The dating rules
zondag 30 augustus 2009 om 14:57
Hey Ladies,
Gister op date geweest...filmpje gepakt en lekker gegeten.
Twee weken geleden was mijn eerste date met hem.
Toen hij mij naar huis bracht dacht ik dat hij mij wilde zoenen, heb hem toch maar 3 kussen op de wang gegeven. De aantrekkingskracht was er wel, maar vond het voor een tweede date nog iets te vroeg.
Hoe zit het bij jullie?Hoe lang wachten jullie met de eerste zoen?
Ben benieuwd naar jullie dating rules
Groetjes!
Toen hij mij naar huis bracht dacht ik dat hij mij wilde zoenen, heb hem toch maar 3 kussen op de wang gegeven. De aantrekkingskracht was er wel, maar vond het voor een tweede date nog iets te vroeg.
Groetjes!

zondag 30 augustus 2009 om 15:08
Bij de dates met jongens die ik helemaal zag zitten, zoenden we gelijk bij de eerste date. Bij de date met de jongen die ik niet direct zag zitten, zoenden we nooit. Dat is dus ook maar 1 x voorgekomen. Waarom uberhaupt daten met iemand die je niet ziet zitten?
Heb nog nooit iemand op een eerste date niet willen zoenen, maar later wel.
Heb nog nooit iemand op een eerste date niet willen zoenen, maar later wel.

zondag 30 augustus 2009 om 15:31
Ken je het boek de Regels? Staat precies in hoe lang je moet wachten met zoenen/sex etc. Quote achterkant: In de Regels leer je precies wat je moet doen om een goede blijvende relatie op te bouwen...
Regel 5: Bel hem nooit, en bel hem nooit terug!
Mijn huidige vriend en ik hebben dit boek gebruikt. We hebben alles gedaan wat het boek verbied; meteen gesext, ik smste en belde heel veel, was veel te open etc etc.
Ik weet natuurlijk niet hoe lang de relatie nog gaat duren.
Regel 5: Bel hem nooit, en bel hem nooit terug!
Mijn huidige vriend en ik hebben dit boek gebruikt. We hebben alles gedaan wat het boek verbied; meteen gesext, ik smste en belde heel veel, was veel te open etc etc.
Ik weet natuurlijk niet hoe lang de relatie nog gaat duren.
zondag 30 augustus 2009 om 15:49
zondag 30 augustus 2009 om 15:54
zondag 30 augustus 2009 om 17:24
quote:missninie schreef op 30 augustus 2009 @ 14:57:
Hey Ladies,
Groetjes!Heeft iemand je al verteld dat we inmiddels in 2009 leven?
Hey Ladies,
Groetjes!Heeft iemand je al verteld dat we inmiddels in 2009 leven?
zondag 30 augustus 2009 om 17:59
zondag 30 augustus 2009 om 18:11
quote:wuiles schreef op 30 augustus 2009 @ 17:24:
[...]
Heeft iemand je al verteld dat we inmiddels in 2009 leven?
Sinds wanneer heeft niet zoenen op de eerste of tweede date iets met 2009 te maken? volgens mij heeft zelfs jouw oma dit ook meegemaakt.
In ieder geval iedereen bedankt voor jullie serieuze tips!
[...]
Heeft iemand je al verteld dat we inmiddels in 2009 leven?
Sinds wanneer heeft niet zoenen op de eerste of tweede date iets met 2009 te maken? volgens mij heeft zelfs jouw oma dit ook meegemaakt.
zondag 30 augustus 2009 om 18:21
Hoe lang ik wacht.. even denken. Ik heb dates gehad dat ik niet zoende, en dat ik seks heb gehad met alles erop en eraan (op de 1e, 3e, 7e etc date). Variabel dus.
Met mijn nu vriend, eerste date heb ik netjes gewacht. Negen uur, (date duurde uiteindelijk 2 dagen, 2 nachten en een ochtend) en toen hebben we elkaar ook meteen een paar keer besprongen. Nouja, na die negen uur dan. En nu wonen we samen.
Dus die regels, daar heb ik vette sch**t aan. Zou jij ook moeten hebben.
