sperma donor

03-09-2009 15:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een vraag over een sperma donor

Ik ben nu 29 en zou graag zwanger willen worden maar bewust zonder een man,

Nu heb ik het er wel eens over gehad met een hele goede kennis/vriend van mijn…die zij spontaan als je eens een donor zoekt.. ik zou het best willen…is het zo dat hij dan met een potje bij mijn kan komen en ik het dan zelf in kan brengen…of moet je altijd naar een zieken huis toe gaan…En daar bij komt ook nog hij woont dik een uur rijden van mijn …kan dat wel zo lang in een potje blijven…of ja moet hij bij mijn thuis het doen…om het maar zo te zeggen

Zijn er meer vrouwen wie hier ervaring in hebben ?

mvg sanne
Ik zou eerst ook de emotionele en financiële aspecten hiervan bespreken met je goede kennis...

Over de praktische kant: Je kunt het sperma zelf inbrengen, maar het moet wel op lichaamtemeperatuur blijven, dus is het handigste als hij het bij jou thuis doet...
Heeft ie een besneden penis? hij produceert genoeg zaad daar kan het niet aan liggen. (of heb je het nu over een andere kerel?)

Het lijkt me wel slim om pas na het krijgen van kinderen je schaamlippen te laten fixen (kan je gelijk heel de handel laten doen, misschien kunnen ze je vagina dan ook in een leuk kleurtje verven.)

En je moet bedenken of je het geen bezwaar vind om een baby te krijgen als je zusje nog bij je woont.

Succes!
Wat flauw zeg TN.
Wel? Ik vind het raar.
quote:TheNurse schreef op 03 september 2009 @ 15:32:

Heeft ie een besneden penis? hij produceert genoeg zaad daar kan het niet aan liggen. (of heb je het nu over een andere kerel?)

Het lijkt me wel slim om pas na het krijgen van kinderen je schaamlippen te laten fixen (kan je gelijk heel de handel laten doen, misschien kunnen ze je vagina dan ook in een leuk kleurtje verven.)

En je moet bedenken of je het geen bezwaar vind om een baby te krijgen als je zusje nog bij je woont.

Succes!Wat een kut-reactie....
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
http://www.ivf.nl/zelfinseminatie.htm
m. eerst over je nieuwe vriend hebben en zijn sperma hoeveelheid en dan een spermadonor benoemen die 'het best zou willen' klinkt mij ook wat vreemd in de oren hoor

maar goed, het beste kan je hem laten klaarkomen bij jou thuis en zelf met een spuitje inbrengen.

succes en ik hoop dat je er goed over na hebt gedacht, wat het voor jou betekent, voor het kind, de donor en je huidige vriend, zowel op emotioneel als praktisch gebied
Door de reactie van TN ging ik wel bij je vorige topics kijken, maar ik zag wel in je laatste topic dat je met je nieuwe vriend voor een kindje wilde gaan. Gaat dat niet meer door?
quote:TheNurse schreef op 03 september 2009 @ 15:32:

Succes!
Nu ik op het vergrootglas heb geklikt snap ik pas wat je bedoelt nurse
quote:babado schreef op 03 september 2009 @ 15:27:

Ik zou eerst ook de emotionele en financiële aspecten hiervan bespreken met je goede kennis...

.En de juridische.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Gebakkie schreef op 03 september 2009 @ 15:57:

Nu ik op het vergrootglas heb geklikt snap ik pas wat je bedoelt nurse Ja, je denkt toch niet dat ik zomaar lukraak zo'n posting plaats
Sja, ik begreep het effe niet zo goed...blont hè. Beetje vreemd, hier klinkt het alsof ze voor de eerste keer zwanger wil worden maar uit een ander topic blijkt dat ze al een kind heeft gebaard.
Daarom, Gebakkie. Gebeurt dus wel vaker. En als je net fanatiek & behulpzaam hebt staan posten in een topic van iemand, en niet zo lang daarna post ze een volgend topic waarin de hele wereld er ineens totáál anders uitziet, dan ga je dit soort aanvullende vragen als TN stellen. Niks geks, flauws of gemeens aan.

Logisch juist toch, als je eerder ook bij TO betrokken bent geweest?
Over TO gesproken...

Waar bent u?
Ik vind je topic geschiedenis ook nogal bijzonder.

Als je alles uit gezocht hebt qua rechten, jullie beide toekomstplannen enz enz renz................ Dan kun je jezelf insemineren met zaad (binnen een uur na ejaculatie) mbv een injectiespuit zonder naald (even bij apotheek vragen) in je vagina spuiten.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Tia Dalma schreef op 03 september 2009 @ 16:24:

Daarom, Gebakkie. Gebeurt dus wel vaker. En als je net fanatiek & behulpzaam hebt staan posten in een topic van iemand, en niet zo lang daarna post ze een volgend topic waarin de hele wereld er ineens totáál anders uitziet, dan ga je dit soort aanvullende vragen als TN stellen. Niks geks, flauws of gemeens aan.

Logisch juist toch, als je eerder ook bij TO betrokken bent geweest?Helemaal waar!
Hey! het is nog helemaal niet geopperd, maar je kunt ipv klooien met een injectiespuit het ook op de natuurlijke manier doen.

quote:s_anne schreef op 03 september 2009 @ 15:20:

Hallo, ik heb een vraag over een sperma donor

Ik ben nu 29 en zou graag zwanger willen worden maar bewust zonder een man,

Nu heb ik het er wel eens over gehad met een hele goede kennis/vriend van mijn…die zij spontaan als je eens een donor zoekt.. ik zou het best willen…is het zo dat hij dan met een potje bij mijn kan komen en ik het dan zelf in kan brengen…of moet je altijd naar een zieken huis toe gaan…En daar bij komt ook nog hij woont dik een uur rijden van mijn …kan dat wel zo lang in een potje blijven…of ja moet hij bij mijn thuis het doen…om het maar zo te zeggen

Zijn er meer vrouwen wie hier ervaring in hebben ?

mvg sanne

Ik zou meer opletten voor emotionele aspecten.

Zijn zaad eruit krijg is het laattste probleem, je kan gewoon sex hebben

Of je geeft hem evt bij juow thuis een pot en stuurt hem naar juow wc met een vies boekje, hoeft het zaad ook geen uur te overleven
Ik heb ook naar de vorige topics van TO gekeken, maar dan nog vind ik je reactie flauw.
Nou via de natuurlijke weg, is het geen donor meer, maar een verwekker. Da's alweer heel iets anders.
quote:klap_roosje schreef op 03 september 2009 @ 17:42:

Ik heb ook naar de vorige topics van TO gekeken, maar dan nog vind ik je reactie flauw.

Alsjeblieft. Houd je nu op met zeuren?
Ja, dat vind ik echt.
quote:klap_roosje schreef op 03 september 2009 @ 17:42:

Ik heb ook naar de vorige topics van TO gekeken, maar dan nog vind ik je reactie flauw.Helaas.
quote:Marahbloem schreef op 03 september 2009 @ 17:45:

Nou via de natuurlijke weg, is het geen donor meer, maar een verwekker. Da's alweer heel iets anders.

Is dat juridisch anders?

ik bedoel het is wat directer, komt geen petrischaal en spuit aan te pas, maar verder is lijkt het resultaat mij hetzelfde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven