1st leuk en aardig doen,nu laat hij niks meer van zich horen

03-09-2009 13:03 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi

Ik heb via internet een jongen leren kennen en ik heb 4 dagen heel gezelig met hem gechat,nu is hij weg naar het buitenland voor 6 weken en hij is nu bijna 4 weken weg hij zei dat we contact zouden houden via internet en nu laat hij niks meer van zich horen?ik snap er niks van ik had echt de indruk dat het wel klikte en we zouden ook afspreken als hij weer terug was,maar nog geen mailtje van hem gehad iemand een idee?

snap er niks meer van....
Vervelend ..... Miss heeft hij het druk of geen internet ..... Gewoon geduld hebben ...... Denk het beste .
Vier dagen gechat en nu laat hij opeens niks meer van hem horen? Die jongen is gewoon lekker op vakantie en hij neemt heus wel contact met je op als hij tijd heeft. Maar ga niet wanhopig zitten wachten, kan alleen maar teleurstellingen opwekken. Succes!
Denk dat hij het iets minder leuk vond.
Tsja, ik denk dat hij gewoon druk is met zijn buitenland trip

Vakantie/werk weet ik veel...

Wat ik me wel afvraag is waarom je je er zo druk over maakt.

Als je niets meer hoort was het gezellig die 4 dagen en klaar.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Of hij is een leuke meid tegengekomen en heeft geen tijd om te mailen. Dat denk ik.
hij zit in het leger en hij kan wel internetten vanuit daar daar zijn ook niet bepaald mooie vrouwen of veel vrouwen en hij zei inderdaad dat hij het druk had,en dat hij vanaf vrijdag vorige week waarschijnlijk weer online kwam,

maar tot op heden weinig vernomen,maar als hij zegt we houden contact waarom doet hij het dan niet?

ik maak me druk omdat hij beloofd had contact te houden...en het vervolgens niet doet dan heb ik zoiets van ik snap het niet meer
In Duitsland voor oefening.... Geloof me dat je weinig tijd heb.... Dus .... Chilll en heb geduld ....
Je hebt 4 dagen met hem gechat. Dat is nu niet bepaald al een verbintenis aan jou. De rol die jij in zijn leven innneemt is ongetwijfeld een stuk kleiner dan het gewicht wat jij er nu al aan geeft.

Laat los en wellicht hoor je vanzelf wat als hij weer terug is. En zo niet, dan niet. Nog niks verloren want er is nog niks.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 03 september 2009 @ 14:03:

Je hebt 4 dagen met hem gechat. Dat is nu niet bepaald al een verbintenis aan jou. De rol die jij in zijn leven innneemt is ongetwijfeld een stuk kleiner dan het gewicht wat jij er nu al aan geeft.

Laat los en wellicht hoor je vanzelf wat als hij weer terug is. En zo niet, dan niet. Nog niks verloren want er is nog niks.Precies.
Als hij in het leger zit, is hij waarschijnlijk in Duitsland op oefening en geloof mij, die oefeningen zijn geen kattepis. Een goede vriend van me vertel er vaak over, zit ook in het leger. Ze hebben het echt heel druk en zijn afgepeigerd aan het einde van de dag en dan...ja, sorry...dan is het laatste waar je hoofd naar staat iemand die eigenlijk nog een vreemde voor je is.

Heb geduld en probeer contact te zoeken als hij terug is van de oefening of stuur zelf een leuk mailtje, lekker luchtig en wacht rustig af.
nou idd ik til er ook te zwaar aan ik w8 het gewoon af,geen handvol maar een landvol...

vind het gewoon jammer dat ik nu niks meer hoor maar ik laat het gewoon los

thanx vd tips
maar hij zit in aghanistan,lalein,dus daar zou het wel 10 keer zo druk zijn

ik zie het wel
Dan vind ik helemaal dat je je niet druk hoeft te maken. Hij is over 2 weken weer terug als ik het goed lees, nogmaals, stuur een leuk informeel mailtje en vraag hoe het gaat enzo, reactie komt vanzelf, nu of als hij terug is. En zo niet, dan...He's just not that into you...
quote:supershiva schreef op 03 september 2009 @ 14:15:

maar hij zit in aghanistan,lalein,dus daar zou het wel 10 keer zo druk zijn

ik zie het welAh ok, ik dacht in een bericht van een andere forumster iets van Duitsland gelezen te hebben. Nevermind
quote:supershiva schreef op 03 september 2009 @ 13:53:

hij zit in het leger en hij kan wel internetten vanuit daar daar zijn ook niet bepaald mooie vrouwen of veel vrouwen en hij zei inderdaad dat hij het druk had,en dat hij vanaf vrijdag vorige week waarschijnlijk weer online kwam,

maar tot op heden weinig vernomen,maar als hij zegt we houden contact waarom doet hij het dan niet?

