Woningruil??
zaterdag 5 september 2009 om 18:51
Hallo Allemaal,
Ik heb eerder een topic geopend omdat ik graag naar Limburg wil verhuizen.
Mijn vraag aan jullie is kent iemand van jullie een betrouwbare woningruil site?
En wat komt hier allemaal bijkijken?
Of is het verstandiger om gewoon via de normale weg te gaan uren?
Tips zijn natuurlijk welkom.
groetjes
Ik heb eerder een topic geopend omdat ik graag naar Limburg wil verhuizen.
Mijn vraag aan jullie is kent iemand van jullie een betrouwbare woningruil site?
En wat komt hier allemaal bijkijken?
Of is het verstandiger om gewoon via de normale weg te gaan uren?
Tips zijn natuurlijk welkom.
groetjes

zaterdag 5 september 2009 om 19:29
Hoi,
sorry ik dacht dat ik alles had vermeld wat nodig was?oeps niet helemaal dus.
Op dit moment huur ik een woning in Noord-Holland en mag ik van mijn verhuurder aan woningruil doen.
Ik wil het leifste binnen 2 maanden verhuizen naar Limburg maar weet natuurlijk niet of dat op deze termijn gaat lukken.
Ik zoek iets in Zuid-Limburg tussen Maastricht en Valkenburg in en dan ook weer een huurwoning.
Hoop dat dit voldoende info is?
groetjes
sorry ik dacht dat ik alles had vermeld wat nodig was?oeps niet helemaal dus.
Op dit moment huur ik een woning in Noord-Holland en mag ik van mijn verhuurder aan woningruil doen.
Ik wil het leifste binnen 2 maanden verhuizen naar Limburg maar weet natuurlijk niet of dat op deze termijn gaat lukken.
Ik zoek iets in Zuid-Limburg tussen Maastricht en Valkenburg in en dan ook weer een huurwoning.
Hoop dat dit voldoende info is?
groetjes
zaterdag 5 september 2009 om 20:03
Dan zou ik een advertentie in de Limburger zetten (editie maastricht) voor woning ruil. Ik zou het Noord Holland / Randstad noemen.
Voor gewoon huren
Wonen Zuid
Weller Wonen
Of eventueel Direct wonen Die hebben in die regio af en toe heeeeel leuke betaalbare huizen.
(succes met de cultuurshock
:) )
O ja vergeet Marktplaats niet. Ik heb daar mijn huidige (top topperdietop) huurhuis gevonden...
Voor gewoon huren
Wonen Zuid
Weller Wonen
Of eventueel Direct wonen Die hebben in die regio af en toe heeeeel leuke betaalbare huizen.
(succes met de cultuurshock

O ja vergeet Marktplaats niet. Ik heb daar mijn huidige (top topperdietop) huurhuis gevonden...
zaterdag 5 september 2009 om 20:13
zaterdag 5 september 2009 om 20:14
quote:mupke32 schreef op 05 september 2009 @ 20:13:
Hi Schaapje,
die cultuurshock zal wel meevallen ik kom uit limburg en woon nu 6 jr in Noord-Holland, mega thanx vd tips, heb je je huis gezocht via huurhuis op marktplaats of heb jij zelf een advertentie gezet?
Ik zal die advertentie inderdaad zetten.
groetjes
Ik ben 2 decenia de Heulander in Limburg gebleven nu naar Brabant gegaan.
:)
Ik heb iedere dag gekeken op huurhuizen op marktplaats en speurders. Sommige huizen staan echt maar een uur op marktplaats dus als interessant dan direct bellen
Hi Schaapje,
die cultuurshock zal wel meevallen ik kom uit limburg en woon nu 6 jr in Noord-Holland, mega thanx vd tips, heb je je huis gezocht via huurhuis op marktplaats of heb jij zelf een advertentie gezet?
Ik zal die advertentie inderdaad zetten.
groetjes
Ik ben 2 decenia de Heulander in Limburg gebleven nu naar Brabant gegaan.

Ik heb iedere dag gekeken op huurhuizen op marktplaats en speurders. Sommige huizen staan echt maar een uur op marktplaats dus als interessant dan direct bellen
zaterdag 5 september 2009 om 21:26
quote:mupke32 schreef op 05 september 2009 @ 20:34:
Schaapje,
haha dat word lachen ik heb nu inderdaad ook al een accent en word ook al voor een echte hollander aangezien!
Thanx voor de tips ga het in de gaten houden heb nu gelukkig vakantie.pas maar op het waren sjaopkes, toen werden het skoipen en het moeten nu weer sjaopkes worden
:)
Schaapje,
haha dat word lachen ik heb nu inderdaad ook al een accent en word ook al voor een echte hollander aangezien!
Thanx voor de tips ga het in de gaten houden heb nu gelukkig vakantie.pas maar op het waren sjaopkes, toen werden het skoipen en het moeten nu weer sjaopkes worden

zondag 6 september 2009 om 16:31
mupke 32, Op www.woningruil.nl staan 26 mensen, die van Limburg naar Noord-Holland willen,
Misschien is hier iets voor jou bij?
Succes gewenst.
Misschien is hier iets voor jou bij?
Succes gewenst.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
maandag 7 september 2009 om 08:09
Hoi Binkie,
super ik ga meteen kijken!!
Ben benieuwd of het snel gaat lukken!
Schaapje!
Jij verhuisd zo te lezen ook regelmatig!Wat bevalt jou het meeste?Welke provincie?
Ik heb het zo gehad hier met dat harde gedoe wil terug naar huis, het kneuterige Limburg.
Ik wil dat mijn kids veilig kunnen spelen enz enz.
dank jullie vd tips!!
super ik ga meteen kijken!!
Ben benieuwd of het snel gaat lukken!
Schaapje!
Jij verhuisd zo te lezen ook regelmatig!Wat bevalt jou het meeste?Welke provincie?
Ik heb het zo gehad hier met dat harde gedoe wil terug naar huis, het kneuterige Limburg.
Ik wil dat mijn kids veilig kunnen spelen enz enz.
dank jullie vd tips!!