Met mijn nu vriend, eerste date heb ik netjes gewacht. Negen uur, (date duurde uiteindelijk 2 dagen, 2 nachten en een ochtend) en toen hebben we elkaar ook meteen een paar keer besprongen. Nouja, na die negen uur dan. En nu wonen we samen.
Dus die regels, daar heb ik vette sch**t aan. Zou jij ook moeten hebben.
zondag 30 augustus 2009 om 19:01
quote:missninie schreef op 30 augustus 2009 @ 18:11:
[...]
Je vraagt naar dating-rules. Dat is nogal 1967 en past dus niet in deze tijd. Tegenwoordig zijn mannen en vrouwen gelijkwaardig en is playing hard to get niet meer de manier om aan de man te komen.
Toevoeging: mijn grootmoeder had meer verstand dan en onvoldoende tijd om zich bezig te houden met 'the rules'.
[...]
Je vraagt naar dating-rules. Dat is nogal 1967 en past dus niet in deze tijd. Tegenwoordig zijn mannen en vrouwen gelijkwaardig en is playing hard to get niet meer de manier om aan de man te komen.
Toevoeging: mijn grootmoeder had meer verstand dan en onvoldoende tijd om zich bezig te houden met 'the rules'.
zondag 30 augustus 2009 om 19:04
quote:Summerdance schreef op 30 augustus 2009 @ 17:59:
Ho Ho Wuiles
Toevallig was van de week op het nieuws dat er na een onderzoek was gebleken dat tongzoenen op een eerste date helemaal uit was.
Ik vraag me dan alleen af waar ze dat onderzoek hebben gehouden.
De EO jongerendag of zo?Dat komt omdat de gemiddelde EO-jongere nu anale-sex-op-de-eerste-date heeft ontdekt. Toch? Ik begrijp wel dat je dan niet meer wilt tongzoenen.
Ho Ho Wuiles
Toevallig was van de week op het nieuws dat er na een onderzoek was gebleken dat tongzoenen op een eerste date helemaal uit was.
Ik vraag me dan alleen af waar ze dat onderzoek hebben gehouden.
De EO jongerendag of zo?Dat komt omdat de gemiddelde EO-jongere nu anale-sex-op-de-eerste-date heeft ontdekt. Toch? Ik begrijp wel dat je dan niet meer wilt tongzoenen.
vrijdag 4 september 2009 om 12:29
Onderstaande personen ken (soort van) ik beide al een jaar of 2, maar pas onlangs wat mee gebeurd:
persoon 1: 5 weken nadat de vonk was overgesprongen pas gezoend (in de tussentijd wel 17x gezien en 6x blijven slapen)
persoon 2: Eerst de hele avond staan zoenen en daarna pas daten. Tijdens de dates ook gewoon gezoend...zo kan het ook
persoon 1: 5 weken nadat de vonk was overgesprongen pas gezoend (in de tussentijd wel 17x gezien en 6x blijven slapen)
persoon 2: Eerst de hele avond staan zoenen en daarna pas daten. Tijdens de dates ook gewoon gezoend...zo kan het ook
vrijdag 4 september 2009 om 12:56
Volg je gevoel. Als jij niet wil zoenen moet je dat niet tegen je zin toch gaan doen. En als je wel wil zoenen gewoon doen!
Ik denk wel dat als je te lang niet wilt zoenen die man gaat denken dat je niets in hem ziet of alleen als gewone vriend met hem wil omgaan en zit er een groot risico in dat hij afhaakt.
Met sex zou ik dan wel weer een tijdje wachten om zeker te weten dat iemand je niet alleen voor de sex wil maar je toch als iemand ziet met wie hij een relatie wil.
Ik denk wel dat als je te lang niet wilt zoenen die man gaat denken dat je niets in hem ziet of alleen als gewone vriend met hem wil omgaan en zit er een groot risico in dat hij afhaakt.
Met sex zou ik dan wel weer een tijdje wachten om zeker te weten dat iemand je niet alleen voor de sex wil maar je toch als iemand ziet met wie hij een relatie wil.