Gezocht leuke vriendinnen 30+ omgeving Arnhem-Zevenaar
zaterdag 5 september 2009 om 20:07
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een aantal leuke, nieuwe vriendinnen. Dit omdat ik bijna geen vrienden/vriendinnen heb. Ik ben zelf geen diso ganger. Ik houd wel van gezellige bruincafeetjes, winkelen, terrasjes pakken, theater/cabaret, fietsen en nog veel meer.
Ik woon zelf in Westervoort, in de Liemers dus.
Kom je uit de omgeving Arnhem-Zevenaar en heb je zin om gezellige dingen te gaan doen. Laat het me dan weten.
Groetjes van Esther
Ik ben op zoek naar een aantal leuke, nieuwe vriendinnen. Dit omdat ik bijna geen vrienden/vriendinnen heb. Ik ben zelf geen diso ganger. Ik houd wel van gezellige bruincafeetjes, winkelen, terrasjes pakken, theater/cabaret, fietsen en nog veel meer.
Ik woon zelf in Westervoort, in de Liemers dus.
Kom je uit de omgeving Arnhem-Zevenaar en heb je zin om gezellige dingen te gaan doen. Laat het me dan weten.
Groetjes van Esther
zondag 6 september 2009 om 16:13
Hee esther,
Ik las net je berichtje en ondanks ik toch onder de leeftijd 30+ zit.. wilde ik toch graag op je berichtje reageren.
Ik ben zelf 25 jaar oud (wel met een dosis levenservaring
) en woon sinds anderhalf jaar in arnhem. Ik heb wel al een aardig sociaal leven, mag niet klagen.. maar ik vind het wel erg leuk om nieuwe contacten op te doen en daar energie in te steken!
Ik houd - net als jij- van een terrasje te pakken, fietsen, winkelen, cafeetje! - ben overigens voor veel dingen wel te porren-
Mocht mijn bericht jou aanspreken dan hoor ik het graag van je!
Groetjes, sanne
Ik las net je berichtje en ondanks ik toch onder de leeftijd 30+ zit.. wilde ik toch graag op je berichtje reageren.
Ik ben zelf 25 jaar oud (wel met een dosis levenservaring

Ik houd - net als jij- van een terrasje te pakken, fietsen, winkelen, cafeetje! - ben overigens voor veel dingen wel te porren-
Mocht mijn bericht jou aanspreken dan hoor ik het graag van je!
Groetjes, sanne
zondag 20 september 2009 om 13:30
Hoi, hoi,
ik ben 35 en woon in arnhem. woon er nu bijna 2 jaar, en ben druk bezig om mn vriendenkring op te bouwen/uit te breiden.
Zou het leuk vinden om eens iets af te spreken.
ben iemand die van de natuur houdt, wandelen, fietsen, boek lezen, naar de sauna gaan. De kroeg in, biertje of wijntje pakken of heerlijk uit eten gaan.
wie weet spreekt het je/jullie aan.
groetjes
ik ben 35 en woon in arnhem. woon er nu bijna 2 jaar, en ben druk bezig om mn vriendenkring op te bouwen/uit te breiden.
Zou het leuk vinden om eens iets af te spreken.
ben iemand die van de natuur houdt, wandelen, fietsen, boek lezen, naar de sauna gaan. De kroeg in, biertje of wijntje pakken of heerlijk uit eten gaan.
wie weet spreekt het je/jullie aan.
groetjes
leven en laten leven
Woorden zeggen iets, daden zeggen alles..............
Woorden zeggen iets, daden zeggen alles..............