trust..:(
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:14
quote:gizz schreef op 25 augustus 2009 @ 12:13:
[...]
Als je op vergrootglas klikt dan staat rechts bovenin berichten van Mitzie. Klik daarop en je krijgt alleen haar berichten te zien. En gezien hoe zij strooit met haar gegevens en het kleine aantal posts van haar is dat zo gedaan. In combi met google kom je een hoop te weten, zoals bijvoorbeeld haar twitter.Weer wat geleerd. Ik zit altijd hele topics door te worstelen.
[...]
Als je op vergrootglas klikt dan staat rechts bovenin berichten van Mitzie. Klik daarop en je krijgt alleen haar berichten te zien. En gezien hoe zij strooit met haar gegevens en het kleine aantal posts van haar is dat zo gedaan. In combi met google kom je een hoop te weten, zoals bijvoorbeeld haar twitter.Weer wat geleerd. Ik zit altijd hele topics door te worstelen.
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:20
quote:Mariannanas schreef op 25 augustus 2009 @ 12:14:
[...]
O, sorry. Dan zal ik mijn reactie even veranderen:
Soweeee, vet cool man, dat je een 15-jarig chickie zo ver krijgt een trio te doen! Wauws, man, dan zullen jullie wel vet lekkere 21-jarigen zijn. En tongworstelen in de baas zijn tijd; kicken man! Da's nog eens leipe shit, ouwe!
Zo goed?
[...]
O, sorry. Dan zal ik mijn reactie even veranderen:
Soweeee, vet cool man, dat je een 15-jarig chickie zo ver krijgt een trio te doen! Wauws, man, dan zullen jullie wel vet lekkere 21-jarigen zijn. En tongworstelen in de baas zijn tijd; kicken man! Da's nog eens leipe shit, ouwe!
Zo goed?
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:21
Ik begrijp dat het moeilijk en lastig is voor je. Dat is met iedere relatie die niet lekker loopt waarin jij wel serieus in staat. Waarschijnlijk woonde je voor het eerst op jezelf of samen en om dat op te geven omdat hij zo nodig iets ander wil....
People in you're life come and go. Just simple a circle of life.
People in you're life come and go. Just simple a circle of life.
Nee echt?
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:25
quote:mitzie1988 schreef op 25 augustus 2009 @ 11:21:
Iedereen vind dat ik stom bezig ben, maar is dat echt zo? Kan dit nog goed komen? Of blijft dat kut gevoel altijd aan mij knagen?
Hier vraag je toch echt een mening. En die wordt duidelijk gegeven..
Ook staan er goede adviezen tussen de reacties. Jammer als je daar niets mee doet.
Iedereen vind dat ik stom bezig ben, maar is dat echt zo? Kan dit nog goed komen? Of blijft dat kut gevoel altijd aan mij knagen?
Hier vraag je toch echt een mening. En die wordt duidelijk gegeven..
Ook staan er goede adviezen tussen de reacties. Jammer als je daar niets mee doet.
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:25
Mitzie ik zou je onderschrift ook verwijderen. ALs ik namelijk ...................google kom ik nog steeds info over je te weten. (o.a. yes forum e.d.) Moet je natuurlijk zelf weten,maar gewaarschuwd mens etc.
(normaal ben ik niet zo'n googlelaar hoor, maar niets te doen vandaag en iemand die zo met zijn gegevens strooit........ De campagne van de overheid kan in ieder geval geen kwaad.
(normaal ben ik niet zo'n googlelaar hoor, maar niets te doen vandaag en iemand die zo met zijn gegevens strooit........ De campagne van de overheid kan in ieder geval geen kwaad.
gizz wijzigde dit bericht op 25-08-2009 12:50
Reden: Ze heeft het inmiddels aangepast.
Reden: Ze heeft het inmiddels aangepast.
% gewijzigd
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:28
quote:mitzie1988 schreef op 25 augustus 2009 @ 12:27:
Gizz, bedankt, ik heb het inderdaad verwijderd. Ik ga voortaan zeker beter opletten, met wat voor gegevens ik plaats.
Nog een tip dan. Je twittert niet meer. Maar je gebruikt op twitter wel dezelfde nick. Maar ook je voor- en achternaam.
Google eens op je eigen nick.
Gizz, bedankt, ik heb het inderdaad verwijderd. Ik ga voortaan zeker beter opletten, met wat voor gegevens ik plaats.
Nog een tip dan. Je twittert niet meer. Maar je gebruikt op twitter wel dezelfde nick. Maar ook je voor- en achternaam.
Google eens op je eigen nick.
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:32