Wie is er dit jaar aan de man gekomen?

03-09-2009 21:04 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn ging ons voor, en Poezewoes kwam een leukerd tegen...zijn er nog meer forummers die dit jaar een blijvertje hebben ontmoet?

Ben benieuwd..

Dit jaar.....

Totaal aantal stemmen: 53

kreeg ik een duurzame relatie (34%)
heb ik tig ons-en en sv's gehad (17%)
had ik 1 scharrel (26%)
stond ik droog. (23%)
ut jaar is nog niet om...

*kijkt in ut rond, voor een nieuw project*
quote:lilly1982 schreef op 04 september 2009 @ 23:01:

Had iets, totaaaal geen blijver dus snel de deur 'uitge'bonjourt' toen een very nice SV blijver gevonden.. Alle oude SV-tjes van voor mijn "geen blijver" uit mijn gsm gegooid, tijd voor iets nieuws.. Dus heb er momenteel één (met een mogelijke tweede op komst).. En uhm misschien een vreemde vraag, maar hoe ik ook nadenk wat is een ONS (?)

En uhm die mail, vreselijk vreselijk, meer woorden heb ik er niet voor..Een SV is niet aan de man komen hoor, das gewoon neuken
Dacht héél even dat ik 'hem' was tegengekomen. Was een hele heftige en goeie week. Het voelde erg goed.

Maar daarna was ik 'm al weer kwijt...
quote:AgentL schreef op 05 september 2009 @ 00:00:

Dacht héél even dat ik 'hem' was tegengekomen. Was een hele heftige en goeie week. Het voelde erg goed.

Maar daarna was ik 'm al weer kwijt...
Nog niet...

Wat niet is, kan nog komen.....;-)
Ik ben er dit jaar Godzijdank eentje kwijtgeraakt. Daarna een SV die niet voor herhaling vatbaar was. Ook exit.

Nu weer aan het duimendraaien.....
quote:meds schreef op 04 september 2009 @ 17:17:

Hier twee in de aanbieding 1 van 67 en 1 van 18. Gratis af te halenDoe mij maar die van 18 dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven