LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Ik kan ook niet met de reageerknop reageren, erg irritant! Het is dat ik sommige poppetjes uit mn hoofd weer, maar lang niet allemaal.

Heb toevallig gisteren nog gevraagd bij de vk, maar in het ziekenhuis hier kun je 24/7 pijnbestrijding krijgen. Hoop het niet nodig te hebben, maar vond het toch wel een geruststellende gedachte.
Ah nieuws van Minie!!

Lekker dat ze pijnstilling heeft! Lijkt een beetje op mijn bevalling: veel pijn en niet willen opschieten. Maar inderdaad de eerste 4 cm heeft ze te pakken, daarna gaat het wel snel. Toen bij mij de weeënopwekkers erin gingen, ging ik van 5cm naar 10cm in 2 uur! Terwijl ik dus 21 uur over de eerste 5cm had gedaan.

Chiek, bij mij in het zkh is er ook 24/7 pijnbestrijding beschikbaar...alleen ruggenprik kan soms langer duren omdat je daarvoor de anesthesist nodig is. Ik kwam om half 7 aan in het ziekenhuis en het kon dus nog een uur duren voordat die knakker er kon zijn. Daarom geen ruggenprik voor mij. Wilde geen uur wachten, plus ik wilde toch al de remifentanylpomp. Die kunnen ze in 2 minuten aansluiten namelijk.
Oh, ik was terug bij de chirurg geweest en ik moet mijn AB kuur afmaken (zaterdag laatste capsule) en daarna moet mijn lichaam zelf de borstontsteking op gaan knappen. Ik heb wel voor as maandag een telefonische afspraak met de arts, om te evalueren hoe het gaat. Als het erger gaat worden vanaf zaterdag krijg ik weer AB en anders moet mijn lichaam het dus zelf bestrijden. Mag gewoon ibuprofen blijven slikken tegen de pijn en helpt ook als ontstekingsremmer. Er is nu gewoon niks meer in te zetten.

Ik heb vanmorgen het 2e tabletje ingenomen om de melk te stoppen en warempel toen ik om 12 uur ging kolven, kolfde ik nog maar de helft van wat ik normaal kolf! Dus nu is het echt minder!

Ik ga nu dan ook weer kolven en eens kijken hoeveel er nu nog uitkomt. Ciao!!
Hey, nieuws van Minie. Ach gos, dat is wel balen zeg, wat duurt dat lang... Hopelijk komt het nu snel op gang, maar dat zal wel met weeenopwekkers. Goddank heeft ze een ruggenprik gekregen, lijkt me anders niet te doen...

Mien zet hem op!

Ohja, ik heb foto's van mijn knapperd opd e groep gezet
Arme Mien, een lange weg hoor op deze manier. Gelukkig is er pijnbestrijding. Ik hoop dat het laatste stuk idd veel sneller gaat.

Zal zo gelijk even foto's gaan kijken!
Ja hier ook mega herfst weer. Heerlijk!! Net even buiten geweest voor een boodschap en helemaal uitgewaaid. Vind het echt wel wat hebben. Als het droog is natuurlijk.

Luus dat klinkt goed dat het eindelijk mindert. Nu die ontsteking nog weg. Komt goed meis.

*snelt nu naar de groep*
Huh en opeens stond mijn berichtje er twee keer.
Pien, goed hoor dat je bent thuisgebleven! Gewoon even naar je lijf luisteren. Als je er zo van moet huilen betekent ook gewoon dat je uitgeput en labiel bent. Ik had precies hetzelfde en heb nog steeds af en toe last van een schuldgevoel. Hoewel het nu helemaal geregeld is op kantoor met pz en mijn baas. Zonder gezeur halve dagen werken.

Luus, ik hoop dat je ontsteking nu echtechtecht op z'n retour is. En dan ook gewoon wegblijft. En ik hoop vooral dat je je snel weer helemaal on top of the world voelt en kunt gaan genieten van luusbaby en je verlof ipv je door de dagen en nachten heen te slepen.
Qua seizoenen sluit ik me overigens aan bij Caat hoor, ik houd niet van de herfst en de winter en donker en somber weer. Word er zelf ook donker en somber van nl. met als dieptepunt eind december en januari. Geef mij maar zonnig winterweer en dan daarna direct een goede vroege lente. Dat gure druilerige grijze weer is aan mij niet besteed. De wisseling van de seizoenen op zich wel, eeuwig zomer vind ik ook niks, maar de winter duurt mij altijd te lang. De lente is hier favoriet!
Ja, ik vind de lente ook top. En als ik niet zwanger of een heel klein babytje heb, vind ik de zwoele zomers ook top! Gaan we over 2 weken nog even lekker van genieten samen met de tapas daar in Spanje. Heerlijk!! Beats toch echt wel de warme chocomelk wat mij betreft!

Ik heb trouwens geen kindje maar een aapje. Ik weet het zeker. Wou Minicaat net optillen van de commode, slaat hij ook zijn beentje maar om mijn arm heen. Hing ie daar aan 1 arm. Haha..
Ja, dat is waar ook Caat, dat ze bij jou geen pijnstilling gaven, terwijl je er dus gewoon recht op had. Ik vind het trouwens wel weer eens tijd voor nieuwe foto's van je aapje!
Ja, vind ik ook!
Ikke ook!
Haha. Ja, ik zal het vanavond eens proberen. Afgelopen weekend heeft mijn oma er "maar" 100 gemaakt. En het weekend daarvoor kreeg ie zijn eerste fruithap. Zijn ook erg leuke foto's van. Manlief is weg vanavond. Dus heb de laptop! Hij is van mij, maar hij wordt dus 's avonds gekidnapt door manlief. Binnenkort sluit ik een nieuw mobiel abonnement af met een gratis eenvoudige laptop bijna gratis erbij. Heeft hij zijn eigen laptop. Hoeven we niet meer te vechten.
Hoi popjes,

Och arme mien, wat een crisis. Ik hoop maar dat het net zo is gegaan als met luus, de laatste 5 cm in 2 uur! Pfff.

Was al zooo benieuwd of het kleine meisje er al was. Liefje, nog even doorzetten hoor!

Chiek wat ben je toch een lekker ding. Maar is goed hoor, k heb lief met zn knapzak op straat gezet. Neem je wel je babykamertje mee? (luus: dan heb ik toch ook een baby )

Caatje, ik vind het ook: kom maar op met die foto's van je aapje! En over 2 weekjes al naar Spanje héérlijk!!

Pien, iedereen heeft het al gezegd hè, en je hebt gelukkig ook naar jezelf geluisterd. Even pas op de plaats als je zo compleet stuk zit! T is voor je kleintje.

Lief dat jullie allemaal zo meeleefden met me. Even een korte samenvatting: het onderzoek viel me 100% mee eigenlijk (of ik ben gewoon heul stoer ) het was niet heel prettig maar niet veel erger dan een aantal stroomdraadschokjes. Verder was het bij mij zó overduidelijk foute boel dat er geen lang onderzoek nodig was. Ik heb een forse vorm van het Carpale Tunnelsyndroom in beide polsen en eigenlijk is een operatie in mijn geval waarschijnlijk de beste en meest effectieve oplossing. Klote maar ja, ik wil er na al die jaren eindelijk eens vanaf en zoals het de laatste maanden is, is het echt niet leuk meer. Dus halverwege nieuwe afspraak met de neurochirurg om de procedure door te spreken en op de lijst te komen.

Verder nog gebeld met de gynaecoloog. Daar kwam niet zoveel bijzonders uit: ik krijg een nieuwe provera kuur, menstruatie opwekken, en dan dubbele dosis clomid. Ook goed. Even wachten tot ik het recept in de brievenbus krijg.

Grappig: ik heb er weer zin in; er komt weer nieuwe actie. Ik geloof dat mn gemoed en humeur nog nooit zo wisselend is geweest als de afgelopen maanden.

Leuk dat jullie allemaal zo'n herfstsfeer te pakken hebben. Ik ook! Hoewel ik meestal best een herfstdepressie heb, in wisselende mate, geniet ik ook ontzettend van het warme, knusse, mooie herfstkleuren in het bos enz. Dus hier ook een echt seizoensmens. Want ja; op den duur wil ik gewoon een lekkere gure winter en na een tijdje verlang ik ontzettend naar de lente en zomer.

even posten
Hé Minicaat heeft dus z'n eerste fruithapje gehad! Wat kreeg 'ie en hoe vond 'ie het?
Oh Neem wat fijn dat het meeviel. En dat ze er gelijk wat aan gaan doen dus. Hoe kom je eigenlijk aan zoiets? Of had je dat al een keer verteld?

Enne je mag tzt onze minie ook best een keer lenen hoor als je eigen zwangerschap het toelaat natuurlijk. Kun je oefenen op de onze want volgens mij ben jij echt retegoed met kindjes.

En fijn ook om te lezen dat je weer positieve moed krijgt van de nieuwe actie van de gyn. Het komt heus goed!
Neem en ik worden gewoon een lesbo-duo!

Zie ook wel voordelen hoor, deze baby doe ik, dan mag jij de volgende doen, goed?

Gelukkig dat het onderzoek meeviel, en dan ook nog een belletje van de gynaecoloog. Er wordt in ieder geval volop actie ondernomen moet je maar denken, en dan hard op weg naar een pracht van een neem-baby! Heeft clomid eigenlijk bijwerkingen, of valt dat mee?

Jeetje, minicaat al aan de fruithap wat gaat het toch hard!

Wel cute trouwens dat hij zijn beentjes om je arm klemt, inderdaad een aapje, maar dan wel een héle leuke!

Ik ben net in een overmoedige bui gaan fietsen, er even niet aan gedacht dat ik terug wind tegen zou hebben, mén, dat viel tegen! Zit nu uit te puffen op de bank (kan ik dat stomme puffen ook weer 'ns oefenen )

Had ik verteld dat ik een onwijs dozen groepje had bij mijn pufclub, ja toch? Krijg ik dus vandaag 2 geboortekaartjes van die meiden in de bus Ik was eigenlijk van plan ze nooit meer te spreken oid, hebben jullie de pufdames een kaartje gestuurd?

Hoe zou het met minie zijn? Ik denk er toch wel vaak aan moet ik zeggen...!
Hee Neem, lekker dat het meeviel! Niet zo lekker dat blijkt dat jij zo'n heftige vorm hebt dat je wrs geopereerd moet worden, maar wel gelukkig dat er dan iets aan gedaan wordt. En, om maar even extreem positivistisch te blijven: ik denk dat het best wel goed voor jou is om straks, na zo'n operatie, een tijdje werkeloos thuis te zitten.

Heel fijn om jou weer vrolijk te lezen (schommel je met mij mee? ), ook wat baby's betreft.
Neem, wat fijn dat het onderzoek meeviel. En misschien ben je zelfs wel beter af met een operatie dan maandenlang halfslachtige oefeningen etc. En wat Elev zegt, daarna verplicht rust, kan ook geen kwaad denk ik.

En een lekkere dubbele dosis clomid dus straks, nou, als dat geen tweeling wordt

Chiek, mijn pufclub liep niet gelijk op (iedereen kon inspringen), dus geen hechte vaste groep en daarom ook geen kaartjes (weet niet eens hoe ze heten eigenlijk)
Ja je zou bijna denken dat ik zwanger ben, al dat geschommel

Maar goed, doen we samen Elev. Gezellig.

Chiek, echt, soms kan ik je werkelijk niet volgen. Gaan fietsen???!!!?? 37 weken zwanger en zúlke storm! Als je hier woont komt daar dus niks meer van in hè

Maar de deal van zwangerschap wil ik wel sluiten.

Pien, zo grappig dat ik jullie minie wel even mag lenen. Maar dan wil ik er graag nog één van ongeveer dezelfde leeftijd, want ik moet oefenen met tweelingen he

Ik denk dat ik verschrikkelijk onhandig ben als het om baby's gaat. Eigenlijk heb ik daar helemaal niet zoveel ervaring mee...

Geloof trouwens niet dat de clomid bij mij zoveel bijwerkingen geeft. Alleen lijk ik soms enorm last van opvliegers te hebben

Tsja, die operatie is misschien niet zo erg nee. Even rust. Maar het zal niet meer dan een weekje thuis zijn hoor, maar geeft niet want dat is al heel wat. Ik ga morgen even bellen met het CZ om te kijken voor wachttijd bemiddeling. Nu kan ik pas halverwege oktober voor een gesprek en dan alsnog wachten op een plekje voor de operatie.

Caat ben ook benieuwd hoe je aapje zijn fruithap vond!
Pien en ik schelen niet zoveel qua uitgerekende datum, krijg je de mijne ook gewoon te leen. Als we nou ook nog van elke soort 1 maken, dan kun je ook gelijk alles oefenen !

Wij gaan vanavond weer eens naar de zweedse gigant. Keukentrapje/opstapje kopen omdat ik niet eens bij de 2e plank kan in die enorme hoge kasten. En nog even extra planken om nog meer bergruimte te creëren. Schandalig genoeg staan bijna alle kasten al vol, die troep is heus niet allemaal uit mijn oude keukentje gekomen.... Kan gewoon niet! Ik probeer overigens een deel van mijn dichte servieskast leeg te houden voor kinderspeelgoed straks. Heb nl. geen plek voor meer meubilair in de woonkamer.
Neemp, wat fijn dat het onderzoek meeviel!

En ook superfijn dat ze gelijk zagen wat het was en hoe ernstig. Wat houd die operatie straks in eigenlijk?

Ik heb na het zkh bezoek ook nog even boodschappen gedaan (ah ligt er vlak bij) en ook nog even de hem*a (spuugdoekjes en 3 maillots) en de Di*di (cool rokje in uitverkoop en t-shirtje) ingerend. Dat was prima te doen op het moment zelf. Ik verbaasde me erover hoe goed mijn bekken het volhield. Neemt niet weg dat ik tegen het eind echt verlangde naar de auto die op de parkeerplaats stond. Maar nu... heb ik toch een klein beetje spijt, mijn bekken doet best zeer. Mja.

Luusbaby heeft álle slaapjes vandaag gepakt!! Na elke voeding is ie prinsheerlijk gaan slapen zonder kabaal.

Ik ga eens kijken of ik mijn haar eens kan verven. Das ook al een tijd geleden.
Neem, fietsen is veel minder belastend dan lopen, want je "kruis" rust tijdens fietsen en je benen zijn aan het werk (en met mijn benen is niets aan de hand, in tegenstelling tot mijn kruis )

Je hoort en leest ook overal dat fietsen echt tot het einde kan (maar misschien niet in dit weer, daar heb je wel een punt )

Luus ook alweer stoer de stad in; doe je rustigaan? Je kunt beter beetje bij beetje alles oppakken, dan in 1 keer teveel en daar dan de tol voor betalen

Elev, heb je al nieuws?
Nog geen Mien-nieuws?

Nou, het kan toch haast niet anders of ze heeft haar kleine meisje al in haar armen liggen. Ze zijn vast meer met elkaar dan met ons bezig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven