what to do...wachten of zelf smsen

13-08-2009 12:05 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bijna 2 weken geleden een hele leuke jongen leren kennen. Het was heel gezellig en we hebben ondertussen twee dates gehad, waarbij we ook bij elkaar zijn blijven slapen. Nu ben ik dinsdagmorgen met de trein terug gegaan en bij het afscheid zei hij dat hij deze week minder kon smsen en dat we iets minder contact hadden, omdat hij het heel druk heeft met z'n introductie week dat hij moet organiseren. We smsten die week ervoor zo'n 3 keer per dag. Ik zei dat ik het prima vond en dat we elkaar eind volgende week wel zagen en nog contact hielden. (zelfstandige vrouw:P) Nu heeft hij dinsdagochtend nog gesmst met dat hij het heel leuk vond en dat we elkaar snel weer spraken en zagen, maar daarna heeft hij niet meer gesmst...en ik dus ook niet. (heb nog wel gereageerd op z'n ene smsje) gister dus de hele dag niets van zich laten horen.. en ik weet dat hij heeft gezegd dat hij minder contact zou hebben deze week.. maar toch! je gaat toch nadenken..wat is nou een smsje sturen..zoiets kan toch heel snel? Moet ik nu afwachten tot hij wat stuurt of zelf het initiatief nemen en wat sturen.. (ben hier erg onzeker in...relatie van bijna 6 jaar gehad waarbij de verhoudingen soms niet helemaal klopten) voor mij is dit de eerste date die ik heb sinds het uit is..en hij is zo leuk!!
quote:Paque_in_Pink schreef op 13 augustus 2009 @ 13:25:

een gouden weegschaal kopen kan je daar op afwegen wie wat doet. jaja....het zal wel!
Wat een moeilijk gedoe! Voel jij de behoefte te sms-en dan doe je dat toch gewoon? Dat gedraai geeft alleen maar onduidelijkheid. Hij denkt misschien wel; ik heb de vorige keer als eerste gesmst nu is zij aan de beurt. Ik ben nooit wijzer geworden van het tegen mijn gevoel ingaan. Ik zou iets leuks sms-en en vertellen waar ik zelf mee bezig ben en dat je hoopt hem snel weer te zien!
Je hebt precies 1 dag niets van hem gehoord. En hij had al aagegeven dat hij erg druk zou zijn en dus niet zou sms'en. Dus wat is dan het probleem? Laat die jongen lekker druk zijn met de introductieweek. Hij meldt zich vanzelf wel weer als ie tijd heeft. En mocht je het echt niet uithouden, dan zou ik op zijn vroegst morgenavond wat van je laten horen.
quote:bloem_23 schreef op 13 augustus 2009 @ 12:05:

Ik heb bijna 2 weken geleden een hele leuke jongen leren kennen. Het was heel gezellig en we hebben ondertussen twee dates gehad, waarbij we ook bij elkaar zijn blijven slapen. Nu ben ik dinsdagmorgen met de trein terug gegaan en bij het afscheid zei hij dat hij deze week minder kon smsen en dat we iets minder contact hadden, omdat hij het heel druk heeft met z'n introductie week dat hij moet organiseren. We smsten die week ervoor zo'n 3 keer per dag. Ik zei dat ik het prima vond en dat we elkaar eind volgende week wel zagen en nog contact hielden. (zelfstandige vrouw:P) Nu heeft hij dinsdagochtend nog gesmst met dat hij het heel leuk vond en dat we elkaar snel weer spraken en zagen, maar daarna heeft hij niet meer gesmst...en ik dus ook niet. (heb nog wel gereageerd op z'n ene smsje) gister dus de hele dag niets van zich laten horen.. en ik weet dat hij heeft gezegd dat hij minder contact zou hebben deze week.. maar toch! je gaat toch nadenken..wat is nou een smsje sturen..zoiets kan toch heel snel? Moet ik nu afwachten tot hij wat stuurt of zelf het initiatief nemen en wat sturen.. (ben hier erg onzeker in...relatie van bijna 6 jaar gehad waarbij de verhoudingen soms niet helemaal klopten) voor mij is dit de eerste date die ik heb sinds het uit is..en hij is zo leuk!!Zo, want deze gaat dadelijk waarschijnlijk ook weg, want Bloem heeft hier amper gepost natuurlijk. Dit naar aanleiding van het nieuwe topic over dezelfde man.
Justement Madhe, wat zijn sommigen toch raar he?!
Wat een gedoe zeg

Als je toch wilt smssen dan doe je dat toch gewoon

Sms alleen niet als je dat alleen doet om een antwoord terug te krijgen.

Nou ja, en als ie niet meer smst dan weet je het ook...

Dan vindt hij jou toch niet zo leuk als jij hem....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ehm, summer, de datum
De twee topics nu gelezen vraag ik me alleen af om hoeveel mannen het nu gaat. Al maakt mij de hoeveelheid dates niet uit. Als het telkens om dezelfde man(nen) gaat, die niet smsen, of niet zich uiten zoals Bloem graag ziet. Vraag ik me af waarom ze dan hem hen nog zo graag wil.
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww................is ut DIE bloem?

Ik forum te weinig das duidelijk....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
SD jij hebt dan ook een leeeeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven