andere de volgende passies: kinderen, ouderen, mijn
neefje, nichtje en oma zijn naast de andere familie enorm
belangrijk voor mij. een passie is fotografie en ook streef ik
ernaar zoveel mooie/ originele dingen mee te maken. ook ben ik
geinteresseerd in psychologie.
lijkt dit je wat?
wacht dan niet langer en reageer!
postvoormarion@live.nl, of www.marionnekepowerrr.hyves.nl
wie weet tot snel!
wil jij ook meer leuke dingen doen, maar wordt dit wel eens afgekapt omdat je t liever niet alleen doet?
zelf heb ik het probleem van onregelmatig werken, (in weekenden en vakanties) dus vaak als ik vrij ben, zijn anderen aan het werk. ook werkt het nog niet echt mee dat vriendinnen door t land verspreid wonen, dus is t lastiger om af te spreken.
Daarom deze oproep voor alle leuke ondernemende en gezellige meiden:
wil je meer van het leven genieten, leukere dingen doen, gezellig kletsen over van alles en nog wat...
dan zit je hier goed!
Ik zal me even onderwerpen aan de lezers hier:
Ik ben Marion, 22 jaar, single en volg de opleiding pedagogisch werker. in september ga ik deze vervolgen in Utrecht. na deze opleiding (niv.3) wil ik niveau 4 of activiteitenbegeleiding gaan doen. naast school loop ik 2 dagen per week stage op een kinderdagverblijf in Amersfoort en als bijbaan werk ik in een verpleeghuis op een afdeling met dementerende mensen.
Van zowel de kinderopvang als de ouderenzorg geniet ik enorm!
Sinds april 2008 ben ik Amersfoortse, maar ik kom oorspronkelijk
uit Noord-Holland.
Ik ben erg sociaal aangelegd en ik maak gemakkelijk contact.Ik ben erg
ondernemend en houd ervan om er lekker op uit te gaan (dagje
ontspannen zoals sauna, stappen, bijkletsen met vrienden/vriendinnen, sporten (zwemmen) etc..)
Kortom genieten van het leven!
Ik heb onder andere de volgende passies: kinderen, ouderen, mijn
neefje, nichtje en oma zijn naast de andere familie enorm
belangrijk voor mij. een passie is fotografie en ook streef ik
ernaar zoveel mooie/ originele dingen mee te maken. ook ben ik
geinteresseerd in psychologie.
lijkt dit je wat?
wacht dan niet langer en reageer!
postvoormarion@live.nl, of www.marionnekepowerrr.hyves.nl
wie weet tot snel!
zondag 23 augustus 2009 om 11:05
Leuke en ondernemende meiden gezocht tussen 28 tot 34 In amsterdam om leuke en positieve meiden groepje mee op te bouwen.
Ik woon een tijdje in Amsterdam met mijn partner en mijn sociale contacten zijn verwaterd door afstand.
Ik wil me sociale netwerk vergroten en leuke meiden ontmoeten om leuke dingen te doen.
Ik woon een tijdje in Amsterdam met mijn partner en mijn sociale contacten zijn verwaterd door afstand.
Ik wil me sociale netwerk vergroten en leuke meiden ontmoeten om leuke dingen te doen.