ik maak me druk omdat hij beloofd had contact te houden...en het vervolgens niet doet dan heb ik zoiets van ik snap het niet meer

Er zou zomaar 1 'lelijke' vrouw kunnen zijn waar hij op valt, toch?

En stel, dát dat zo zou zijn, kan hij jou dan niet meer mailen, al was het maar om in een gezellig chat gesprek te vertellen dat hij iemand heeft ontmoet die hij interessant vind?

Ik zou me niet zo druk maken hoor.
als jullie het leuk hebben gehad en hij heeft beloofd wat van zich te laten horen, zou ik het ook helemaal van zijn kant laten komen. ga je nu instellen op 'ik ga nergens vanuit' dan is elk contact van zijn kant een kadootje!

en als hij net zo veel waarde hecht aan de gesprekken als jij dat doet (maar zet niet jouw projecties van hoeveel waarde je er aan hecht gelijk aan die van hem want je weet noóit wat er in zijn koppie omgaat) loopt het vanzelf wel weer goed en zit je zo weer in de mood van de gesprekken en kan je daar iets moois uit opbouwen!
quote:supershiva schreef op 03 september 2009 @ 13:53:

daar zijn ook niet bepaald mooie vrouwen Welnee joh.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
VC
Supershiva, hoe oud ben je?

Waarom laat jij een wildvreemde je hoofd zo op hol brengen dat je nu zelfs een topic opent omdat je niets meer van hem hoort. Want in de grote mensen wereld gaat dit nog heel vaak gebeuren. En al helemaal als je er zo aan blijft hangen en op wachten.

Balen hè.
hoi madhe,mn relatie van 7 jaar is net over en er is een hoop ellende gebeurd het afgelopen jaar dus ik vermoed ook dat ik daarom zo heftig reageer,ook weet ik dat dit nog heel vaak gaat gebeuren maar zit gewoon in een dip en laat het nu ook los ik ga me focussen op andere dingen want dit is balen

er zijn nog genoeg andere lueke jongens waarmee ik contact ga leggen wilde gewoon wat meningen weten meer niet
Eh... zover ik weet gaat men, als men een paar weken weggaat, op oefening NIET op missie. Je gaat niet voor een paar weken naar afghanistan. Dat is meestal voor meerdere maanden. Dus of het verhaal klopt niet of je hebt het verkeerd begrepen.

En daarbij... vrouwen vinden internetdates sneller leuk dan mannen. Ze spreken zelfs uit dat 'ze er pas echt waarde aan hechten als ze iemand LIVE gezien hebben', dus maak je maar niet te druk. De duidelijkheid komt wel.

Groet, C
quote:Chelsea26 schreef op 03 september 2009 @ 18:30:

Eh... zover ik weet gaat men, als men een paar weken weggaat, op oefening NIET op missie. Je gaat niet voor een paar weken naar afghanistan. Dat is meestal voor meerdere maanden. Dus of het verhaal klopt niet of je hebt het verkeerd begrepen.

En daarbij... vrouwen vinden internetdates sneller leuk dan mannen. Ze spreken zelfs uit dat 'ze er pas echt waarde aan hechten als ze iemand LIVE gezien hebben', dus maak je maar niet te druk. De duidelijkheid komt wel.

Groet, C

Dit vind ik een naief idee dat een vertekend beeld geeft. Er zijn genoeg vrouwen die wel normaal tegen een date kunnen aankijken hoor, en wel normaal met daten omgaan. Die dit kunnen loslaten en wel zien of diegene na een tijdje daten wel leuk genoeg is om eventueel een relatie mee te beginnen. Dus ook genoeg vrouwen die nog geen waarde hechten aan de man nadat ze die live hebben gezien.

En mijn datingverleden staat bol van mannen die er overdreven veel waarde aan hadden gehecht vóordat ze me hadden gezien. Ook erg vervelend trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven